Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 6 בפברואר 2015

Embrace the Nail Polish

אחת לכמה זמן מופיע לו בבלוג פוסט לקים, שלרוב נפתח ב"הרבה זמן לא היה לנו כאן פוסט מקיף על לקים". אני לא הולכת להרוס את המסורת, ולכן גם היום אתן מוזמנות לפוסט חדש על נושא שלא נגעתי בו זמן רב- לקים.
 עולם הלקים מרתק מבחינתי, ומכיוון שמקורות הבלוג הם בעצם נוזלי המריחה הצבעוניים הללו אני תמיד ארגיש שאני מקפחת את הלקים שלי כאשר אני נותנת במה לאיפור וטיפוח.
אז גם הפעם, הכנתי פוסט על כמה מהלקים החדשים בשוק, ועל הדרך הוספתי כמה "יצירות" חדשות שלי.

איל מקיאג'- הרשת שמוכרת לכולנו הודות למוכרות מעצבנות ומבצעי "קני ב-1000 שלמי 300" החלה לשווק גם לקים. במידה ותחליטו להיכנס לאחד מסניפי הרשת (ולהיחשף ללחץ רכישות מצד המוכרות) כדאי לכן לבחון את סטנד הלקים החדש שצץ לאחרונה, בו תוכלו למצוא 34 גוונים (החל מהגוונים הקלאסיים ועד לגוונים טרנדים וצבעונים, כולל לק הולוגרפי שמיד תפגשו).
על אף ש-Dark Woods, לא ממש מחדש לי (בכל זאת, רובנו כבר נתקלנו בלק ירוק מושחר), אני מאוד אוהבת אותו. הרי מה יכול להיות רע בשילוב בין ירוק (אוהבת) לשחור (מאוד אוהבת)?...
פורמולה קלילה, סמיכה במידה הנכונה, ואטומה כבר בשכבה הראשונה. באיל מקיאג' הלכו על מברשת רחבה, לאלו מבינכן שמעדיפות אותה.
אני הוספתי שכבה נוספת של לק (כרגיל) ובתמונות לא הוספתי טופ מעל, כך שהגימור הגלוסי מגיע מהלק עצמו.
לא הספתקתי בירוק "נקי" ולכן הוספתי מעליו שכבה של Reclain- Nubar (אחד מהלקים היותר יפים שיש ברשותי). כדי להוסיף טוויסט מעניין לכל העניין, הנחתי מעל Dark Woods מדבקת עיצוב (הוזמנה מהאתר Born Pretty) ועליה מרחתי את Recalim. לאחר מספר דקות, הסרתי את המדבקה ומרחתי מעל הכל טופ קואט.
אישית, העיצוב פחות התחבב עליי, אבל הסביבה כן אהבה אותו ולכן בסופו של דבר בחרתי להציגו בבלוג.
ועל אף אהבתי הרבה ללקים ירוקים, החולשה העיקרית שלי היא לקים הולוגרפיים. הכירו את Hypnosis, לק בגוון אפור- עכבר עם נגיעות שימר מטאלי-הולוגרפי. לא מדובר על לק שהוא 100% הולוגרפי (כמו למשל Beyond של קולור קלאב), אלא על אפור גליטרי שבשמש (או תחת תאורה ישירה) חושף צד הולוגרפי באישיותו (מזכיר מאוד את Revvvolution של קולור קלאב).
הוא אטום יחסית בשכבה הראשונה, אבל כדי לקבל את מלוא הגוון מומלץ למרוח שכבה נוספת. השילוב של פורמולה טובה יחד עם מברשת רחבה הופך את המריחה לקלה וזריזה, על אף שאני מעדיפה לרוב מברשות דקות (אבל התרגלתי למברשות הרחבות שמתחילות להופיע כמעט בכל חברה).
מבחינת עמידות, שני הלקים החזיקו עליי בממוצע בערך כיומיים וחצי עד שהחלו להתקלף (בקנה מידה שלי זו עמידות גבוהה, שכן רוב הלקים מחזיקים עליי מעמד בערך כיום עד יום וחצי).
הלקים מיוצרים באיטליה (היצרן הוא ICC, וסביר להניח שהוא מייצר לחברות נוספות) ונמכרים ברשת איל מקיאג' במחיר של 44 שקלים ללק. המחיר די גבוה, אבל כולנו כבר מכירות את השיטה של איל מקיאג'- לכתוב מחיר ואז להציע הנחה מטורפת... נכון לעכשיו קיים שובר ללק במחיר של 10 שקלים באפליקציה של קניוני עופר.

