Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

Autumn Melody

טיף טוף... טיף טוף... שומעות את זה? כן, זהו היורה! מה שאומר שעוד רגע יתחיל הסתיו (נו טוב, יתחילו החמסינים), אבל בואו של הגשם הראשון מעורר בי חשק עז להדליק את המזגן על עוצמה מלאה (בכל זאת, צריך שיהיה קר), להכין כוס שוקו עם מרשמלו ולהוציא את האיפור הקודר והכהה מהמגירות!
כנראה שעד שהטמפ' פה יהיו קצת יותר נוחות נעבור יעברו לפחות חודשיים, אבל אני כבר עברתי לאיפור סתווי.

 חברת רבלון העממית הבינה שרובנו אוהבות ליצור את פלטות הצלליות שלנו לבד, והשיקה לאחרונה 24 צלליות אבקה דחוסות, Colorstay ShadowLinks איתן אפשר ליצור פלטה לפי הטעם שלנו (ועל הדרך יצרה לנו לגו לחובבות איפור).
ברבלון מציינים את  הבעייתיות שיש בפלטות שבאות עם צלליות בילט-אין (אין אפשרות לבחור את הגוונים שבפלטה ולרוב נתקעים עם צללית אחת לפחות שלא ממש שימושית עבורנו). צלליות בודדות הן לא דבר חדש בשוק הצלליות המקצועיות, אבל רבלון הוסיפו לנו אפשרות לבנות פלטת צלליות ע"י הרכבה של רכבת צלליות.

איך יוצרים את הפלטה? בצד אחד של הצללית יש מעין פס בולט, אותו מרכיבים על צללית נוספת (בצידה השני של הצללית יש מעין חתך עמוק עליו "מלבישים" את החלק הבולט של הצללית השניה) וכך בעצם יוצרים את הפלטה.
Oyster- צללית בהירה בגוון שמנת- פנינה. מבין שלושת הצלליות שניסיתי היא הצללית הפיגמנטית ביותר, מתאימה מאוד לטשטושים והארות.
Taupe- צללית בגוון טאופי. האם נמצאה צללית טאופית ראויה בחברות העממיות? ובכן, הגוון שלה באמת טאופי כפי שהשם מבטיח, אבל הפיגמנט שלה בינוני וצריך להשתמש במברשת צפופה כדי לקבל את מלוא הגוון.
Cocoa- צללית בגוון קקאו ובגימור מאט. לצערי, בדומה לחברות עממיות נוספות, גם רבלון לא מצליחה להעמיד צללית מאטית ראויה. היא לא פיגמנטית מספיק וצריך להתאמץ כדי להוציא ממנה צבע (או שמניחים אותה על בסיס קרמי כהה).

המחיר של כל צללית עומד על 23 שקלים בעבור 1.4 גרם (או 11 שקלים לצללית ברכישה של 4 צלליות), מחיר נוח למדי. אני מאמינה שמבין כל ה-24 צלליות שהוציאה החברה, קיימות עוד צלליות מוצלחות יחסית, אבל ממליצה בחום להסוויטצ' אותן בפארם לפני הרכישה (במיוחד את המאטיות), ולקחת בחשבון שיש צלליות מוצלחות מהן.

את איפור העיניים אני סוגרת עם עיפרון עיניים שאני מאוד אוהבת הוא Quickliner  For Eyes Intense בגוון Intense Ivy של חברת קליניק.
 מצידו האחד של העיפרון תמצאו ספוג טשטוש שקצת מיותר עבורי (מעדיפה להשתמש במברשת), אך בצידו השני תמצאו עיפרון בגוון חאקי משגע עם נגיעות שימר זהוב, גוון המחמיא מאוד לעיניים חומות.
הוא נמרח בקלילות, פיגמנטי מאוד, קל לטשטוש, שורד יום שלם על קו הריסים העליון ומחזיק בערך כ-5 שעות על קו הריסים התחתון.
על אף שאני מעדיפה להשתמש בעפרונות עם חידוד (כי אפשר לחדד את הקצה שלהם ולא להיאבק בקצה מעוגל), אני מצליחה ליצור פס איליינר בעובי נורמלי איתו. אני מציירת פס בעובי הרצוי מעל קו הריסים העליון, ומתחילה למרוח אותו לכיוון כנף העין ע"י שימוש במברשת זויתית. כדי לקבע את כל העסק ולהעמיק את הגוון, אני מוסיפה צללית בגוון שחור-ירקרק עם שימר זהוב (Color Infaillible בגוון Cosmic Black של לוריאל).
 לקינוח אני מוסיפה קצת מסקרה (Bold של קרליין), ויוצאת לי לדרכי!
מחירו של העיפרון אינו זול ועומד על 100 שקלים, אבל לרוב אפשר למצוא מבצעים על מוצרי קליניק, ושווה להציץ בעפרונות העיניים שלהם.

