Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

מקלחת של לחות

אם במהלך הקיץ הוספת לחות לגוף היא בגדר המלצה, הרי שהמעבר לחורף המייבש גורם לכולנו להתמרח לאחר כל מקלחת, להחזיק קרם ידיים בתיק ולהיצמד לבאלם החביב עלינו 24/7.
למה היובש הזה מופיע? אחוזי הלחות (עליהם אנחנו כ"כ אוהבים להתלונן בקיץ, במיוחד במישור החוף) יורדים, האוויר יבש יותר וכמובן לא נשכח את שלל אמצעי החימום שמייבשים כל חלקה טובה. בנוסף, בחורף אנחנו שותים פחות, דבר המשפיע גם הוא עם מצב עורנו.
הדבר הראשון שאמליץ לכולכם לעשות הוא לשתות מים! עוד ועוד ועוד מים! גם אם אתם לא מרגישים ממש צמאים (אני מסתובבת עם בקבוק ופשוט ממלאה אותו כל הזמן) פשוט תשתו, זה יעשה נפלאות לעורכם.
דבר נוסף שרצוי לדעת- מקלחות ארוכות וחמות מייבשות את העור... עכשיו, אחת ההנאות הקטנות של החורף היא להיכנס לאמבטיה מלאה קצף עם מים בטמפ' גבוהה, פשוט עשו זאת במידה (פעם בשבוע?).
וכמובן, איך לא- למרוח כל קרם שיש בנמצא!

הכירו את ההתמכרות האחרונה שלי- Ultra Soft Craem בניחוח Lime Zesty של L'occitane.
קרם גוף בניחוח לימוני חמצמץ (אם אתן חובבות ניחוחות חמצמצים הוא ימצא חן בעינכן) באריזת פח ירוקה, חלק מסדרת קרמי גוף על בסיס חמאת השיאה שהוציאה חברת לאוקסיטן ובה תמצאו שלושה קרמים (בעיצוב המזכיר עוגית מקרון)- Rose Heart באריזה הורודה (ניחוח ורדים), Vanilla Bouguet באריזה הצהובה (וניל) ו-Lime Zesty הירקרק.
מה זו חמאת השיאה הזו? חמאת שיאה מגיעה מאגוזים (בצבע ירוק  כהה) הגדלים במרכז אפריקה. נשות מדינת בורקינה פאסו אוספות את פרי העץ, סוחטות ומייבשות את האגוזים וטוחנות אותם עד שמתקבלת משחה עדינה, והופכות את המשחה לחמאת השיאה, מרכיב טיפוח טבעי לטיפול בעור יבש. סוד הכנת החמאה שמור לנשים (הן היחידות שרשאיות לעסוק במסחר בפירות אלו) ולכן הכינוי לה זכתה החמאה הוא "זהב הנשים" (אם תהיתן איך "זהב הנשים" עובר ללאוקסיטן ואיך זה עוזר לנשים, תשמחו לגלות שלאוקסיטן תומכת בכמה פרוייקטים למען נשות בורקינה פאסו, במטרה לייצר סחר הוגן. לאוקסיטן מסייעת בהקמת שירותי רפואה וחינוך לילדי הנשים, מתן השכלה ולימוד קריאה וכתיבה וליווי הנשים בכל הנוגע לעסקים קטנים ולעולם העסקי).
קרם הלחות הלימוני שלפניכן (ובעצם בכל הסדרה) מכיל 10% חמאת שיאה, ועל כן הוא איננו שומני כלל. הוא נספג במהירות לעור, משאיר ניחוח פרשי ולימוני ועוזר בהגנה על העור מפני היובש של החורף (הוא מתאים יותר לתחזוקת העור, פחות לטיפול ביובש רציני).
על אף היותי אוהבת חובבת וניל ידועה, דווקא קרם הוניל לא ממש התחבב עליי. הקרם בניחוח ורדים לא רע, אבל אני עדיין מעדיפה את הניחוח החמצמץ.
מחיר 100 שקלים בעבור 100 מ"ל ברשת חנויות לאוקסיטן (או באתר החברה).

