Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 6 בפברואר 2016

סיכום חודש ינואר 2016

ינואר, החודש הפותח של שנת 2016 סוף כל סוף נגמר.
החודש היה מתיש וארוך, בלי יותר מדי זמן פנוי להנאות ותחביבים. סיימתי את החודש עם הלשון בחוץ, והשאיפה העיקרית שלי מחודש פברואר היא לצבור כמה ימי מנוחה (שעדיין לא ממש באופק).
בעקבות העומס פוסט הסיכום של ינואר מתפרסם באיחור קל, אבל אתן כבר מכירות את זה אצלי (לו"זים הם דבר גמיש עבורי, את זה כבר הבנו).

החודש התמקדתי בעיקר בטיפול באקנה שצץ פתאום ובהסתרתו. בנוסף, הוספתי כמה מוצרים שנמרחו על פרצופי בוקר בוקר בחודש האחרון.


הכירו את חברת אמה מילאנו (Emma Milano), מותג האיפור שעוצב תחת ידיו של המאפר איציק צורי ונמכר בבית ספרו.
נחפשתי למותג בזכות לאה שמש המקסימה (אותה כבר פגשתן בבלוג) והיא בחרה עבורי שני מוצרים מסקרנים: אייליינר סגול מושחר ושימר משגע.

סדרת האייליינרים של המותג מציעה לנו חמישה גוונים: אייליינר שחור, אייליינר לבן, אייליינר כחול כהה, אייליינר סגול כהה ואייליינר טורקיז. התיאור הנ"ל הוא גם שמותיהם, ופה המקום לומר שכולנו מעדיפות שמות סקסיים כדוגמאת "חציל מתחכם", אבל לא נהיה קטנוניות...


האייליינר בגוון סגול כהה עושה את מה שאייליינר צריך לעשות, יוצר פס בגוון בו בחרתי. הפורמולה שלו רכה ונעימה, וקל לייצר באמצעותה פס מדויק ואטום.
כאשר אני מניחה אותו על העפעף העליון הוא נשאר בקלות לאורך יום שלם. בהנחה בקו הריסים התחתון הוא פחות עמיד, ומחזיק מעמד בערך כ-7 שעות עד שהגוון דועך.


הצעת הגשה:


שורה תחתונה- נחמד שיש עוד אלטרנטיבות לשחור, במיוחד שהן מגיעות מתוצרת מקומית.
ואם אתן קצת יותר נועזות ממני, לכו על הטורקיז...
מחירו עומד על 90 שקלים באתר החברה.

טרנד ההארות עדיין שולט בעולם האיפור, ואי אפשר להוציא ליין איפור מבלי להציע לנו מוצרי הארה מפתים.
לכן, גם באמה מילאנו תמצאו היילייטרים לכל דורשת. שלושה מגיעים דחוסים, ושניים מגיעים בצורת אבקה.
מבית חמשת הגוונים בחרתי בהיילייטר מספר 2 (שבכיף יכל ליהנות מהשם "Peach Gold").


כפי שהשם שבחרתי עבורו מרמז, מדובר על היילייטר אפרסקי עם שימר זהוב. בעוד בהתחלה חשבתי שהוא יהיה לי כהה מדי ויתאים בעיקר לשזופות ממני, בפועל הוא מסתדר נהדר עם עורי הבהיר ויוצר הארה קורנת וחיננית (שסוחפת תהיות מהסביבה לגבי "מה שמתי על הפנים").


רפרוף קל עם מברשת על האבקה הזהובה אוסף את כמות החומר הנדרשת בכדי ליצור הארה אידאלית של עצם הלחי (אני משתמשת במברשת מניפה לצורך זה).
בנוסף, אני אוהבת את להניח את ההיילייטר על הרקות ומעל השפתיים (כתבתי על כך רבות כאן).


מה שכן, האריזה שלו מעט מסורבלת ובחלקו התחתון תמצאו מראה חבויה ופחות שימושית לטעמי.



לסיכום: היילייטר בגוון נהדר ושימושי, שיחמיא מאוד לשזופות, אך לא רק. אם אתן מחפשות היילייטר זהוב שיאיר את עורכן בצורה מחמיאה, הוא יהיה לכן נהדר.
מחירו עומד על 108 שקלים  באתר.

את מוצרי אמה מילאנו ניתן להשיג בבית הספר של איציק צורי, הנמצא בעכו. אם טיול בעכו פחות מסתדר לכן עכשיו, תשמחו לגלות שאת המוצרים ניתן להזמין באמצעות אתר ההמותג או בטלפון מספר 0775100421.
*אם אתן מאפרות מקצועיות, ציינו זאת ותיהנו מ-30% הנחה על המוצרים.
*המחירים באתר נמוכים ב-10% ממחירי המדף של המוצרים.

