Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 16 במאי 2015

Nails News

כפי שאתן יכולות לראות סוף סוף מצאתי את הזמן למתיחת פנים לבלוג!
עם כל אהבתי לעיצוב העלים הסתווי שליווה את הבלוג במשך כשנתיים בערך, הגיע הזמן להתקדם לעיצוב קצת יותר נקי. הרעיון הסתובב בראשי כמה חודשים, אבל לא מצאתי את הזמן לשבת ולארגן את זה (חוסר זמן זו תופעה שמלווה אותי יום יום, הייתי שמחה להגדיל את מס' השעות ביום מ-24 ל-27 למשל).
אז ברוכות הבאות לבלוג המחודש! אשמח לשמוע את דעתכן על העיצוב.
לכבוד המאורע המרגש, הכנתי פוסט חדש שחוזר למקורות הבלוג- לקים! (האמת שלא יכולתי לצלם לקים בערך כחודש עקב שבירת ציפורניים שתכף תגלו את מקורה).

את סדרת Infinite Shine של חברת OPI אתן מכירות?
הסדרה החדשה מבית ענקית הלקים OPI מתיימרת לשנות את עולם המניקורים העמידים ולהחליף את לק הג'ל שהתחבב כל כך על הישראליות.
בחברה מדגישים כי הסדרה החדשה "נמרחת כמו לק ועמידה כמו ג'ל" וההטחה היא כי לק מהסדרה ישאר עימנו במשך 10 ימים מלאים. בשונה מלק ג'ל, אין צורך לערב מנורה מיוחדת וההסרה פשוטה וקלה באמצעות מסיר לק שיש לכל אחת מאיתנו בבית. 
עד כה יצאו לשוק 30 גוונים קרמיים בשלל גוונים (החל מורוד בייבי ועד כחול אלקטרי משגע) וקשה להחליט איזה גוון למרוח. אחרי התלבטויות רבות החלטתי לשלב בין שני גוונים: In Pursuit Of Purple, לק בגוון סגול לילכי משגע (אני מאוהבת בגוון הזה) ו-Withstands The Test Of Thyme לק בגוון טורקיז עדין וקרמי.

השלבים בהנחת הלקים מסדרת Infinite Shine כוללים הנחת פריימר אשר אמור להגן על הציפורן ולמנוע את הצהבתה, לצד מתן בסיס למניקור שעתיד לבוא מעליו (אריזה שקופה חלבית). לאחר הנחת הפריימר והמתנה לייבושו, מתחיל שלב הצבע והנחת הגוון שבחרתן (או במקרה שלי, הגוונים). לסיום, מניחים את ה-Gloss (אריזה שחורה) שכפי ששמו מעיד עליו, נותן גימור גלוסי לכל העסק.
החדשות הטובות הן שזה באמת עובד ועמידות הלק משתפרת כאשר משתמשים במוצרי Infinite Shine. בדר"כ לקים מחזיקים עליי יומיים עד שמופיעים צ'יפים כעורים המחייבים אותי להחליף לק. כפי שמיד תראו, מניקור עם מוצרי Infinite Shine החזיק מעמד במשך שבוע עד ההסרה המתבקשת (יום 1 מתייחס ליום לאחר המריחה, שיצא במקרה יום הבחירות).