בתקופות שאני מקובעת על איפור עיניים מסוים, אני משתדלת לגוון בשפתונים. הגלוסים החדשים של איל מקיאג' הצליחו להתברג לרשימת השפתונים היותר שימושיים שלי בתקופה האחרונה, וזאת על אף שאני וגלוסים לרוב לא מסתדרים יחד.
אחת הסיבות שגורמות לי להתרחק מגלוסים היא העובדה שהם נדבקים לכל דבר (משב רוח? אוסף שיערות דבוקות לשפתיים), לא עמידים במיוחד ולרוב הפיגמנט שלהם חלש יחסית (ברור לי שהמטרה שלהם היא לתת גלואו, אבל אני מעדיפה צבע).
מה שמפתיע בשפתונים של איל מקיאג' היא העובדה שהם כמעט ולא דביקים, במיוחד בהשוואה לגלוסים אחרים שיש ברשותי (פרט ל-Flash שמיד תפגשו).
Flash- גלוס ורדרד ושימרי, פחות הצליח להרשים אותי. בניגוד לשאר, הוא כן מרגיש דביק מעט וכמות השימר שבו לא ממש בשבילי.
Fancy- גוון מעולה לחובבות השפתיים האדומות. הוא אטום, מבריק ויוצר מראה סקסי להחריד.
Black Heart- גלוס בגוון דובדבן, ומפירי מעט ומעולה לתקופת הסתיו- חורף (מומלץ להוסיף עיפרון כהה מתחת).
הגלוסים מגיעים עם אפליקטור ספוג רגיל, איתו אפשר להניח בקלות את הגלוסים על השפתיים.
בכל הנוגע לדביקות, בעוד ש- Flash לא הרגיש לי שונה במיוחד מגלוסים אחרים, Fancy ו- Black Heart הרבה פחות דביקים מגלוסים אחרים שיש ברשותי, מה שהופך אותם לשימושיים מאוד עבורי.
אל תצפו מהם לעמידות מטורפת, הם עדיין גלוסים, אבל הם מחזיקים מעמד יפה כל עוד לא שותים. מה שכן, יש להם נטייה קלה לברוח לחריצי השפתיים לאחר זמן מה (שעתיים- שלוש), ואפשר בקלות למנוע את זה ע"י שימוש בעיפרון שפתיים כבסיס.
הגלוסים החדשים קיימים בתשעה גוונים, בגודל רגיל (109 שקלים בעבור 5 מ"ל) ובגודל מוקטן (65 שקלים בעבור 3 מ"ל).
השלשה המוקטנת נמכרת במחיר של 180 שקלים, והשלשה בגודל רגיל נמכרת במחיר של 260 שקלים (אאוצ').

וכמובן, אי אפשר לא לדבר על איל מקיאג'... יש להם מוצרים טובים, אבל רובנו לא ממש רצות לחנויות שלהם (ואפילו חוששות להיכנס). המחירים גבוהים להחריד (ואז הם יוצאים במבצע "קנו ב-500 שלמו 100"), המוכרים בחנות אובססיביים למכור, שירות הלקוחות גורם לנו לרצות לתלוש שיערות ובכלליות, זה לא זה.
רק בשנה שעברה איל מקיאג' החליפו בעלות, ובינתיים השינוי לא ממש מורגש בשטח, וזה חבל. לפני שמטפסים לדרגות הניהול הגבוהות, מישהו שם צריך לעשות קצת שיעורי בית ולהבין איך לגשת ללקוחות (ולא, לדחוף איפור בכוח זו לא הגישה), לעשות סדר בבתי הספר ולהתחיל את השינוי מהבסיס.