מייקאפ מוס הוא סוג של חולשה אצלי... עוד בימי הראשונים בעולם האיפור, בהם הייתי תיכוניסטית מחוצ'קנת חיפשתי מייקאפ שיסווה את התופעה המעיקה.
ביקור בסופר פארם והופ, שילמתי סכום לא מוצדק על מייקאפ מוס של חברת מייביליין.
המחיר אולי היה גבוה, אבל המייקאפ היה נהדר. הוא כיסה את מה שהיה צריך לכסות, לא הרגיש מסכתי, ובמסגרת יכולות המריחה הלא מוצלחות שלי באותה תקופה, גם יחסית התמזג עם העור.
מאז ניסיתי לא מעט מייקאפים, טכניקת המריחה של השתפרה (גיליתי את עולם המברשות והספוגיות), אך נותרה בי חיבה למייקאפים במרקם מוס.
לפני כחצי שנה השיקה חברת ביוטיקייר מייקאפ מוס (Weightless And Matte Make Up Mousse), ובאחת מגיחותיי הרבות לסניף ביוטיקייר שבעירי החלטתי לאמץ צנצנת אחת של המוס הניודי.


בחרתי בגוון מס' 01 הבהיר, שכן הרגשתי ש-02 כהה מעט עבורי.
כאשר השתמשתי לראשונה במוצר, גיליתי שהוא מעט בהיר לי ואחסתי אותו בצד עד להעלמות השיזוף של הקיץ.
לפני כחודש בערך, לאחר שחזרתי לגוון הלבן והטבעי שלי, חיפשתי מייקאפ עם כיסוי. העור שלי בתקופה האחרונה השתגע לגמרי, ובכדי להסוות את הפיאסקו שמתחולל על פרצופי, נגזר עליי להשתמש במייקאפ בעל כיסוי גבוה.
מייקאפ מוס של ביוטיקייר עושה מה שרבים ויקרים ממנו לא מצליחים- הוא מכסה, הוא נשאר למשך שעות ארוכות ובעיקר, הוא מעניק לעור מראה אחיד ובריא בגימור טבעי. 
אנוכי בעלת עור מעורב, והוא מתאים לי בצורה נהדרת. לטעמי, הוא פחות יתאים לעור יבש ויסתדר בעיקר עם עור רגיל עד שומני.


עמידותו בחורף גבוהה והוא נשאר איתי לאורך היום, ללא פריימר. אני משתמשת בפודרה לקיבוע המייקאפ, ובערך כ-8 שעות לאחר ההנחה ההברקות הטבעיות באזורים השומניים של פניי מתחילות לצוץ.
בערב, כאשר אני מגיעה להסיר את האיפור (בערך כ-14 שעות לאחר ההנחה) עדיין ניתן להבחין בשכבה דקה של מייקאפ על עור פני.
הדבר היחיד שמפריע לי במייקאפ זה הוא הניחוח... יש לו ניחוח מלאכותי שאני לא ממש אוהבת. הוא מתנדף כמספר דקות לאחר ההנחה, אבל יכלו לוותר עליו.


המייקאפ אוהב בעיקר מברשות. ניסיתי להניחו עם האצבעות או עם ספוגית הנחה, אך התוצאה הטובה ביותר עבורי התקבלה כאשר הנחתי אותו באמצעות מברשת. לצורך המלאכה ניסיתי את מברשת 18 של ביוטיקייר, Medium Flat Angled Kabuki. לצערי, על אף שאהבתי את המברשת, היא פחות מתאימה למייקאפ זה (מיד נגיע אליה), והעדפתי להניחו באמצעות מברשת Buffing Brush של Real Techniques.
לפי החברה הוא מכיל מסנן קרינה מסוג Titanium Dioxide, ויטמין E וסיליקונים. לרוב, מוצרים סיליקוניים נוטים לעורר פצעונים בפניי, אך הפעם לא צצו כאלו (הם בעיקר היו שם מלפני).
שורה תחתונה: קחו את הסיכון ואולי תגלו מייקאפ נהדר במחיר של 15 שקלים (בעבור 15 מ"ל).

ונחזור למברשת 18, הידועה כ"מברשת קבוקי זוויתית שטוחה".
ניסיתי לא מעט מברשות של ביוטיקייר, אבל השימושים לרוב היו חד פעמיים והמברשות לא הצליחו להשאיר עליי חותם משמעותי.
ואז הגיעה מברשת 18 ושינתה את דעתי.



