Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 29 בנובמבר 2014

שפתונים להמונים

אז איך שרדתן את הבלאק פריידי? סיכומים? מסקנות? וכמובן, מה קניתן?
אני סגרתי חלק מהווישליסט שלי, ועמדתי ברף הבזבוזים שהקצבתי לעצמי מראש. אבל.. מעכשיו, עוצר! אני צריכה לנצל את כל המוצרים שיש ברשותי (ולהעביר הלאה את מה שלא משמש אותי) לפני שארכוש מוצרים חדשים... מקווה שאצליח לעמוד בזה...
בנתיים, הרשו לי לשתף אתכן בהתמכרות נוספת שלי -שפתונים. זה לא חדש ורובכן כבר נחשפתן לאובססיה, אבל בזמן האחרון אינני יודעת שובע וכמות השפתונים במגירה שלי הולכת וגדלה באופן אקספוננציאלי.
אפשר להאשים את החורף והמעבר לגוונים כהים, או את העובדה שמגוון חברות דראגסטור שאני אוהבת הוציאו שפתונים חדשים ומשגעים, אבל רק השבוע נאלצתי לפנות מקום נוסף במגירה.
בפוסט הקרוב אציג לכן חמישה שפתוני דראגסטור חדשים שלא יורדים משפתיי בזמן האחרון.

 ארבעה מתוך החמישה מאטים, והחמישי הופך למאט ככל שהוא מתייבש על השפתיים. אני בהחלט שמחה למצוא עוד ועוד שפתוני מאט זולים וטובים, שכן רובנו כבר יודעות שזה גימור קצת בעייתי בקרב חברות הדראגסטור.
כשראיתי לראשונה את השפתון Lust For Blush מסדרת שפתוני המאט של חברת Maybelline בסרטון של Tarababyz (היא קצת מעצבנת ואני לא מתה על סגנון האיפור שלה, אבל המוצרים שיש ברשותה גורמים לי לחזור לערוץ שלה כל פעם מחדש) הבנתי שאין סיכוי שאני מוותרת על גוון שכזה. התחלתי בחיפושים אינטנסיביים ברחבי האינטרנט במטרה להשיג אחד משלי במחיר נורמלי. לצערי לא הצלחתי למצוא, ונאלצתי לחכות שבועיים שלמים (סבלנות זה לא הצד החזק שלי) עד שהפציע הגוון שחיפשתי במחיר סביר של 48 שקלים.
אחרי שנחשפתי לגוון המושלם הזה, התחלתי לבחון את שאר הסדרה, ואני די חוששת שאני צריכה את כולה (טוב נו, את רובה). לצערי, הסדרה לא הגיעה לארץ (ולא בטוח שהיא תגיע כלל). בנתיים היא נמכרת לה בארה"ב, בה בנות מסתערות על הסטנדים של החברה ולא משאירות פירור לבאות אחריהן.
גוון מס' 665, או בשמו המלא Lust For Blush הוא שפתון בגוון ורוד -Mauvy משגע, שמתאים מאוד לאיפור יומיומי, אבל בהחלט גוון שאפשר לשלבו באיפור ערב.
 בשונה מרוב שפתוני המאט, הוא די לחותי, ולכן הוא מאוד נעים על השפתיים, אבל לא מצטיין בנושא העמידות. עליי הוא מחזיק מעמד בערך 4-5 שעות, מסתדר עם שתיה אבל לא שורד ארוחה.
כמו רוב השפתונים של מייביליין, גם הוא מגיע עם ניחוח מלאכותי מתקתק שאני לא ממש אוהבת, אבל הוא נעלם מס' דקות לאחר המריחה.
שורה תחתונה- סדרת שפתוני המאט של מייביליין מלאה בגוונים משגעים, ובעקבות הסרטון של זברינה אני רוצה את כולם. הם נעימים על השפתיים, לא מייבשים, נמרחים בקלילות ונותנים תמורה טובה למחיר (רק שמישהו ישכנע את מייביליין לוותר על תוספת הריח שהם בוחרים להוסיף לשפתונים).
מחיר- אני שילמתי על השפתון 48 שקלים בערך (כולל משלוח), ואפשר להזמינו במחיר של 50 שקלים (פלוס מינוס) מאיביי (לא לשכוח להיכנס דרך Ebates ולקבל החזר של עד 4% על הקניה).