וכמובן, אי אפשר לסיים בלי קצת סווטצ'ים:
משמאל לימין- Il Makiage- Flash, Fancy, Black Heart. Revlon- Oyster, Taupe, Cocoa, Clinique intense ivy
משמאל לימין- Il Makiage- Flash, Fancy, Black Heart. Revlon- Oyster, Taupe, Cocoa, Clinique intense ivy
אז נכון, אולי השמיים מעוננים, אבל החום לא ממש ממהר לעזוב אותנו (יש מדינות בעולם שכבר התחיל בהן הסתיו באמת! מרגישה מקופחת), אז בינתיים, נאמץ רק את הגוונים שלו עד שהוא יקפוץ לביקור קצר...


*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה מהחברות.

18 תגובות:

  1. אוי הצלליות מהממות! הגוונים האלו פשוט מעולים לכל עונה :)

    השבמחק
  2. מאוהבת! עם בוא הסתיו גם אני מוציאה את הגוונים החומים להתרעננות.. שלא לדבר על השפתונים הומפיריים ;)

    השבמחק
  3. פוסט נהדר ! הגוונים של הצלליות מדהימים, לי יש 3 אחרים ומאוד אהבתי !

    השבמחק
  4. הצלליות האלו של רבלון ממש קורצות... השאלה אם הן באמת שוות את ההשקעה.

    השבמחק
  5. שני הגלוסים הכהים נראים מושלמים לעונה!!!!

    השבמחק
  6. למרות שאני לא חובבת גלוסים, שני הגוונים הכהים הצליחו להרשים אותי. מצויינים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמוך - כמוני. לא מתה על גלוסים, ועל אף זאת בהחלט חורשת על השפתונים הללו

      מחק
  7. סתיו, מבחינתי תתעכב עוד קצת. אוהבת את הקיץ. אבל לוק העיניים הירוק מקסים בעיניי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אה, את מאלה....
      אני רק מתה שיתחיל להיות פה קריר...
      תודה מותק!

      מחק
  8. מצד אחד, ממש מגניב שרבלון הבינו את הקטע של צלליות בודדות, והם גם בונים את האריזה ככה שלא צריך פלטה בנפרד. מצד שני, באסה שהפיגמנט בינוני...
    אני סקרנית לגבי הגלוסים של איל מקיאג', אני באמת צריכה לנסות אותם. ואני מסכימה עם כ-ל מה שאמרת לגבי המותג עצמו.... חבל שזה המצב והלוואי שזה ישתנה

    השבמחק
    תשובות
    1. השקיעו באריזה יותר מאשר במוצר וזה חבל.
      מחכה לקרוא את דעתך על הגלוסים, ומתה לראות את הכהה עלייך.

      מחק
  9. בזמנו העפרונות של קליניק הגיעו עם צללית בצד השני וזה היה מושלם. לבן וחאקי היו הפייבוריטים שלי וכשהייתי הארה"ב חסרתי עם ערימות (אז לא היו מבצעי רצפה כמו היום) ויום אחד הורידו אותם מהמדף ובמקום צללית יש ספוגית...חבל.

    הסדרה של רבלון זה רעיון מושלם, התלהבתי ממש בצלליות הבהירות חסר פיגמנט. רק צריך לשפר מעט את הביצוע ןאני מאומינה שזה יגיע

    על הגלוסים אני מסכימה איתך מילה במילה, אך למה שאני פחות מתלהבת תמיד יש קונות שזה כוס התה שלהן...

    השבמחק
    תשובות
    1. מבאס! בהחלט שימושי מאוד צללית בצד השני של העיפרון.
      ברבלון השקיעו יותר באריזות מאשר במוצר, וזה חבל כי יכלו לרענן את השוק.
      אני עוקבת אחר הדיונים הרבים על הרשת, והרוב מצביע ברגליים (לא בכדי כל פעם ההנהלה משתנה וכו')

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...