מדובר על מברשת מקצועית ורכה העשויה מסיבים סינטטיים. היא בעלת ראש שטוח וזוויתי, ושערות קצרות ודחוסות. המברשת מאפשרת הנחה אחידה ופיזור אחיד של המייקאפ על הפנים.
כפי שציינתי מעלה, פחות אהבתי את השילוב בינה לבין מייקאפ המוס של ביוטיקייר. אני מעדיפה להשתמש בה עם מייקאפים נוזליים, אותם היא מטמיעה לעור בצורה מושלמת. ד"א, אל תהססו להשתמש בה גם למטרות קונטור והצללה של עצמות הלחיים.



המברשת שורדת חפיפה בקלות (היו לי כבר מברשות של ביוטיקייר שהתפרקו בחפיפה ראשונה) ומתייבשת מהר יחסית (חצי יום בממוצע בחורף. משאירה אותה להתייבש באוויר בחדר מאוורר).



שורה תחתונה: לוקחת רבות ויקרות ממנה. תנסו... מקסימום, הפסדתן עשרה שקלים.
מחירה עומד על 9.90 שקלים, ומומלץ לרכוש יותר מאחת.

שלהי טרנד הביבי קרים עדיין כאן, וגם חברת לייף הישראלית החליטה להצטרף אליו.
לאחרונה השיקה החברה BB Cream משלה המגיע בשלושה גוונים. הגוון הבהיר ביותר מתאים לי כרגע בצורה נהדרת, אך לצערי גם הפעם השלגיות שבחבורה לא ימצאו את מבוקשן במדף של לייף שכן הגוון הבהיר ביותר יהיה להן כהה.


הביבי קרים של לייף (למי שלא מכירה, צירוף האותיות BB מתייחס ל- Beauty Balm) הוא קרם לעור הפנים המשלב לחות, מקדם הגנה ומייקאפ במרקם קליל. קרם ה-BB של לייף מכיל סקוולאן (שומן טבעי), חומצה היאלורנית ואצת ים חומה, הפועלים להעצמת הלחות בעור ומעניקים לו מראה רענן בגימור טבעי. כמו כן, הוא מועשר במינרלים וויטמינים A ו-E ובעל מקדם הגנה SPF15.
האמת? הוא הצליח להפתיע אותי. הוא נותן כיסוי בינוני (שיותר מזכיר מייקאפ מאשר BB קרים), הוא מתמזג בצורה טובה עם העור והוא נשאר עליו למשך שעות ארוכות (גם ללא פריימר).
מכיוון שהוא עשיר בלחות, הוא נהדר לתקופה הקרה, בה העור יותר יבש. מוצרי בסיס אחרים מדגישים את היובש, אך הוא מסתדר איתו בצורה נהדרת.
בדומה לאריזות של BB'יז אחרים, גם הוא מגיעה בטיובה לחיצה וכסופה ולראשונה מכסה מתברג בצבע שחור.
שורה תחתונה- אם אתן מחפשות כיסוי קליל שיעניק לעורכן מראה רענן ועל הדרך יספק לחות לעור, המוצר הזה יהיה לכן נהדר. יתאים גם לנערות המחפשות כיסוי קליל ליום יום.
מחירו עומד על 109 שקלים, אך הוא נמכר לרוב במחיר של 60 שקלים ברשת סופר פארם.

עפרונות עיניים הם גימיק חביב, ולא מעבר מבחינתי. אני יודעת שנשים רבות אוהבות אותם, אבל אני מוצאת את עצמי מתלהבת בעיקר מהגוונים, קונה ובסופו של דבר הם מנמנמים להם במגירה, ורואים אור שמש אחת למיליון שנה.
אם אני כבר טורחת ומוציאה עפרון מהמגירה, הוא משמש אותי כאייליינר. פעמים ספורות אני מניחה את העפרון גם בקו הריסים התחתון, אבל פחות אוהבת את הסגנון הזה עליי.
ארבעה עפרונות עיניים שינו את הרגליי, ובחודש האחרון מצאתי את עצמי חוזרת אליהם פעם אחר פעם (בעיקר כי לא היו לי רעיונות אחרים לאיפור עיניים מהיר בחמש דקות בבקרים). אמרתי ארבעה, ובתמונה יש חמישה... ובכן, אח נוסף הצטרף אליהם, אך הוא משמש אותי בעיקר באירועים מיוחדים.


Essence- Gel Eye Pencil Waterproof הפכו למוצרי קבע בשגרת האיפור שלי. העפרונות הללו רכים ונימוחים, נמרחים בקלילות ופיגמנטיים (16 שקלים לאחד). הפורמולה שלהם נהדרת ומזכירה את Long Wear Eye Pencil של בובי בראון.
באסנס מבטיחים עמידות גבוהה, האם הם יעמדו בהבטחה זו?


