Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 3 ביולי 2012

Cream de la Cream! -Part 2.

זוכרות את הפוסט על צלליות הקרם שעלה כאן לפני חודשיים בערך?
 הגיע הזמן לפוסט דומה- הפעם בסימן סמקים!

אני אוהבת סמקי קרם! מכל המינים ומכל הצורות.
אני מוצאת שקל לי לעבוד איתם (אני מורחת אותם לאחר הנחת מייקאפ ולפני קיבוע עם פודרה), הם עמידים עליי והם נותנים מראה טבעי יותר מכל סומק אחר.
לאחרונה אני מוצאת את עצמי משתמשת במברשת Stippling brush by Real thechniques (אחת מבין כמה מברשות מעולות שהוציאו האחיות לבית Pixiwoo) אשר הזמנתי הישר מIHERB.
*מברשת מומלצת מאוד! מחיר יחסית זול, שערות נעימות במיוחד וכ"כ קלה לניקוי- מה צריך יותר?

אה כן- סמקים!
נתחיל מהעממיים- סמקי הקרם של חברת Maybelline או בשמם המלא: Dream Touch blush.
אני מחזיקה בבעלותי את גוון 07 עוד מקיץ שעבר, כאשר גיליתי לראשונה את סמקי הקרם, והתאהבתי ישר.
הוא מתהדר בגוון ורוד עמוק, עם פיגמנט חזק מאוד שדורש הנחה זהירה בכדי שלא יווצר כתם ורוד על העור (אני מעדיפה להתחיל עם כמות קטנה של חומר ולהוסיף במידת הצורך בגלל שהוא כ"כ פיגמנטי).
לרוב אינני מוסיפה סומק אבקתי מעליו, והוא משאיר צבע על הלחי שעות ארוכות (דוהה מעט לאורך היום, אבל בהחלט משאיר מספיק צבע על העור).
ביום יום אני אוהבת לשלב אותו עם צלליות ירוקות/זהובות, או עם גוונים סגולים/חומים.
את הנחת הפודרה אני מבצעת לאחר מריחת הסומק וטשטושו.

לפני כחודשיים בערך, באחת הגיחות לסניף סופר פארם הייתי צריכה מוצר נוסף בכדי לקבל הנחה (לא זוכרת מה היה המבצע...) ובדרך לקופה הכנסתי לסלסת הקניות את גוון 02.
מבחינת מרקם- הוא מאוד נעים, קל למריחה וטשטוש.יש לו חסרון די משמעותי מבחינתי- הוא מאוד (מאוד) בהיר!
על העור שלי בקושי רואים אותו, וגם זה לאחר מריחה של כמה שכבות... אני ממש לא חושבת שהגוון הזה יתאים לכהות ממני.
מצאתי לו שימוש בתור בסיס לסומק- אני פשוט מורחת אותו כבסיס מתחת לכל סומק אבקתי, וכך מאריכה את עמידות הסומק (במיוחד בימים הלוהטים הללו).
קל להסרה (אפילו בשטיפה טובה של הפנים), נותן מענה טוב בתור בסיס לסומק אבקתי ותורם לעמידות הסומק לאורך היום.
משמאל- 02, מימין- 07

אני חושבת שמחירם המלא נע בין 80-90 שקלים, אבל לאחרונה הם מופיעים לא מעט במבצעים של 29.90 שקלים ברשתות הפארמים למינהן.
תכולה:7.5 גרם.


הסומק הבא שאציג לא  בדיוק קרמי מובהק- אלא סומק סטיק.
הוא נכנס לפוסט בגלל שבדומה לסמקים קרמים בקופסא, גם כאן אני מניחה מעט על הלחי ומטשטשת לתוך העור.
מדובר על Laura Mercier- Golden Honey glow.
הזמנתי אותו במבצע האחרון שהיה בסטרוברי על מוצרים ללא קופסא (בגלל שאני חובבת סומק-סטיק ידועה) והצבע שלו נראה לי כמושלם לקיץ.
לאחר כשבוע וחצי הגיעה אליי החבילה עם הסומק. כמובן שרצתי לדואר ופתחתי אותה עוד בדרך הביתה.
תתארו לכן את פרצופי כאשר גיליתי כי הסומק הגיע כך (החומר התנתק מהתושבת):

בנק' זו עליי לציין לשבח את השירות המעולה שקיבלתי מסטורברי-מיד עם קבלת המוצר הפגום שלחתי להם מייל.
הם החזירו לי תשובה במהרה, ושאלו אם אני מעוניינת בזיכוי או בשליחת מוצר נוסף (אני בחרתי בזיכוי בהמלצתה של ישראלה שטענה כי רוב הסטיקים הללו ישנים).