חברה נוספת שיצא לי לנסות לאחרונה (ומככבת לראשונה בבלוג) היא חברת Laka שכולנו מכירות מעמדות המניקור המהיר בקניונים.
אני מודה שבדר"כ אני לא ממש עוצרת לבחון את הלקים של לקה, ואם הם לא היו נשלחים אליי כנראה שיחסינו היו מסתיימים ב"שלום שלום" כאשר אני חולפת על פני הדוכן בקניון הקרוב לביתי.
אני ניסיתי את גוון מס' 217, (שמות ללקים? מישהו?) חום שוקולדי כהה שאוטומטית מעורר אצלי חשק לגשת למטבח ולגנוב קובית שוקולד (אפשר גם שיהיה מריר).
אטום יחסית כבר בשכבה הראשונה, בתמונות אני עם 2 שכבות ללא טופ מעל. מחזיק מעמד בערך כיומיים עד להופעת הצ'יפ הראשון.
הוא מגיע עם מברשת דקה, כמו שאני אוהבת (כן, חלקכן מעדיפות מברשת עבה ואני מבינה למה, אבל אני עדיין אוהבת אותן דקות).
מה שכן, הריח שלו חזק יחסית (פלסטיקי מתקתק), במיוחד בהשוואה לשאר הלקים שברשותי.
אני מאמינה שאקפוץ בקרוב לדוכן לקה פה באזור ואבדוק את הגוונים, עד אז ראוי לציין כי המחיר בעבור לק בודד סביר אך מעט גבוה (34 שקלים בעבור 15 מ"ל) כך שאעקוב אחר מבצעי הרשת.

יחד עם לק מס' 217 הגיע צמד חמדמד של לק אדום וגליטר כתום, כחלק מקולקציית One On One של החברה.
בקולקציית One On One תמצאו שישה צמדים, כאשר בכל אחד יש לק קרמי (בסיס) וגליטר לצידו. כל אחד מהם מכיל 4 מ"ל של נוזל.
שני הלקים מגיעים עם מכסה שקוף מתברג, ומברשת דקה. בגלל שהמכסה קטן יחסית, צריך להתרגל לעבוד איתו ועם המברשת, וזה קורה בערך בציפורן השלישית.
הלק הקרמי שמגיע בצמד שלפניכן הוא לק בגוון אדום "נקי", מהסגנון שבנות ישראל אוהבות. דווקא הגליטר הצליח להפתיע אותי, שכן הוא משלב בתוכו גליטרים זהובים וכתומים בגדלים משתנים וסה"כ נותן אפקט מגניב למדי.
אני אוהבת את הצמד הזה, ובמיוחד שמחתי לגלות את הגליטר הכתום, אבל המחיר לא כ"כ משתלם, שכן בעבור צמד לקים (להזכירכן, כל אחד מכיל 4 מ"ל מוצר) תשלמו 39 שקלים, מחיר קצת פחות אטרקטיבי ביחס לכמות.
את מוצרי לקה ניתן לרכוש בדוכני הרשת ברחבי הארץ.

50 גוונים של אפור, מכירות?
הספר, שהוא אחד מרבי המכר המפורסמים ביותר של התקופה האחרונה הופך אוטוטו לסרט, וכיאה לסרט שמכבד את עצמו, גם אליו הוצמדה קולקציית לקים מבית OPI.
ב-OPI ניסו לגלם את הארוטיקה של הרומן בצורה נוזלית, ועל הדרך להדגיש את הבחירה בצבע האפור, ולכן רוב הקולקציה על טהרת האפור, לצד אדום אחד (כי בכל זאת, אדום נחשב לגוון סקסי).
אם אתן מחכות לסרט בציפיה, תשמחו לגלות שבוולנטיין הקרוב (14.2) הוא עתיד להגיע לאקרנים. אצלנו הוא יוקרן כבר ביום חמישי הקרוב (12.2) כך שאם אתן ממש לא יכולות לחכות, הזמינו מקום לחמישי הקרוב.
כמו כן, תשמחו לגלות שעל כל רכישת לק של OPI מקולקציית 50 גוונים, תקבלו כרטיס יחיד לסרט.
אני מסתכנת בלאבד כמה מהקרואות שלי במשפט הבא, אבל בכל זאת אקח את הסיכון- לא קראתי את הספר. במהלך התואר לא ממש הגעתי לכל הספרים שרציתי, ובכלליות ה'זאנר של "50 גוונים" הוא פחות הסגנון שלי, ולכן נכון לעכשיו אוותר עליו. אבל, אני מאוד אוהבת את הגוון האפור, שתופס מקום של כבוד הן בארון שלי, והן באוסף האיפור והלקים שלי. לכן כן התחברתי לגווני הקולקציה, ואני בהחלט מחבבת את רוב גווניה.

הלק היפה מביותר בקולקציה מבחינתי הוא Embrace The Gray- לק בגוון אפור ובגימור קרמי, פשוט מושלם.
את נישת האדום בקולקציה תופס Romantically Involved שהצליח להתחבב עליי, על אף חוסר חיבתי ללקים אדומים.
לא מדובר על עוד אדום "נקי" ושיגרתי, אלא על לק בגוון אדום "כהה", נוטה לכיוון הבורדו אבל לא מספיק כהה כדי להיחשב ככזה.

שניה הלקים מצוידים בפורמולה קרמית מעולה, הם קלים מאוד להנחה והסרה ואטומים ב-2 שכבות.

