Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 21 באוגוסט 2010

Eve Cosmetics- 89



אני חושבת שעבר שבוע מהפוסט האחרון שלי- היה לי שבוע מאוד אינטנסיבי.
וגם יומיים ללא אינטרנט (כמו אוויר לנשימה)אבל היום אני מביאה אותה בלק שמשי לחלוטין, נו טוב אולי צהוב בננה.
אז הוא של Eve וכמו שאמרנו העבר- האריזה שלו מאוד דומה לצ'יינה גלייז.
מצאתי סטנד שלם של החברה בחנות צעצועים, ועל אף שבכלל לא תכננתי לקנות לקים בשבועיים האחרונים,
לא עצרתי את עצמי.

המריחה שלו נוחה מאוד, אני די מחבבת את המברשת שלהם.
גם הייבוש יחסית מהיר.כאן אתן רואות אותו ללא טופ, בשמש המטורפת של מדינתו.

המשך יום חמים וצהוב!

10 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת צהובים, הבעיה שהסובבים אותי לא ממש אוהבים לק צהוב עלי :)

    השבמחק
  2. חחח מכירה את התופעה =]

    אנשים חטפו זעזוע ממנו

    השבמחק
  3. אהבתי. צבע כייפי כזה.
    לא מאמינה שאני חובבת צהובים "בגילי המופלג" אבל מה אני יודעת! ויש לי עוד 2 כאלה. למרות שיש לי לקים הרבה יותר מופרעים משני הצהובים האלה..
    מעולם לא נתקלתי בלקים של החברה הזאת, מודה.. אני גם מודה שאני לא נוטה לקנות לקים שלחברות "עלומות"..
    ועוד משהו קטנטן - יומיים בלי אינטרנט.. העלה בי זכרונות (לא רחוקים!)
    לאחרונה עברתי דירה ונתקעתי כמעט שבוע בלי אינטרנט. המעבר עצמו היה ביום רביעי (חמישי היה הלילה הראשון בדירה החדשה) כאשר רק בשלישי בבוקר הותקן לי האינטרנט בדירה החדשה. ואני חייבת לציין שהיה במצב יתרונות אדירים! הצלחתי לארגן את הבית בצורה כזאת שתוך מספר ימים הרגשתי כאן בבית. סידרתי כמויות של ניירת (שפשוט העברתי כמו שהיא) שבאמת מזמן לא סידרתי. ובכלל היתה לי תחושת הישג בימים האלה שגם לא היתה לי בתקופה האחרונה. הגעתי למצב שכל ה to do list שלי מרוקנת לגמרי. ומאז (כ 3 שבועות) אני ממשיכה "לחיות את החלום". ממשיכה לעקוב אחרי המטלות שלי ולא להשאיר דברים "למחר" (כשהכוונה היא לא מילולית...)
    פשוט תענוג! וכל זה בזכות שבוע אחר מסכן בלי אינטרנט..

    השבמחק
  4. כן- אצלי זה נבע משיפוץ.
    אבל את המטלות שלי לא הספקתי לא בגלל המחשב אלא בגלל העבודה=]
    השבוע מקווה לסיים!

    השבמחק
  5. ורגע גבירתי
    ממתי לאהבת לקים יש גיל?!

    השבמחק
  6. מבחינת האינטרנט התכוונתי שכשאת בבית ואת לא דבוקה למחשב פתאום את מגלה שיש לך זמן לעשות דברים לא ממוחשבים שלא היה לך זמן לעשות אותם קודם...

    ולגבי הגיל, זה לא שללק יש גיל אבל זה עדיין מזכיר לי אותי בתיכון :P
    היום באמת שיש פתיחות לעניין הזה. ואני חושבת שלק כשהוא נראה נקי ומסודר ולא מקולף ומגעיל נותן מראה נשי ואלגנטי יותר גם אם זה לק סופר גליטרי או ניאוני או משהו שאנשים לא רגילים לראות ביום יום.
    ואם את הולכת עם לק מקולף זה לא משנה אם הוא ורוד עדין יחסית או אדום רך המראה יהיה "זול" ולא מכבד ומכובד..

    השבמחק
  7. אהבתי מאוד את הצבע, אבל את החברה אינני מכירה. מה את יכולה לספר עליה? (היכן קונים, מחיר, רעלים וכיו"ב)

    השבמחק
  8. נכון המחשב לוקח הרבה זמן ומעט אנרגיה...
    בסידור את מתעייפת=]

    מסכימה איתך לגבי המראה, אני לא מבינה איך בנות מסתובבות עם לק על חצי ציפורן- אני על קילוף קטן מורידה את הכל.

    בקבוקית- לרוב אני מוצאת את החברה בדיזנגוף סנטר, בחנות טיפוח שקרובה לקסטרו. את הלק הספציפי הזה מצאתי בחנות בראשון לציון.
    המחירים זולים- בין 5-8 שקלים.
    בהתחלה ראיתי את החברה בבלוגים של בנות אחרות וראיתי צבעים מאוד מאוד מיוחדים! (באמת יש להם בצעים מקסימים)
    אבל!! הם לא נטולי רעלים... בגלל זה אני שמה את הלק שלהם אחת ל...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...