ובכן, בתור אייליינר הם עמידים מאוד. שעות ארוכות הם בילו על עפעפי ונראה שהם לא מתעייפים. 
על העפעף התחתון עמידותם ביחס לעפרונות אחרים גבוהה, אך בערך כ-4-5 שעות לאחר המריחה הם נמרחים ודוהים. הוספת צללית לקיבועם מסייעת, ומאריכה את עמידותם ל-6-7 שעות.
אני מודה שעד כה לא נתקלתי באף עפרון עיניים שנשאר כל היום בקו המים התחתון (רק אייליינר ג'ל  בצנצנת עשה זאת), אך העפרונות הללו בין העמידים שניסיתי.
העפרונות אינם מתחדדים, ובכדי להוציא חומר נוסף יש לסובב את קצהו השני של העיפרון. כמו כן, לכל גוון של עפרון מכסה בצבע זהה, בכדי שנוכל להבחין בניהם.
ברשותי ארבעה גוונים נהדרים שאפשר באמצעותם ליצור שלל איפורי עיניים צבעוניים.

Blue Lagoon- עיפרון בגוון Teal מטאלי.
Black Blaze- עפרון בצבע שחור פחם.


Cocoa Bear - עיפרון בגוון שוקולד מריר.
Gunmetal- עיפרון בגוון אפור עכברי.


לצד עפרונות הג'ל של אסנס, השתמשתי בחודש האחרון גם בעיפרון  בגוון Naughty or Nice? שיצא כחלק מקולקציית של אסנס (Come To Town).
בעוד שאחיו הג'לים נמרחים בקלות, העפרון המתחדד מעט פחות רך בעת המריחה. שלא תבינו לא נכון, קל למרוח אותו וליצור פס אחיד, אך עפרונות הג'ל רכים יותר.


Naughty or Nice? (בחירה נהדרת של שם) מגיע עם גוון מעט בעייתי, מעין בורדו אדמדם מטאלי שבשימוש לא נכון יכול להיראות כדלקת עיניים. אני מעדיפה ליצור עמו פס אייליינר עבה ולהוסיף תיחום עם פס אייליינר שחור:


עמידותו כאייליינר גבוהה והוא אינו זז לאורך היום. בקו המים עמידותו בינונית, והוא מחזיק מעמד בערך כשלוש שעות.
מחירו עומד על 15 שקלים.

כפי שציינתי, בחודש האחרון השתמשתי לא מעט בעפרונות הללו, כאשר צורת ההנחה החביבה עליי היא תיחום ה-2/3 החיצוני של העין.
ליצירת האיפור מטה השתמשתי בשתי פלטות. האחת היא פלטת השוקולד של טו פייסד (השתמשתי בצללית Salted Caramel בכפל העפעף ובצללית Triple Fudge בשליש החיצוני של העין). הצללית הזהובה שבמרכז העפעף היא בעצם ערבוב של שני הגוונים הזהובים מפלטת השימרים של עפרה.


שורה תחתונה: אם אתן אוהבות עפרונות עיינים, תאהבו את סדרת הג'ל (ולא תאמינו שמדובר על מוצר דראגסטורי).  Naughty or Nice? הוא גימיק נחמד וגוון ייחודי, במידה ואתן עושות בו שימוש נכון.

סיכום סווטצ'ים עד כה:



אני לא ממש יודעת עדיין מה עובר על העור שלי, אבל הוא החליט לחזור לגיל ההתבגרות. מאיזושהי סיבה שעדיין לא גיליתי (וגם בדיקות הדם ורופאת העור לא גילו) האקנה החליט לחזור בבת אחת.
לצד ניסיון לגלות את מקור התופעה, אני מנסה להלחם בה. לצורך כך גייסתי את סבון הפנים Visibly Clear Spot Cleaning Facial Wash.


את מוצרי הניקוי של ניוטרוג'ינה אני זוכרת מגיל ההתבגרות וממתקפת הפצעונים של אז. סבוני הפנים של החברה התאימו לי באותה תקופה וסייעו לי לטפל בתופעה המעיקה (לצד טיפול קוסמטי ייעודי).
גם הפעם, הסבון מנקה את הפנים בצורה טובה ומסייע בטיפול בבעיית הפצעונים הודות לחומצה סליצילית הקיימת במוצר (ריכוז של 2%).
חומצה סליצילית מזרזת את התחדשות תאי העור ובכך תורמת לריפוי בעיות עור כדוגמאת אקנה, יבלות, קשקשת ופסוריאזיס.
מה שכן, לסבון יש נטייה ליבש את העור, כך שאם אתן משתמשות בו, הצטיידו בלחות מתאימה לעור מבעוד מועד.


