Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 10 בדצמבר 2014

Heirloom Mix

עונת החגים בפתח (לא אצלנו, אצלנו יש רק את חנוכה והוא מלא בסופגניות ושמן, אבל למה שלא נהנה מהחגיגות כמו שאר העולם) ורוב חברות הקוסמטיקה לא נשארות אדישות. מארזי חג מפתים, קולקציות צבעוניות ועוד שלל מוצרים שאנחנו לא באמת צריכות צצים להם על המדפים.
נכון לרגע זה, אני מצליחה לעצור את עצמי מלרכוש את כל הסטים החגיגיים הקוראים בשמי, אבל אני לא בטוחה כמה אצליח לסרב להם בהמשך.
בינתיים, אני משתדלת להשתמש במה שיש, מחכה לרכישות מהבלאק פריידי ובעיקר לא נכנסת לאתרי שופינג למינהם.
אבל אם כבר עסקנו בקולקציות חגיגיות הכירו את קולקציית Heirloom Mix של מאק, אחת מהקולקציות שיותר התחברתי אליהן בשנה האחרונה שכן היא יפיפיה ומוצריה שימושים מאוד עבורי. הפיגמנטים הדחוסים נראים נהדר, השפתונים בגוונים שאני מחבבת וטאצ' הגליטרים הכסופים על האריזות השחורות בהחלט יוצר מראה חגיגי.

לרגל השקת קולקצית Heirloom Mix  בסניף רחובות של הרשת, הגיעה לסניף האחת והיחידה, נטע סקלי וכך זכיתי לאייליינר עבה ובולט שאי אפשר להתעלם מנוכחותו על העין (כזה שאני עדיין לא מצליחה לצייר לבד).
אתן לא טועות, מעל הפס העבה הונחו להם מעט גליטרים, כי בכל זאת אם כבר הולכים על איפור בולט אז למה לעצור רק באייליינר רחב?
המוצרים ששימשו את נטע ליצירת איפור עיניים זה הם Fluidline בגוון Dark Majesty (אייליינר בגוון אפור עכבר משגע שנותן טוויס לאייליינר השחור אליו התרגלנו כולנו), פיגמנט דחוס בגוון Enchantment וגליטר סגול, Amethyst. המסקרה שבחרה נטע למרוח על ריסיי היא Mac- In Extreme Dimention 3D, חביבת המדור.

 בקולקציה Heirloom Mix תמצאו 5 גווני שפתונים, שלדעתי Sparks Of Romance הוא המיוחד ביותר מכל החמישה.
במבט ראשון נראה כי מדובר בעוד שפתון אדום (שלא תבינו אותי לא נכון, אני מטורפת על שפתונים אדומים). אבל רק כאשר מורחים אותו על השפתיים מגלים כי בתוך כל האדום הזה אפשר למצוא נגיעות של שימר בגווני זהב, אדום וסגול. כתוצאה מכך מתקבל גוון אדום קר עם ברק ייחודי (שלא ממש עובר בתמונות).
המרקם שלו מאטי, והשימר אינו מורגש על השפתיים. בדומה לשאר שפתוני המאט של מאק יש לו נטייה לייבש מעט את השפתיים ולהדגיש יובש קיים ולכן רצוי להוסיף לחות לשפתיים לפני מריחת השפתון.
עמידותו טובה והוא מחזיק מעמד בערך 4-5 שעות. לאחר ארוחה משאיר גוון אדמדם על השפתיים.
 וכמובן, אי אפשר להתעלם מאריזתו הנוצצת שבהחלט משדרגת את סטנד השפתונים שלי.
מחירו עומד על 99 שקלים וכדאי לנסותו רק כדי לראות את השימר המיוחד שלו ב"לייב".