כפי שאתן רואות, הלק בהחלט החזיק יפה על ציפורניי, ועל כן מגיע לו ח"ח.
אממה, לאורך השבוע בו הסתובבתי עם המניקור, נשברו לי 3 ציפורניים.... לא יודעת אם הסיבה היא העדר מחזק בשלב יצירת המניקור, או שהלק מחליש מעט את הציפורניים, אבל שבירה של 3 ציפורניים בשבוע אחד היא לא דבר שאפשר להתעלם ממנו.
הסרת הלקים לא שונה מהסרת כל לק קרמי אחר, פשוטה וקלה.
אפשר ליצור את המניקור בבית, אך קחו בחשבון שיש לקנות בנוסף ללק בו אתן חושקות את שכבת הפריימר ושכבת הגלוס, והעסק לא ממש זול (95 שקלים לבקבוק).
כמובן שאפשר להתנסות במוצרים אצל מניקורסטיות שעובדות עם מוצרי OPI (או לקפוץ לסניף הבוטיק בשרונה, שם מחיר מניקור עם מוצרי הסדרה עומד על 25 שקלים) ובכך להתרשם מעמידות המוצרים ומהשפתעם על הציפורניים.
שורה תחתונה- עמידות גבוהה מאוד שהצליחה להפתיע גם אותי (הייתי סקפטית בהתחלה), אבל 3 ציפורניים שבורות גורמות לי לחשוב פעמיים האם אעשה מניקור זה בשנית.
בזמן שאתן מתלבטות האם לנסות את סדרת Infinite Shine, אתן מוזמנות להסתכל בגוונים ההורסים שבחרו חברותיי מהבלוגים "מתוקתקת", "Paint Them All" ו-" Phoenix Black & White" (מעניין אם תצליחו לקשר בין הציפורניים לבלוגרית).
אם כבר ב-OPI עסקינן, הרשו לי להציג לכן שני לקים בגוונים לא אופייניים לי (הם סולידיים לי מדי), Make Light Of The Situation ו- Chiffon My Mind. שניהם מקולקציית Soft Shades של החברה. אני מודה, שבהתחלה לא התלהבתי בכלל מהקולקציה והרגשתי שהיא די משעממת עבורי (בכל זאת, אני בחורה של לקים בולטים). רק לאחר ששני הלקים מהקולצקיה הגיעו אליי ומרחתי אותם על ציפרוניי, הבנתי שהגיע הזמן לצאת מהקיבעון הצבעוני שלי.
Make Light Of The Situation יכול בקלות להיות טופ קואט מושלם להעשרת כל מניקור שתבחרו. בנוזל שקוף צפים להם גליטרים עדינים בצבעי הורוד והפנינה בשלל צורות ולצידם תמצאו מעט שימר פנינתי כסוף.
אל תתנו למראה הפנינתי להטעות אתכן, Make Light Of The Situation לא ממש חובב מצלמות והוא הרבה יותר מרשים במציאות. 
אפשר להניח אותו ישירות על הציפורן (קחו בחשבון שהוא לא אטום) או להשתמש בו כשכבה גליטרית מעל לק אטום (כפי שמיד תראו). 
המברשת שלו דקה יחסית, כפי שאני אוהבת. הפורמולה שלו נוזלית אך נוחה למריחה, ובתמונות שלפניכן הנחתי שלוש שכבות כדי לקבל גוון מלא.
אף על פי שמדובר בלק גליטרי, ההסרה שלו לא נוראית בכלל ולא פיתחה אצלי מחשבות אובדניות (כפי שקורה עם גליטרים "כבדים").
אחרי שדילגתי בקלילות על טרנד Funny Bunny (והאמנתי שאין סיכוי בעולם שאסתובב עם מניקור לבנבן על ציפורניי), הגיע Chiffon My Mind והוכיח לי שוב ש- Never Say Never...
Chiffon My Mind הוא לק בגוון לבן חלבי, עם טאצ' של גוון ורדרד ושימר עדין בגווני הכחול- סגול. גם הוא, בדומה לאחיו שהכרתן מעלה, לא ממש אוהב מצלמות והרבה יותר יפה במציאות (במיוחד בשמש).
הפורמולה שלו דלילה יחסית ולכן בכדי להגיע לגוון אטום נאלצתי למרוח שלוש שכבות.
בתאורה ביתית מתקבל לק לבנבן וורדרד, אבל ברגע שיוצרים איתו לשמש מבחינים בשימר המיוחד שיש בתוכו, וקשה להתעלם מהייחודיות שלו. בנוסף, לקים בהירים נוטים להעניק מראה יוקרתי ליד, כך שאם בא לכן להרגיש לרגע כמו הדוכסית מקיימבריג', תמרחו קצת Chiffon My Mind (או לחלופין, אם אתן מתחתנות בקרוב ולא ממש מתלהבות מפרנצ' בציפורניים).
ואם אתן מחפשות להעשיר את Chiffon My Mind, הניחו מעליו שכבה של Make Light Of The Situation ותעברו מטייטל דוכסית לטייטל של נסיכה.

עמידותם של הלקים הקרמיים מבית OPI היא כיומיים על ציפורניי, והוספת שכבת הגליטר האריכה את העמידות לשלושה ימים.
שורה תחתונה- תחילתו של רומן עם גוונים עדינים? אני? נשמע לי מאוד מוזר...
מחיר לק של OPI באפריל ובמכונים המוכרים את מוצרי החברה עומד על 65 שקלים.