שורה תחתונה- אם אתן מחפשות סבון המתאים לעור הסובל מפצעונים, הוא יעשה את העבודה.
נמכר ברשתות הפארם השונות ובאתר גילטי (כעת במחיר של 50 שקלים).

הפתעת החודש מגיעה מחברת איב רושה הצרפתית שהגיעה לא מזמן ארצה. כבר כתבתי בעבר ששמני גוף הם לא כוס התה שלי (מה לעשות, פחות מתחברת לתחושת השמנוניות שמגיע לאחר מריחת השמן), אך כאשר השמן לא משאיר את התחושה הזו (שזה קצת מוזר, כי בכל זאת, מדובר בשמן), אין לי שום בעיה להשתמש בו.


Nutrition - Beautifying Dry Oil עונה בדיוק על הקטגוריה הזו, שמן גוף יבש שאינו מותיר את התחושה הזו.
המרקם היבש של השמן מעניק לעור מרקם נעים, חלק וגמיש. המריחה שלו קלה (בעיקר באמצעות אריזת הספריי בה מגיע המוצר) והוא נספג לעור במהירות מבלי להותיר שכבה שומנית ודביקה.

מועשר בשמן זרעי צמח האדנירובה (צמח הגדל באמזונס ומייחסים לו תכונות אנטי דלקתיות, יכולת להסדיר את זרימת הדם לצד שיכוך כאבים) ושמן זרעי שומשום. תשמחו לגלות שהוא חף מחומרים משמרים, חומרים מן החי ופראבנים. ליתר דיוק, 99% מתכולת המוצר מגיעה מרכיבים בוטניים.

שורה תחתונה: אם אתן כמוני, לא מתחברות לתחושת השמנוניות של שמני הגוף ומחפשות בוסט של לחות לעור, השמן היבש יהיה נהדר עבורכן.
מחיר עומד על 56 שקלים (בעבור 100 מ"ל) ברשת חנויות איב רושה, או באתר האינטרנט של החברה.

כמו חודש ינואר, גם הסיכום יצא יחסית ארוך... נקווה שסיכום פברואר יהיה קצר יותר (על אף שנוסף לנו יום השנה).
ועד הפעם הבאה,
שיהיה לכם שבוע מדהים!
פיצ'ה.




*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.


10 תגובות:

  1. עינייך כה יפות! מתכוונת לנסות את השמן בקרוב

    השבמחק
  2. עינייך כה יפות! מתכוונת לנסות את השמן בקרוב

    השבמחק
  3. טוב, התגובה שלי עלולה להיות ארוכה! נתחיל מאמה מילאנו, מוצרים שנראים מעניין אבל לא ברורה לי בחירת השם... וזה קצת מציק כשמדובר במוצר ישראלי. לגבי ביוטיקר, במייקאפ הזה יש שמן מינרלי שיכול להיות שבעצם רק מחמיר את התופעה שאת חווה החודש! תבדקי את זה. העפרונות של אסנס השאירו אותי מופתעת לטובה מאוד... ושמן הגוף באמת מצוין.גם אני ניגשתי אליו בהיסוס ושמחתי לגלות שהוא יבש ושונה בנוף. אחלה פוסט בובה!

    השבמחק
  4. פוסט נהדר, אלך לחקור את העפרונות. אשר למייקאפ, כמוני כמוך קצת בחילה מהריח המתקתק אך גיליתי שאחרי מספר שימושים הוא נודף ונעלם (או שאפי התרגל אליו)

    השבמחק
  5. השמן גוף של איב רושה פשוט מדהים!!!!!!! אני חולה עליו ברמות קשות!

    השבמחק
  6. המיקאפ של ביוטיקר הוא לגמרי תגלית מופלאה! התאהבתי בו

    השבמחק
    תשובות
    1. Hi. Do you know where can I by the mousse? In which website? I live in Norway, and I tried the fabulous makeup mousse, you talking about. And I just love it. But I can't find it..

      מחק
  7. פוסט מקסים! אני באמת צריכה לנסות את העפרונות האלו של אסנס, ואם כבר מדברים על אסנס - המייקאפ מוס שלהם מעולה!

    השבמחק
  8. נהדרת כהרגלך! עשית לי חשק לבדוק את השמן גוף של איב רושה!

    השבמחק
  9. היי המברשת הינה מתאימה לברונזר? סליחה על הבורות...תודה!!!!!פוסט מדהים

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...