עם שמני גוף יש לי יחסים סבוכים- אני משתמשת בהם כשאין ברירה (כלומר שהעור כבר סדוק ולא ממש מגיב לקרמים הרגילים) אבל לא ממש אוהבת את התחושה שרוב השמנים משאירים על הגוף (אני מאלה שרצים להתקלח אחרי מסאז'). אם אני כבר משתמשת בשמן, אני עושה זאת לפני השינה, שלא אצטרך להסתובב עם התחושה השמנונית לאורך זמן רב.
יחד עם שלושת הקרמים החדשים, השיקה לאוקסיטן את של Fabulous- שמן גוף ושיער המשלב שמן שיאה יחד עם שמן באובב, שמן חמניות ושמן גזר.
החברה טוענת ש"הודות לנוסחאת הגימור הייחודית השמן נספג במהירות מבלי להשאיר שומניות". מבחינתי, הוא נספג קצת יותר מהר משמנים אחרים, אך עדיין אני מרגישה אותו זמן מה לאחר המריחה. יש לו ניחוח עדין המזכיר מעט את שמפו התינוקות הצהוב של ג'ונסון אנד ג'ונסון (אחד הריחות האהובים עליי).
Fabulous עושה את עבודתו בכל הנוגע להחזרת הלחות לעור, ובשימוש קבוע הבחנתי בהטבה במצב היובש והסדקים בעור. אם אתן בוחרות להשתמש בשמן על השיער, קחו בחשבון שמספיקה כמות קטנה למתן מראה מבריק, אחרת נוצר מראה שומני והשמן מכביד מעט על השיער (אני אוהבת להניח אותו על השיער כשעה לפני החפיפה, ואז פשוט לחפוף את השיער רגיל).
אם אתן מחפשות שמן קליל יחסית ומתחברות לניחוח, כנראה שתאהבו אותו.
מחיר-149 שקלים בעבור כמות של 100 מ"ל ברשת חנויות לאוקסיטן או באתר החברה.

אם כבר בשמני גוף עסקינן, שמן נוסף שיצא לאחרונה הוא Deadsea Plants Precious Desert Oil של חברת אהבה.
אהבה, מותג ישראלי לכל דבר (שמשום מה נמנע מכיתוב בעברית על אריזותיו) ידוע בשימושו במשאבי ים המלח. גם הפעם השמן מבוסס על שמני מדבר מאזור ים המלח.
אחד השמנים שלכדו את עיני הוא שמן מור (אותו אני עוד זוכרת מסיפרי התנ"ך, בו צויין שמן המור מס' פעמים, בינהן כשמן איתו קידשו את כלי בית המקדש). לשמן מור יש תכונות אנטי אייג'ינג והוא אמור לסייע בחיזוק ומיצוק העור.
שני שמנים נוספים שתמצאו במוצר הם שמן זקום מצרי (תמיר מדברי) שמעניק הגנה לעור מפני השמש, הזנה והרגעה לעור יחד עם שמן חוחובה.
אם אתן מחפשות שמן שיקח אתכן אוטומטית לחדרי ספא, זהו השמן שלכן. הניחוח שלו מזכיר מאוד את רוב אתרי הספא בהם ביקרתי, הוא די שומני (לוקח לו זמן להיספג לעור) והוא קצת יותר כבד מאחיו הלאוקסיטני.
גם אותו אני מעדיפה להניח לפני השינה, כאשר אני בדר"כ מניחה אותו באופן נקודתי (למשל על המרפקים או הברכיים).
אם אתן כמוני, ופחות מתחברות לשמני גוף אני חוששת שהוא לא עבורכן. אבל אם אתן מחפשות שמן שיכניס אתכן לאווירת ספא (ד"א, הוא מושלם למסאז'ים) ועל הדרך יספק בוסט של לחות לעור, לכו על זה.
מחיר- 140 שקלים בעבור כמות של 100 מ"ל (אם אתן חברות מועדון ברשת AHAVA, היא ימכר בחודש דצמבר במחיד של 100 שקלים ברשת חנויות אהבה ברחבי הארץ).

קרם הידיים Intensive Repair של חברת סבוקאלם הוא מוצר שחייבים לנסות לפני הרכישה (ולהבין שמדובר במוצר מפתיע ומוצלח) בעיקר בגלל שקשה להסביר מה כ"כ מיוחד בו בכתב.
החברה מתארת את הקרם כקרם ידיים טיפולי ומתקן המעניק רכות מירבית לעורנו. כמו כן, הוא אמור למנוע סדקים ולהאט את קצב ההזדקנות של העור. הקרם מיועד לשימוש יומיומי ומתאים לעור יבש מאוד.
הקרם מכיל ויטמין E ותמצית צמח ארכובית. הקרם מרגיש עשיר מאוד, ועדיין הוא נספג יחסית מהר לעור. מספיקה כמות קטנה בכל שימוש, והכבטחתו הוא מצליח לשמור על עור נעים ורך.
החברה מדגישה כי המוצר מתאים לעור יבש מאוד, הוא אינו מכיל פראבנים, היפואלרגני ומתאים לעור רגיש.
שורה תחתונה- אני מאוד מרוצה מתוצאות השימוש בקרם, הוא גרם לי לזנוח את הקרמים הישנים שלי ובהחלט ארכוש אותו שוב.
מחירו המלא של המוצר עומד על 59.90 שקלים בעבור 50 מ"ל. מצאתי אותו ב-Medi Link במחיר של 31.90 שקלים בעבור 70 מ"ל (אם אתן קונות במדי-לינק השתמשו בקוד BLOG5ML לקבלת 5% הנחה על הרכישות באתר).