בתור אחת שמאוד אוהבת עיצובי ציפורניים מיוחדים אבל לא ממש מוצאת את הזמן לעשות אותם, מדבקות מניקור הן פתרון מושלם עבורי. בזמנו פיתחתי התמכרות קלה למדבקות אינקוקו, שהתחלפה בהתמכרות למדבקות מים ודעכה כאשר חזרתי למניקורים נקיים.
כאשר גיליתי לראשונה את מותג Funailz התלהבותי ממדבקות מניקור התעוררה מחדש.
Funailz היא חברה ישראלית שהבינה את הצורך של רובנו בנייל- ארט צבעוני, ואת העובדה שלרובנו אין את הזמן או הסבלנות ליצור מניקור משגע. הרעיון אינו רק להקל על הטכניקות המסובכות שרק מעטות יכולות ליישם, או לחסוך זמן, אלא גם להוציא החוצה ולהפיץ את תחום הנייל-ארט.
על עיצובי המדבקות אחראיות מעצבות צעירות ומוכשרות, שמביאות לנו מגוון עצום של עיצובים במחיר הגיוני (23 שקלים לערכה ובה 18 מדבקות).
 Funailz הפציעו בפעילות שיווקית מהנה, והציעו לכל לקוחה לבחור עיצוב אחד מהאתר שלהם בחינם.
גלשתי לי מעט באתר ובחרתי בעיצוב האננסים המשגע הבא:
כאשר המדבקות הגיעו, קרעתי את המעטפה ורצתי להדביק את המדבקות האננסיות על ציפורניי. אך אבוי, יום לאחר ההדבקה כל המדבקות התרוממו להן ונשארתי עם ציפורניים חשופות. "זה לא יכול להיות" חשבתי לעצמי... הרי אני בוגרת מדבקות אינקוקו והדבר אינו חדש לי כלל וכלל... האם הבעיה במדבקות או בי?...

אחרי תקופה קלה של יחסים קרירים ביני לבין מדבקות Funailz החלטתי שהגיע הזמן לנסות שוב, הרי אני לא בחורה שמרימה ידיים בקלות.
שינסתי מותניים, התיישבתי עם כוס משקה צונן וקראתי את הוראות ההפעלה של המדבקות.
התברר כי הטעות העיקרית שלי הייתה שלא הנחתי בסיס על ציפורניי לפני שלב הדבקת המדבקות. בנוסף, המדבקות, כיאה לישראליות מהשורה, אוהבות חום. את הניסיון הראשון שלי ביצעתי אי שם בחורף, ביום סגרירי וקודר, אך מתברר שהמדבקות מתפקדות טוב יותר בחום (ולכן בימי החורף מומלץ להצמיד את הידיים לכוס משקה חם ולשחק מעט עם המדבקות בין קצות האצבעות בכדי לחמם את החומר).
בניסיון השני עם המדבקות, שהתרחש בחודש מאי החמים, הנחתי שכבת בסיס (Essie- First Base אותו מיד תפגשו), המתנתי לייבוש מלא ורק לאחר מכן הדבקתי את המדבקות מאריזת "זברוש" על האצבע המורה והאמה.
הפעם, ההדבקה הייתה ממש קלה. בוחרים את הצורה הרצויה, מצמידים לציפורן, מותחים, מקפלים בקצה הציפורן ומשייפים עם הפצירה הורודה שמצורפת לכל ערכה.
הפעם, המדבקות החזיקו מעמד עליי במשך כחמישה ימים מלאים באופן מושלם. ההסרה הייתה קלילה אף היא, ובכדי להיפרד מהזברה שעל ציפורניי, קילפתי את המדבקות תחת זרם מים חמים (בכדי להסיר את שאריות שכבת הבסיס של אסי השתמשתי במסיר לק ופיסת צמר גפן).
אני בחרתי לשלב את "זברוש" יחד עם לק בגוון ורוד בייבי, Love Every Minute של אסי. על אף שלקים ורודים נוטים לשעמם אותי, השילוב של הורוד המתקתק עם הזברה יצר מראה שהתחבב עליי מאוד.
לרוב, לקים של אסי מחזיקים עליי בממוצע כיומיים וחצי בערך. כאשר הנחתי את הלק על שכבת הבסיס First Base של החברה גיליתי כי הלק החזיק מעמד כשלושה ימים על שהופיע הצ'יפ הראשון.
Love Every Minute התקבל בעת ביקורי האחרון בסניף Yalis התל אביבי, וכפי שאתן רואות הוא מגיע עם מברשת דקה, בדיוק כמו שאני אוהבת (ובשונה מהאסי שנמכרים בסניפים הפארמים).
זה קצת מוזר שעד כה לא ניסיתי את שכבת הבסיס המפורסת, First Base של אסי... אחרי הכל, ניסיתי לא מעט שכבות בסיס. אבל רצה הגורל ולרוב העדפתי להשתמש בשכבות בסיס של חברות אחרות (או לוותר על שכבת בסיס ולהניח את הלק ישירות על מחזק). 
על אף שהייתי די סקפטית בנוגע להארכת עמידות הלקים עליי (כי בכל זאת, לקים לא נוטים להיות עמידים עליי), השימוש ב-First Base הצליח להאריך את חיי הלק על ציפורניי. נכון, הוא לא תמיד עוזר (למשל בלקים של גולדן רוז לא הבחנתי בשינוי עמידות הודות לבסיס), אבל עם לקים של Essie ולקים של OPI נרשמה עמידות מוגברת הודות לשימוש בשכבת הבסיס.
הוא מאוד עדין ויוצר שכבה דקה מאוד על הציפורן. בנוסף, הוא מעניק תחושה חלקה יותר לציפורן (הלק נמרח עליו כמו חמאה).
לא הבחנתי בשינוי בצהיבות הציפורניים הודות לשימוש במוצר.
שורה תחתונה- הצליח להאריך את משך חיי הלק על הציפורן, אבל לא עובד עם כל חברה. מאמינה שארכוש אותו שוב בהמשך.

