Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 6 באוקטובר 2010

Color Club- Mrs. Robinson

Mrs. Robinson שם שעלה רבות לאחרונה...
בכלל הגוון של הזה של הסגול מאוד עכשווי.
מבינה בהחלט למה- אני משוגעת עליו מהשניה הראשונה שנעשתה בינינו הכרות.

אני מחזיקה גאה של Mrs. Robinson מחברת ColorClub
ומה יש לי להגיד?



אז כמו שאתן רואות הגוון מעלף.
המריחה שלו מאוד מאוד נוחה וגם הייבוש.
בתמונות כאן הוא ללא טופ (גלוסי כמו שהוא ) והוא עם 2 שכבות (על אף שכבר בראשונה הוא אטום)

ועוד קטנה לסיום... כי הרי איך אפשר בלי השיר המעולה של סיימון וגרפונקל.

7 תגובות:

  1. מילים כדורבנות!
    לק הורס ושיר מגניב :-)

    השבמחק
  2. תתחדשי :)
    מדובר הרבה לאחרונה הא? כנראה שיש סיבה לדיבורים ;)
    מהמם עליך!

    השבמחק
  3. תתחדשי! צבע מהמם! יש לי תכניות לגביו גם :)

    השבמחק
  4. מעיין- מסכימה, אני מהפונטת עליו!
    בקבוקית- תודה =]
    דנרה- חחחח תודה רבה, מקווה שנהנית מהשיר
    מיטל ועדן- יש סיבה לכל הדיבורים. הוא באמת גוון מדהים שלדעתי יתאים כמעט לכל אחת!

    השבמחק
  5. בהחלט הגוונים היותר יפים שראיתי לאחרונה. בכלל בזמן האחרון כל האופנה של הלקים הצבעוניים נכנס חזק. איפה אני יכולה להשיג את הלק הזה?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...