אם עוד לא הספקתן לנסות את הפיגמנטים הדחוסים של מאק, צפויה לכן חוויה מעניינת. במידה תנסו להניח אותן עם מברשת רגילה לא תקבלו פיגמנט בולט אלא כתם צבע עדין. אבל ברגע שתעברו להנחה עם האצבעות (או עם מברשת צפופה ושטוחה) תופתעו לגלות פיגמנט משגע שאפשר להעמיקו ע"י הוספת כמות נוספת של חומר.
מתוך שמונת הגוונים של הפיגמנטים הדחוסים, אני בחרתי ב-Modern Majesty, המשלב בסיס חום ערמוני עם שימר ירקרק ורמז לדאוכרומיות (שהמצלמה סירבה לתפוס).
 אני אוהבת לשלב את הפיגמנט עם עיפרון העיניים שמיד תראו, אבל הוא מאוד ורסטילי ומתאים למגוון רחב של איפורים (רק קחו בחשבון שמומלץ להניח אותו עם האצבעות, או עם מברשת שטוחה, ואם תניחו אותו מעל צללית קרמית תקבלו תוצאה שאי אפשר לפספס).
בפוסט של ליאן באתר StylePage תוכלו למצוא גוונים נוספים של הפיגמנטים ולהתרשם מהייחודיות שלהם.
מחיר הפיגמנטים הדחוסים עומד על 117 שקלים ואת גוון Modern Majesty אפשר להשיג באתר מאק ישראל.

אם האייליינר האפרפר שבתחילת הפוסט לא הספיק לכן ואתן רוצות להשלים את הלוק בתיחום תחתון אפור, הכירו את Phone Number עיפרון עיניים משגע בגוון אפור כהה. 
על אף שמדובר בגוון "שגרתי" יחסית, אני מגלה שאני מאוד מחבבת אותו שכן הוא לא השחור שאנחנו רגילות לראות בקו המים, והוא מצליח לתת עניין נוסף לאיפור. כמו רוב עפרונות העיניים של מאק, הוא פיגמנטי מאוד, רך ונוח למריחה וכמובן, מתחדד בקלות.
מחיר העיפרון 90 שקלים והוא זמין בחנויות מאק או באתר החברה.

וכמובן שאי אפשר לסקור מוצרי עיניים מבלי להעלות את האיפור שיצרתי איתם. 
התחלתי ביצירת פס אייליינר (לא מדויק) עם העיפרון Phone Number וטשטושו. לאחר מכן דחסתי (עם האצבע) את הפיגמנט Modern Majesty מעל על כל העפעף. טשטשתי מעט את הגבולות ע"י שימוש במברשת טשטושים (E25) והצללית Dune מפלטת Ultra Mattes Darks של סליק. יצרתי קו אייליינר עליון ע"י שימוש בעיפרון האפור ומברשת זוויתית (העמקתי מעט את הגוון ע"י הוספת צללית אפורה,Thunder  גם היא מפלטת צלליות המאט של סליק ). בקו הריסים התחתון הנחתי שוב את העיפרון Phone Number וטשטשתי עם Thunder. המסקרה שבתמונה היא Ultraflex של פופה.
ואיך אפשר בלי סווטצ'ים?
משמאל לימין- Sparks Of Romance, Phone Number, Modern Majesty.
 חלק מהקולקציה עדיין זמין בחנויות מאק ובאתר האינטרנט של מאק ישראל.

אם אתן חובבות מאק אני בטוחה שאתן מכירות את קרן האיידס העולמית של מאק- קרן שנוסדה בשנת 1994 וכל הכנסותיה מועברות לסיוע בעבור חולי HIV/Aids, ובעבור מחקר ותמיכה פיננסית בארגונים הפועלים בארצות בהן שיעור חולי ונשאי ה-HIV/Aids גבוה. בתור צרכניות קוסמטיקה, אנחנו מכירות את סדרת Viva Glam כסדרת שפתונים בגוונים מיוחדים שמוצמדים לכוכבת כזו או אחרת, וכל קניה של שפתון מהסדרה יזכה אותנו בצלצול פעמון בחנות מאק בה רכשנו, שכן הכסף מועבר במלואו לקרן האיידס של מאק.
 לאחרונה הוזנמתי להקרנת הסרט It's Not Over אשר הופק בשיתוף עם קרן האיידס של מאק ומלווה את אנדרו ג'נקס (יוצר הסרט) יחד עם שלושה צעירים ממדינות שונות אשר חייהם מושפעים מ-HIV/Aids. אין מה להשוות בין It's Not Over לשאר הסרטים הנוגעים לאיידס אותם יצא לי לראות (למשל פילדלפיה), יש הרבה מה ללמוד ממנו, והוא סרט חובה לדעתי.