לגבי הסומק עצמו- באמת יש לו גוון מעולה לקיץ!
בתמונות הוא נראה מאוד שימרי וכהה, אבל לאחר טשטוש טוב מתקבל גוון שזוף, זוהר (הוא לא יותר שימרי מאורגזם של נארס) ובריא.
שימו לב כמה פיגמנטי הוא (משמאל) וכמה הוא יפה לאחר טשטוש
יש לו עמידות טובה מאוד- החזיק בחום הזה וגם שרד אימון כושר.
לולא הבעיה עם התושבת, הוא היה אידאלי ליום יום וגם לנסיעות.
הוא עלה לי בערך 46 שקלים, במכירת מוצרים ללא קופסא של סטרוברי.

הסומק האחרון שאציג לפניכן, הוא גם החדש ביותר- Out for fun-MAC והוא אחד המוצרים בקולקציית Casual Colour.
את מוצר זה רכשתי לפני שבועיים בערך- יום אחרי שהוא הגיע לחנות מאק בקניון הקרוב לביתי (אני מקווה שאפשר עוד להשיג את מוצרי הקולקציה בחנויות).
קצת על קולקציית Casual Colour- זו קולקציה המיועדת למראות איפור יומיומיים (ומכאן השם) ותוכלו למצוא בה 8 גוונים של מוצר המשלב סומק, שפתון וצללית (לפי המוכרת בחנות מאק) יחד עם מוצרים נוספים בצבעים יחסית עדינים ולבישים- למטרת שימוש יומיומי.
הגעתי לחנות בידיעה שאני קונה את הגוון הכתמתם, אבל כאשר הייתי בחנות התלבטתי מעט בין Keep it casual שהחמיא לי מאוד בתור סומק ושפתון, אבל לא ריגש אותי מספיק לבין Weekend getaway שפחות החמיא לי והיה מעט בהיר בשביל הקיץ.
את Evening stroll ראיתי על המוכרת בחנות MAC- והוא היה מקסים עליה (היא השתמשה בו גם בתור סומק וגם בתור צללית- ויצא מוצלח מאוד!).

Out for fun  הגיע בזמן מעולה לקיץ- לרוב אני עוברת לשימוש בסמקים קרמיים בעונה זו, והשילוב עם צבע קורלי הפך את המוצר למושלם מבחינתי.
בשבוע האחרון אני משתמשת רק בו, ולהלן התוצאות:
הוא מאוד פיגמנטי- מספיקה כמות קטנה בכדי ליצור מראה סמוק ואחיד. קל לטשטש אותו (ולא נוצרים כתמים של צבע על הלחי) ולא נדרשת שכבה נוספת כדי שהוא יהיה דומיננטי.
בנוסף לכך הוא עמיד- אינני מניחה מעליו סומק אבקתי והוא נשאר גם לאחר מס' שעות והתרוצצויות רבות (דוהה מעט כעבור כמה שעות).

בעקבות המלצות המוכרת ניסיתי אותו גם בתור צללית וגם בתור שפתון- על השפתיים הוא לא עמיד, וחבל כי הגוון שלו כ"כ יפה על השפה. את השימוש בתור צללית ביצעתי מעל פריימר, לכן אינני יכולה לומר כמה הוא עמיד לבד.
גם בתור צללית קיבלתי צבע קורלי מהמם (בדיוק כמו שאני אוהבת בקיץ) ויחד עם צללית אפרסקית בהירה יצא עדין, קייצי ומרענן.
כמה ולמה? 13ml בעלות של 115 ש"ח.

לפני סיום, אני רוצה להזמין אתכן לאירוח שלי אצל "גאג ביוטי" המקסימות במיוחד!

נדמה לי שהגיע הזמן לסיים, ולשאול האם אתן אוהבת סמקי קרם או סולדות מהתחושה שלהם על העור?




21 תגובות:

  1. יש לי את הדרים טאץ' של מייבלין כבר ארבע שנים בערך, מס' 04, וקניתי בארץ-הוא לא חדש. מאוד אוהבת אותו-קרמי שעם מרקם פודרתי, קצת מנצנץ, מאוד יפה. נדלקתי על הסומק-צללית של מאק. מאוד אוהבת צלליות קרם, מפסלות את הפנים מאוד יפה וגם מאוד עמידות. מעדיפה למרוח ולטשטש עם האצבעות.

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת- זה מה שקורה שכותבים פוסט ב2 בלילה. תודה על התיקון!
      הסומק צללית של קרם מעולה- נעים מאוד למגע וקל לעבודה ומריחה.

      מחק
  2. וואו , הקים איט קזו'אל ניראה ממש יפה ושימושי , רק חבל שאין לי ספיק סבלנות להשתמש בסמקי קרם... :\

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מאוד יפה ושימושי:)
      זה ממש מהיר וקל למרוח אותם, באמת!