אני לא ממש יכולה לסרב לשפתונים אדומים, וכשגיליתי שחברת לוריאל הוציאה ליין שפתונים על טהרת האדום, רצתי לסופר פארם ותפסתי את גוון Laetitis's (למה דווקא אותו? כי אדומים "רגילים" ואדומים "כתמתמים" יש לי בשפע).
סדרת השפתונים הושקה בקמפיין המראה לנו שלל סלבריטאיות (בעלות גוון עור שונה ובגילאים שונים) ועליהן גוון האדום החביב עליהם (אותו כמובן אפשר להשיג כעת הודות ללוריאל...).
נתחיל מהאריזה- שחורה! בשונה משאר אריזות השפתונים המשעממות של לוריאל, הפעם בחרו בצבע השחור ועל הדרך הוסיפו טקסטורה של חברבורות. בעבור הכיתוב בחרו בזהב, וכך הצליחו להוציא בלוריאל שפתון באריזה יוקרתית (וכמובן הוסיפו את שמה של הכוכבת איתה מזוהה הגוון).
Laetitia's מגיע עם גוון אדום דובדבני כהה, כזה שאי אפשר לפספס (ועל אף זאת, אני כן משתמשת בו באיפור יומיומי ומרגישה שהוא "מוגזם במידה").
 כפי שאתן רואות בתמונה, מיד לאחר ההנחה הוא מעט בוהק. אבל ככל שהזמן עובר, הברק דועך ונשארים עם עם גוון אדום בגימור מאט.
השפתון נמרח בקלילות על השפתיים, ועמידותו סבירה (הוא משאיר החתמה עדינה מאוד כאשר הוא דועך). מה שכן, הוא מייבש מעט את השפתיים ולכן אני מוסיפה לחות לפני הנחתו (Lip Perfector של סבוקאלם). מכיוון שמדובר בגוון בולט, יש לדייק במריחה ולכן אני משתמשת במברשת שפתיים כדי להניחו בצורה מדוייקת.
 שורה תחתונה- מרוצה מהגוון ובכלליות מסדרת האדומים. אם אתן בחורות של שפתון אדום, לכו על זה.
מחיר- באזור 100 שקלים, אבל כעת מחיר ההשקה עומד על 50 שקלים.

שפתוני Soft Matte Lip Cream של חברת NYX סיקרנו אותי זמן רב. שילוב של גוונים משגעים, גימור מאטי ומחיר זול הכניסו אותם לראש רשימת הווישליסט שלי, ולאחרונה הנחתי את ידיי על הגוון בו חשקתי זמן רב- Copenhagen.
הוא הגיע אליי בתחילת אוקטובר, זמן מעולה לגוון סגול שזיפי כהה. הדבר הראשון שמבחינים בו בעת השימוש הוא הניחוח. בניקס בחרו להוסיף לשפתון ניחוח וניל מתקתק ומעצבן, שאני ממש לא אהבתי (הוא מתפוגג כעבור כמה דקות, אבל בשמחה הייתי מוותרת עליו). לפורמולה של השפתון צריך להתרגל... היא מאוד קרמית, ונמרחת כמו חמאה, אבל היא שונה משאר השפתונים הנוזליים שיש ברשותי. האפליקטור של המוצר רגיל למדי, הוא נוח יחסית ומאפשר מריחה מדויקת של המוצר.
בדומה לסדרת שפתוני המאט של בורז'ואה, גם במקרה זה יש להמתין מספר דקות מתום המריחה כדי לתת לשפתון להתייבש ולהתקבע על השפתיים.
בגלל שמדובר בשפתון מאטי, יש לו נטייה ליבש את השפתיים ולהדגיש יובש וסדקים. לכן, לא מומלץ להשתמש בו על שפתיים יבשות, כדאי לעשות פילינג קל לשפתיים לפני השימוש בו ולא לשכוח ללחח את השפתיים טרם מריחתו.
עמידותו לא רעה (לא זז במידה ואתן לא אוכלות), הוא מצליח להסתדר עם שתייה אבל תצטרכו לחדשו לאחר ארוחה (דוהה מפנים השפה כלפי חוץ וזה לא ממש חינני).
על אף זאת, הגוון של קופנהגן משגע! אם אתן חובבות גווני שזיף כהים, הוא הגוון עבורכן. בתמונה שלפניכן הנחתי שכבה אחת, ואפשר להעמיק את הגוון ע"י הוספת שכבות נוספות.
שורה תחתונה- יש לו כמה חסרונות, אבל בסה"כ הודות לגוון המשגע ולמחירו הזול כנראה שאזמין שפתונים נוספים מהסדרה.
כמה? 6-7 דולרים בבלוסקאנדל ובביוטיג'וינט (בתקווה שהם יחדשו את מלאי הגוונים) או באיביי.