אם אתן סקרניות לגבי מותג Funailz אני מזמינה אתכן לחטט קצת באתר שלהם ולהתרשם מהעיצובים המשגעים. שווה לעקוב אחריהם גם בפייס, ובכך לראות את העיצובים החדשים שעולים לאתר כמעט כל שבוע. 
כמו כן, ככל שקונים יותר המחיר יורד. בעוד שעבור סט מדבקות אחד תשלמו 23 שקלים, בעבור 2 סטים תשלמו 38 שקלים, בעבור שלושה סטים תשלמו 50 שקלים ובעבור 4 סטים תשלמו 60 שקלים (משלוח חינם).
כל פניה לעמוד הפייסבוק של החברה נענית במהרה, כולל פניות בנוגע לגודל המדבקות (לא מעט בנות טענו שהגדלים לא מתאימים לכולן, ובחברה כבר עובדים על כך).

אם במקרה אתן מסתובבות בדיזנגוף ובא לכן להתחדש במניקור (וליהנות מאווירה מהנה) בקרו ב-Yalis ולא תצטערו.

מותג נוסף שלצערי לא נסקר עדיין בבלוג (שוב, אני צריכה 27 שעות ביום במקום 24) הוא Anny. ברשותי מספר לקים של החברה, ואני מרוצה מכל אחד ואחד מהם. הגוונים משגעים, המריחה קלילה והעמידות גבוהה. הם מעט יקרים (45 שקלים לבקבוק), אבל בשונה משאר החברות שמעלות מחירים ברגע שהמחיר מוצג בשקלים, זהו המחיר שלהם גם בשוק העולמי.
לאחרונה הגיעו אליי שני מוצרים משלימים של Anny, הראשון No More Yellow Nude ו- Super Gloss Gel.
No More Yellow Nude, שכבת בסיס להלבנה והברקה השומרת על המראה הטבעי של הציפורן ואמורה למנוע את ההצהבה האופיינית לאחר שימוש בלק (במיוחד לאחר לק אדום). שכבת הבסיס אשר אמורה ליצור מראה ציפורניים בהירות, מטופחות ומבריקות יותר.
הנוזל מגיע בגוון ורוד פודרתי, וכך הוא גם נראה על הציפורן (המראה המתקבל הוא כשל שכבה אחת של לק ורדרד). הפורמולה נוזלית והמברשת דקה, כך שקל לשלוט על כמות החומר אשר נמרחת על הציפורן. הנוזל מתייבש יחסית מהר ואפשר לעבור לשלב הבא במניקור (כלומר שלב מריחת הלק), אך קחו בחשבון שיש להמתין לייבוש מלא לפני מריחת הלק (בערך כ-5 דקות).
אני מודה שעל אף היותי מחליפת לקים סדרתית, אינני סובלת מהצהבת ציפורניים במיוחד. לכן, נכון לעכשיו קשה לי לדווח האם המוצר שיפר את מצב ציפורניי או לא. אמשיך להשתמש בו בזמן הקרוב ואחזור עם דיווחים נוספים בהמשך.
כמה? 49 שקלים בעבור 15 מ"ל.