      מחק
  3. פוסט חמוד! אני וסמקים לא ממש הולכים ביחד אבל אני תמיד אוהבת לראות דברים מעניינים :) ואחלה ראיון היה לך. שאפו!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? את לא משתמשת בהם לרוב?
      חשבתי שאת מתאפרת מא עד ת :)
      תודה רבה! נהנתי לקחת חלק בו.

      מחק
  4. הרגע חזרתי מהבלוג (החדש יחסית) של אתי שבו היא כתבה על סמקי קרם.
    על הסומק מס' 02 של מייבלין היא כתבה שהיא משתמשת להארות. גם רעיון.
    בביקור האחרון שלי באינגלוט רכשתי סומק נוזלי שלהם ואני סופר מרוצה ממנו! אני איתו כל יום!
    מאוד אוהבת את המריחה והעמידות. והגוון - בול בשבילי!
    כרגע לפחות, אני מרגישה שהוא מספיק לי.

    ממש מבאס על הסומק סטיק.. אבל יפה מאוד שסטרוברי זיכו אותך!
    לא ממש מתחברת למוצרים הקרמיים של מאק, לא יודעת מה יש לי מהם..

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אשמח לקרוא!
      למרות שיש סיכוי שיהיה לי קשה לא ללכת לקנות עוד סומק קרמי... אני חולה עליהם.
      הסומק של אינגלוט נשמע מפתה... אמממ אולי אדגום גם אותו!
      כל מוצרי מאק הקרמים? מעניין!!

      מחק
  5. גם אני לא עמדתי בפיתוי ורכשתי לי סומק קרם של Maybelline במסגרת המבצע ואני ממש מרוצה. קניתי את גוון 4, ורוד בהיר עם שימר, והוא נראה מעולה על העור הבהיר שלי.
    עכשיו התחדשתי לי גם בברונזר מהסדרה ואני תיכף רצה לנסות אותו :)
    חייבת לציין שהמקרם שלהם פשוט מענג, חמאתי משהו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גוון 04 מקסים- עצרתי את עצמי לא לקחת גם אותו בדרך.
      הברונזר נקרא מעולה! מחכה לדיווח שלך:)
      והמרקם שלהם בהחלט להיט! אני מאוד נהנית מהתחושה שלו והקלות עבודה עימו

      מחק
  6. הסומק ממאק מהמם בגוון שלו!
    אם הוא עוד יהיה בסניף בגיחה הבאה שלי ארכוש אותו ( בטוח הוא אזל... על מי אני עובדת?)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא בהחלט מהמם!
      אני מקווה שיהיו עוד כמה בסניף שתגיעי... מחזיקה לך אצבעות:)

      מחק
  7. אחלה של פוסט !
    אני חושבת שמברשת ה- Stippling פשוט מדהימה, ומסמקים קרמים מודה שעד לא מזמן נמנעתי כי הם נראו לי מורכבים מדי לשימוש..
    אבל מאז שהתחלתי ללמוד איפור מקצועי גיליתי שהם מצוינים ולכן כבר בוצעו רכישת סומק קרמי מאינגלוט והזמנת פלטת סמקים קרמים מקריולן - כולם יקבלו בהמשך מקום של כבוד בבלוג שלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה:)
      היא באמת מצדיקה את כל ההילולה סביבה- אני מאוהבת בה!
      שמחה לשמוע שהתחברת לסמקים הקרמיים, הם נותנים תוצאה מאוד טבעית ולכן אני אוהבת אותם כ"כ (הצבע פשוט יוצא מהעור ממש כמו הסמקה טבעית).
      מצפה לפוסט אצלך!

      מחק
  8. אז קודם כל- סקירה מעולה וכיפית, נהניתי מאוד. שנית, אני כנראה שמרנית מידי או פשוט בורה, אבל עדיין לא בדיוק הבנתי את כל העניין הקרמי הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה- שמחה שנהנית!
      זה בסדר- יש גם בנות שלא מתחברות לסמקים הקרמיים.
      מה שלדעתי הופך אותם למיוחדים יותר:
      1. מניחים אותם לאחר המייקאפ, ולא אחרי הפודרה כמו סומק רגיל.
      2. המראה המתקבל איתם הוא יותר טבעי ודומה להסמקה טבעית (הנחה טובה יוצאת מראה של "סומק יוצא מהעור" מה שפחות בא לידי ביטוי בסומק אבקתי)
      3. הם הרבה יותר עמידים

      מחק
  9. הסטיק של לאורה מרסייה נראה מעניין...
    יש לי בבית סומק סטיק של טארט, שאני ממש אוהבת וממליצה

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    2. הוא מקסים, אפילו שהוא מפורק:)
      יש לי את ברברה אן של מאק- אני מאוד אוהבת את השיטה של הסטיקים, היא מאוד קלה לעבודה ולנשיאה.

      מחק
  10. תתחדשי על מאק! אני מבינה שהלכנו על בחירה זהה? ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא דרש לחזור איתי הביתה! לא יכולתי להשאיר אותו בחנות=]

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...