כמובן שאי אפשר לדבר על לחויות למינהן מבלי לעסוק בשפתיים- הכירו את ההתמכרות האחרונה שלי Lip Butter בניחוח שוקולד מ של חברת Body Shop העולמית.
מעבר לעובדה שיש לו ריח משגע (אם לא ידעתן, אני מטורפת על שוקולד ואם זה היה תלוי בי הייתי מחסלת טבלאות בוקר, צהריים וערב) והוא משאיר שפתיים נעימות ורכות.
על אף שמדובר בחמאת שפתיים, הוא לא משאיר תחושה סופר שמנונית, אלא קרמית ונעימה. לוקח לבאלם מעט זמן להיספג בצורה מלאה ולכן אני לא נוהגת ללהשתמש בו לפני הנחת שפתון.
את צורת ההנחה (עם האצבע או מברשת שפתיים) אני פחות אוהבת, שכן זה לא ממש סטרילי (ולכן אני משתמשת במוצר רק בבית).
שורה תחתונה- מאוהבת בחמאת השפתיים הזו, ורוצה את כל הסדרה!
מחיר- אני שילמתי עבורה 5 יורו בבודי שופ איטליה. אם אתן מסתובבות בחו"ל או שיש לכן מהיכן להשיג את מוצרי בודי שופ (ואתן אוהבות שוקולד) חפשו את חמאת השפתיים מהסדרה. כמו כן, אפשר לבצע הזמנה מאתר בודי שופ העולמי, אך יש צורך להשתמש בחברת שילוח.

אם כבר עסקנו בלאוקסיטן, הכירו את הספא החדש שלהם במתחום שרונה ת"א. אני התנסתי בטיפול המסאז' של לאוקסיטן בביקורי במלון הסקוטי שבטבריה לפני כשנתיים, ומאז החוויה נשארה עימי. הניחוחות שליוו את המסאז' היו נהדרים, הטיפול היה מפנק ולמשך שעה שלמה שכחתי מקיום העולם שבחוץ.
הטיפולים המוצעים בשרונה הם פילינג גוף, טיפול אנטי אייג'ינג, טיפולי פנים ומגוון עיסווים.
אם אתן רוצות להתפנק ביום כיף, או סתם נמצאות בשרונה ורוצות להתרשם מהמקום, היכנסו לסניף לאוקסיטן ותבחנו את המקום ואת מתקן הספא.

כל הפוסט הזה עשה לי חשק להתקלח ולהתמרח!
וכמובן, אשמח לשמוע איך אתן שומרות על שגרת הלחות בחורף, ועל אילו מוצרים לא תוותרו?

*גילוי נאות- מוצרי לאוקסיטן, סבון וסבוקאלם התקבלו לסקירה.

9 תגובות:

  1. גם לי עשית חשק להתקלח שוב ולהתמרח בכל מיני מוצרים ריחניים! זאת אחת הסיבות שאני אוהבת את החורף, שאפשר לשלוף את כל הקרמים הכבדים והמבושמים ולהינות מהם.
    בא לי מאוד על חמאת הגוף של לאוקסיטן, נשמע בדיוק מסוג המוצרים שאתחבר אליהם!
    אין לי אף שמן לגוף בבית, חוץ מאחד של The Body Shop בניחוח שוקולד שעדיין לא יצא לי לנסות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתה על קרמים ... בא לי לטבול באמבט מלא קרם נעים...

      מחק
  2. חמאת גוף של בודי שופ.. מממ יאמי! :) יש לי בניחוח אגוז שיאה, מצויין!! והחמאה של ל'אוקסיטן נשמעת מפתה במיוחד!

    השבמחק
  3. וואו ווואו ווואו! פוסט מדרדר במיוחד. תודה רבה.
    השמן של אהבה וגם של ל'אוקסיטן חייבים להיות שלי!

    השבמחק
  4. יקירתי, הפעם אנחנו חלוקות - שמנים הם אהבת חיי! תני לי מיליון שמנים!!! בדיוק היום התחדשתי בשמן ארגן בודי שופ העולמית - אדווח בקרוב

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עם קאליסי בעניין הזה - מאוהבת בשמנים על כל צורתם!

      מחק
  5. אני! אני רוצה יום כיף בשרונה עם טיפול מפנק של לאוקסיטן ;)
    ובנימה רצינית יותר... אני מתה על החורף אבל שונאת את היובש, ושונאת את ההתעסקות עם קרמים שונים. ובאופן אישי אני מתעבת שמני גוף, לא יכולה לסבול את ההרגשה שלהם...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מבינה איך אפשר לשנוא קרמים ושמנים זה הדבר הכי נעים בעולם...

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...