Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 6 באוקטובר 2014

Clean and Moist

החופשים הללו כ"כ מסוכנים לארנק שלנו...
חלקנו מנצלות את הזמן הפנוי לסיבוב ארוך ומנחם בקניון (כי מגיע לנו פינוק, לא?) בעוד שאחרות מנצלות את התקופה הרגועה כדי להשוות מחירים ולהתחיל להוציא לפועל את ההזמנות מהרשת להן חיכינו זמן רב (או שפשוט נכנסו לאתר ונפלנו על מוצר שממש רצינו).
מצד אחד, אנחנו כבר רואות את הבלאק פריידי באופק, מצד שני, יש עוד הרבה זמן עד אז, ולמי יש סבלנות?...
כמובן שתוסיפו את הרצון העז לטייל קצת (בארץ ובחו"ל) ותגלו שכמות ההוצאות עולה פלאים בעונת החגים.
גם אני מנסה לרסן את עצמי וכל בוקר מכריזה על עוצר, מה שלא באמת קורה בפועל, וכמו שקורה עם דיאטה, אחת ליומיים הוא נשבר.
כמו רוב הישראלים, גם אני מנצלת את החופש לטייל קצת, ולכן הבלוג יוצא לפגרה קלה בשבוע הקרוב, בינתיים אשאיר אתכן עם סקירה קצרה של שני מוצרים שעושים טוב לעור הפנים שלי.

One Step Cleaner And Toner של חברת וולדה השאיר אותי ברגשות מעורבים.
מדובר על מוצר המשלב חלב פנים עם מי פנים, המתאים לעור רגיל-מעורב.
מצד אחד, הוא מנקה את הפנים בצורה מעולה, לא מייבש, עוזר להעלים את ופצעונים (במקרה שלי, כאלו שהחליטו לתקוף את הסנטר) ומשאיר עור פנים נקי ומוכן ללחות.
מצד שני, האריזה שלו מסורבלת וכבדה (האריזה עשויה זכוכית, ולא ברור לי ממש למה, אפשר בקלות לעבור לאריזה קלה יותר) והריח שלו לא הכי סימפטי למשתמשת. כמו כן, החומר יוצא מבעד לחור קטן יחסית, ובגלל שהבקבוק לא לחיץ צריך לנער אותו מעל פיסת צמר גפן כדי לקבל את כמות החומר הנדרשת.
וכמובן, המחיר. המחיר המלא הוא בערך 120 שקלים, בעבור 100 מ"ל, לא זול...
אז פה ההמלצה שלי מסויגת, מצד אחד המוצר עצמו עושה עבודה מעולה ומתאים מאוד לעור מעורב (העור שלי), והרבה זמן העור לא היה במצב כ"כ טוב (טפו טפו. כמובן שזה שילוב של כמה מוצרים). מצד שני, הניחוח, האריזה והמחיר לא ממש אטרקטיביים.
ניתן להזמין את המוצר באתר Medi-link במחיר של 103 שקלים.


כחובבת ניחוח שקדים, קרם הפנים בניחוח שקדים של חברת וולדה מעניק לפנים את הלחות שאני צריכה, ועל הדרך עשיר בניחוח מרציפני מהנה.
הקרם עצמו מעט סמיך ועשיר, אבל הוא נספג בקלילות ומספק לעור בוסט של לחות. לרוב אני מניחה אותו בבוקר, לאחר צחצוח השיניים, הולכת לשתות קפה ואז חוזרת לשלב המייקאפ (הוא מהווה בסיס מעולה לרוב המייקאפים שניסיתי איתו).
אני משתמשת בו כבר חודש בערך, והוא הצליח לאזן את האזורים היבשים בפנים. מצד שני, הוא הסתדר גם עם האזורים היותר שומניים בפנים (יש לי עור מעורב).

על אף שמדובר בקרם מוצלח בהחלט, האריזה שלו קצת מעצבנת. מדובר על שפופרת קשיחה יחסית, ולכן כאשר הקרם מלא, לחיצה קלה מוציאה כמות גדולה של חומר. מצד השני, לקראת סיום הקרם קשה להוציא את החומר מהשפופרת...
המחיר של המוצר עומד על 88 שקלים (במקום 104 שקלים) באתר Medi-link בעבור כמות של 30 מ"ל. לא ממש זול, אבל אני מאמינה שארכוש אותו שוב בעיקר בגלל שהפנים שלי הרבה זמן לא נראו כ"כ טוב (יש ימים שאני מוותרת על מייקאפ ומסתפקת רק בקונסילר... דבר שלא קרה לי מעולם).

בנוסף, אתן מוזמנות ליהנות מ-5% הנחה על הקניה שלכן באתר, ע"י הזנה הקוד BLOG5ML (אני לא מקבלת אחוזים על השימוש בקוד, פשוט בא לי שגם אתן תרוויחו).

וזהו, עכשיו אסיים באיחולי חג סוכות שמח ומלא פעילויות (או מנוחה, במידה וזה מה שחסר לכן כרגע).

גילוי נאות- המוצרים נשלחו לסקירה מטעם האתר.

6 תגובות:

  1. מה שאני לא אוהבת במוצרי פנים של וולדה הוא שהם מכילים הרבה אלכוהול וחבל...

    השבמחק
    תשובות
    1. זה תלוי למי, לעור שלי בתקופות של אקנה זה ממש מועיל (והאמת בשאר הזמן שומר עליו נקי) אבל כן, יש להם נטייה לייבש.

      מחק
  2. מנסיוני הקרמים שלהם עשירים מדי עבורי... לא התחברתי למוצרי הפנים כל כך.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...