סדרת שפתונים נוספת שחיכיתי לה בציפיה היא סדרת Colorburst Matte Balm. את סדרת Balm Stain של רבלון אהבתי מאוד (פרט לניחוח המנטה, שבחרו להשאיר גם בסדרת המאט) ויחד עם אהבתי לגימור המאט, ידעתי שזה רק עניין של זמן עד שאשיג באלם מאטי משלי.
באחת מחנויות הדראגסטור ברומא מצאתי סטנד שלם של הסדרה. הסווטצ'תי, מרחתי והתלבטתי רבות עד שלבסוף לקחתי את גוון Sultry (מס' 225). לאחרונה, הגיעו השמנמנים הללו לארץ, וכך הצטרף לו Audacioius (מס' 245).
 השמנמנים הללו נמרחים בקלילות על השפתיים ולא מייבשים (הם עשירים מאוד בלחות המגיעה מחמאת השיאה, מנגו וחמאת הקוקוס שבמוצר). כמו כן, אריזת המוצר הקטיפתית משקפת את הגוון אותו תקבלו על השפתיים.
על תיתנו לטייטל "באלם" לבלבל אתכן, מדובר על שפתונים פיגמנטים מאוד. מספיקה שכבה אחת כדי לקבל פימגנט מספק (בתמונות שלפניכן הנחתי רק שכבה אחת), אך אפשר להעמיק את הגוון ע"י הוספת שכבה נוספת.
הודות לצורת העיפרון הם נוחים להנחה, פשוט משרטטים את קווי השפה וממלאים פנימה (מהשפתונים ששמים בתיק ומחדשים "על הדרך").
עמידותם בינונית, והם מחזיקים מעמד בערך כ-3 שעות.
Sultry- שמנמן בגוון ורוד- חום-דובדבני משגע, ואחד הגוונים השימושיים ביותר עבורי בתקופה האחרונה.
 Audacious-כתום קורלי. צבע מעולה לעונה החמה, אך יש לו נטייה להדגיש סדקים וקמטוטים בשפתיים. הוא פחות אטום מ-Sultry, אך התוצאה הסופית מספקת בהחלט.
 בסדרת השפתונים קיימים 10 גוונים, החל מניוד עדין ועד גוון סגול ומפירי.
שורה תחתונה- סדרה מוצלחת של שפתונים, חובבות המאט שבחורה יתחברו אליה (רק בבקשה שמישהו יוציא מהם את ניחוח המנטה!).
בארץ הם מתומחרים במחיר גבוה של 105 שקלים, אבל לרוב תמצאו אותם בשלל הנחות.
משמאל לימין: Lust For Blush, Laetitia's, Copenhagen, Sultry, Audacious.
כאמור, אני מקווה לראות שפתוני מאט נוספים בשלל חברות הדראגסטור, ועל הדרך אם אפשר לבקש שהקולקציות החדשות כן יגיעו לישראל (שמעתם מייבליין?).
בנתיים, אשמח לשמוע ממכן מה הגוון האהוב עליכן מבין החמישה.


*גילוי נאות- שפתון Audacious התקבל לסקירה מהחברה.

11 תגובות:

  1. וואו :D יצאו לי העיניים! השפתונים כולם מדהימים, במיוחד SULTRY ומייבלין המאט תפסו את תשומת לבי. בא לי גם ועלייך הם נראים נהדר.

    השבמחק
  2. קניתי את SULTRY בגלל הגוון שנראה מהמם עליך אבל עלי משום מה הוא יותר אדום כזה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה:) זה תלוי בגוון הטבעי של השפתיים וגם בגוון העור. אולי השפתיים שלך כהות משלי? וכמובן, תאורת צילום ואיכות מצלמה שלא תמיד משקפת את הגוון המדויק

      מחק
  3. אני רוצה את כולם!! אני מתה על הבאלמים האלה של רבלון וכשראיתי שהמאט הגיעו לארץ ישר רכשתי לי שניים! ממ יאמי :) הכל נראה עלייך מצויין! אהבתי בעיקר את האדום של לוריאל.

    השבמחק
  4. דבר ראשון הריח של הניקס היה לי מוזר בטירוף כי יש לו ממש ריח של תמצית וניל לא רק ריח קליל של וניל לא מצליחה להבין את הבחירה. הצבעים בסדרה משגעים יש לי שלושה אבל הם ממש מייבשים את השפתיים מה שלא קורה לי למשל עם המאט של בורז׳ואה תודה על סקירה מעניינת הרבלון נראים מעניינים אצטרך לנסות :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הריח שלו מעצבן! הוא מתוק ולא מתאים... לא מבינה למה להוסיף את הריח המעצבן את זה.
      גם הניקס וגם הבורז'ואה מעט מייבשים לי, אבל אני מניחה באלם מתחת אז זה די עוזר.
      הרבלון מוצלחים מאוד, אני בטוחה שתאהבי אותם

      מחק
  5. רק אני אוהבת את הריח של המאטים של ניקס? המרקם שלהם מוסי וקליל, אבל לצערי הם לא מצטיינים בעמידות.
    בא לי את כל מה שפרסמת פה. הכל!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...