כאשר העלתי את תמונת שפתוני Viva Glam Rihanna לפייסבוק של הבלוג נתבקשתי להראות סווטצ'ים. ובכן, גם את זה הצלחתי לארגן, והרי לכן סווטצ'ים של סדרת Viva Glam וסווטצ'ים של Viva Glam Rihanna.
משמאל לימין: Viva Glam IV, Viva Glam V, Viva Glam III, Viva Glam II, Viva glam I, Viva Glam VI.
 ולקינוח, השפתונים Viva Glam Rihanna (אל תתנו לשפתון הטאופי להחריד אתכן, אם מורחים אותו על גוון אדום ומפירי יוצא שילוב משגע הודות לשימר הזהוב שיש בתוכו. הגוון החום נטמע במלואו לתוך הגוון האדום).
משמאל לימין: Viva Glam Rihanna 2, Viva Glam Rihanna 1.
 וזה הזמן להודות שהפוסט הזה היה מאוד מאתגר מבחינה אינטרנטית/טכנולוגית. מה שהתחיל בתמונות שכביכול נמחקו, נמשך לבעיות עם השרת של בלוגר ונגמר בזה שאין לי אינטרנט בבית (הטכנאי יהיה זמין רק בשישי... כמובן) נגמר בפוסט צבעוני עם איפור עיניים חביב.
מכאן אאחל לכן סופ"ש מלא במנוחה וצבירת אנרגיה!


*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.



8 תגובות:

  1. נתחיל בשפתון-הצבע יפהפה ואני מדמיינת אותו עלייך כולל כל הפרצוף :) אדום בדיוק כמו שאני אוהבת.
    אהבתי את איפור העיניים שלך והאייליינר מהמם (גם זה שאת ציירת).
    ולסיכום-התמונות יפהפיות.
    שיהיה לך סופ"ש מהנה!

    השבמחק
  2. WOW אהבתי את הליינר העבה הולם לך להפליא, גם אני יוצאת בד"כ עם לינר לא דק אבל זב בגלל התיקונים ;)
    יש לנו טעם דומה, גם אני בחרתי את הצללית המושלמת הזו לכת איתי אבל הייתי מוכרחת שפתון בגלל האריזה המנצנצת הזו והבחירה נפלה על REBEL בשל העמידות הנפלאה והיותו "לביש" ביום יום. מעבר לנצנוץ ולאריזות המשגעות מה שאהבתי בקולקציה שהיא מאוד שימושית ולבישה. תתחדשי

    השבמחק
  3. אחת הקולקציות היותר יפות ויזואלית! והצלליות שיצאו מהממות!

    השבמחק
  4. רוצה הכל!! :) האייליינר הזה מופלא! ומאוד מחמיא גם, לדעתי

    השבמחק
  5. אומנם לא הלוק הרגיל שלך אבל האיילינר ממממממש שיק כך! אהבתי מאוד מאוד את הצללית.

    השבמחק
  6. האייליינר המטורף כל כך מגניב! ובחיים לא יהיה לי אומץ לנסות...

    השפתון מהמם, והפיגמנט הדחוס גם כן מקסים.
    אני אישית מעדיפה תיחום תחתון בגוונים שהם לא שחור :) בכלל, אפור הוא גוון מאוד מוצלח ליומיום, וגם יותר סלחני מהשחור

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...