לצד מוצר אנטי-הצהבה שהצגתי מעלה, הגיע אליי טופ קואט גלוסי (Super Gloss Gel) של חברת אנני גם כן.
במשך שנים אני משתמשת בסשה וויט, ותמיד סקרנית לנסות מותגים נוספים. מאז שסיאטה הפסיקו לשלוח לארץ ונאלצתי לוותר על הטופ קואט המושלם שלהם, אני מחפשת תחליף ראוי לסשה וויט שלי (בעיקר כי אני אוהבת לגוון ונמאס לי קצת להיות מקובעת על הסשה וויט. ולא, אני פחות מתחברת לפושה ולבוקי סטייל).
הטופ קואט של אנני בהחלט מעניק מראה גלוסי לכל לק (למען האמת הוא מופיע בתמונה מעלה, מעל Love Every Minute), יש לו מרקם ג'לי אשר מאריך במעט את עמידות הלק (למשל לקים שעם הסשה וויט החזיקו מעמד במשך כיומיים וחצי, עם הטופ של אנני החזיקו מעמד במשך כשלושה וחצי ימים).
החיסרון היחיד שלו מבחינתי (והוא די מהותי) הוא העובדה שהוא לא מייבש. בעוד שזמן הייבוש כאשר משתמשים בסשה וויט מתקצר פלאים, עם הטופ של אנני נאלצתי להמתין בערך כעשר דקות עד לייבוש מלא של הלק, וזה משהו שלא עשיתי זמן רב.
המברשת שלו דקה ולוקחת כמו מדוייקת של חומר. הוא לא מורח חותמות ועיצובי ציפורניים, אבל כאמור, מאריך את הזמן הכולל של יצירת המניקור.
שורה תחתונה- אוהבת את התוצאה שהוא נותן, אבל התרגלתי כבר לזמני ייבוש קצרים יותר. ייתכן שארכוש שוב בהמשך, צריכה לחשוב על זה.
כמה? 55 שקלים בעבור 15 מ"ל.
ניתן להשיג את קולקציית הלקים של Anny במשביר לצרכן.

ולאחר כל חפירת הציפורניים הזו ודאי תופתעו לגלות שכרגע אני נטולת לק... אז אשאיר אתכן עם הפוסט בעוד שאני אלך למרוח לק חדש על ציפורניי.


*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה מהחברות.


















9 תגובות:

  1. פוסט בנושא האהוב עליי! בא לי על הניודים של אופיאיי... נראים מהממים!

    השבמחק
  2. למה OPI כאלה יקרים הניודים כאלה יפים :(
    וממש אהבתי את העיצוב תתחדשי !:)

    השבמחק
  3. חמודה! אהבתי את הגוונים שבחר בOPI של אינפינט שיין (וברור שזיהיתי את הבנות..)
    הלק הלבנבן של OPI הוא בדיוק כוס התה שלי, וכך גם הלק הורדרד של essie.
    פוסט כיפי ומהנה! :*

    השבמחק
  4. איזה פוסט כיפי! אני צריכה באמת לתת ניסיון נוסף לפאניילז, בפעם הראשונה שניסיתי לא חיממתי אותן, אולי זה יעזור לפעם הבאה!

    השבמחק
  5. יוווווו המדבקות אננסים כאלה חמודות! :) מודה שעדיין לא ניסיתי מדבקות לציפורניים... משום מה אין לי סבלנות להיכנס לזה בכלל.
    התלבטתי אם להזמין את האינפיניט שיין, אבל לא לקחתי בחשבון שצריך להשקיע גם בבסיס וטופ :(
    ולגבי הטופ של אנני... נראה לי שאני אדלג עליו, לחלוטין אין לי סבלנות לחכות לייבוש כ"כ ארוך

    השבמחק
  6. איזה מדבקות של פאן ניילז מגניבות קבלת!!! אהבתי !! פוסט נהדר!! :)

    השבמחק
  7. Opi שבו את ליבי... בעיקר שיפון החלבי! נהדר

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...