קולקציה נוספת שהוציאו OPI לא מזמן היא קולקציה החגים, בשיתוף עם הזמרת גוון סטפני. בקולקציה תמצאו 18 גוונים "חדשים" (חלקם כבר נצפו בצורה כזו או אחרת בקולקציות קודמות), מתוכם 12 לקים קרמיים, 2 בגווני זהב וכסף ו-4 גליטרים.
כאשר עברתי על מרבית הלקים שבקולקצייה לא ממש התרגשתי מאף אחד, שכן הם לא ממש חידשו לי, אבל אז הגעתי ל-Snow Globetrotter...
קשה להגדיר אותו במדויק, אבל אם תחשבו על כדורי הזכוכית עם השלג שכולנו מכירים מהילדות תגלו שקיים דימיון רב בינהם לבין Snow Globetrotter. מעין פתיתי שלג משושים אולטרא סגולים, לבנים ושקופים הארוזים להם בנוזל שקוף ורק מחכים לפגוש את ציפורנינו.
כמו רוב הגליטרים, רוב האפקט שלו מתקבל כאשר מורחים אותו על לק קרמי, ולכן בחרתי לשלבו במניקור הבא:
לק הבסיס הוא Embrace The Gray, ובאצבע המורה והזרת הוספתי שכבה של Snow Globetrotter. על האמה והקמיצה הוספתי חותמת כסופה (חותמת מס' 319 של Bundle Monster ולק כסוף של חברת מילאני) וסגרתי את העסק עם מייבש.
קולקצית החגים של OPI עשירה בלקים אדומים, בינהם תמצאו גם את Fashion A Bow, לק בגוון אדום- כתום בוהק. הופתעתי לגלות כי הפורמולה שלו מעט ג'לית ודלילה, מה שדרש ממני 3 שכבות של לק כדי להגיע לאטימות מלאה.

הוא לא כוס התה שלי (בכל זאת, הוא אדום לצערו) אבל הוא בהחלט יתאים לחובבות הלקים האדומים שבינכן.
מכיוון שלקים אדומים נוטים לשעמם אותי, בחרתי ליצור גראדיינט המשלב את Fashion A Bow יחד עם Romantically Involved. מעל הגארדיינט מרחתי לק גליטרי עדין מאוד, M234 של פופה.

כמו רוב הלקים של החברה, גם הפעם הלקים של OPI החזיקו עליי בממוצע יומיים, עד להופעת הצ'יפ הראשון.
בארץ אפשר להשיג את הלקים של OPI ברשת אפריל, או אצל משווקים מורשים וקוסמטיקאיות, כאשר המחיר המלא עומד על 65 שקלים לבקבוק.

יש לי עוד לא מעט לקים חדשים להציג לכן, אבל הפוסט יצא ארוך מהצפוי אז הם כנראה ימתינו לפוסט אחר (ואני כבר לא מפזרת הבטחות לגבי מועד צפוי לפרסום הפוסט, כי שפי שלמדתי, אני לא ממש מצליחה לעמוד בלו"ז הפרסומים שאני מתכננת).
אז בנתיים, אאחל לכולכן סופ"ש מהנה במיוחד!


*גילוי נאות- פרט ל-Snow Globetrotter כל הלקים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

8 תגובות:

  1. אותי לא תאבדי בתור קוראת אבל תני לי להמליץ לך - כדאי לך מאד לקרוא את הספר! הוא ממש לא מה שאת חושבת, נכון יש בו הרבה מ..זה אבל זה לגמרי לא רק זה ואני התאהבתי בסדרה וכבר קראתי אותה מספר ומספר פעמים!
    אני כנראה אקנא לק או שניים מהסדרה רק כי אני באמת fan girl חסרת תקנה, גם הלקים של OPI הם בפורמולה האהובה עליי.

    השבמחק
  2. שלל נאה, סחתיין!
    אהבתי מאוד את הלק המושלג של OPI, על הזרת שלך הוא נראה לי לרגע כמו עיצוב גלקטי. השילוב עם חותמות פתיתי השלג מקסים.
    עוד אהבתי מיוחדאת העיצוב הירקרק עד גלי, יצא מוצלח (הסביבה צודקת!). זיהיתי מיד את הלק של ניובר, מהבודדים שלהם שיש לי... (קניתי בתקופה שעוד שלחו לקים מבריטניה והאתר ההוא ששכחתי את שמו מכר אותם בזול).

    השבמחק
  3. וואו הלקים של opi אני כבר שבועיים מנסה להזמין מאיבי וכל הזמן נגמרים במלאי.. האדום הזה מושלם!! תתחדשי אחלה סקירה

    השבמחק
  4. אני אוהבת פוסטים על לקים! בניגוד אליך אני חובבת את המברשות העבות כך שאלה של איל מקיאג' יותר חביבים עליי מלאקה. הצבעים של לאקה אבל יפים בעיני

    השבמחק
  5. הגליטר של OPI הוא אחד האהובים עליי.
    אהבתי את השילוב ששני הלקים של לאקה יוצרים.. והגוון היפנוזיס של איל מקיאג'.. אוייי (drooling)

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. אוי הגוונים של 50 גוונים מהממיים בעיניי יש לי את shine for me והוא לא מספיק לככב עליי ולגרוף מחמאות. גם ההולוגרפי של אייל מקיאז' מעניין מאוד וייבדק!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...