Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 9 בספטמבר 2014

Nail Polish Gimmick- Part 2.

מכירות את התקופות האלו שאין לכן ממש כוח או חשק להשקיע בלק, ואתן מורחות את הגוון הראשון שבמגירת הלקים שלכן, רק כדי שהציפורניים לא יהיו עירומות? בחודשיים האחרונים זה מה שהרגשתי, ורק עכשיו מתחיל לחזור לי החשק לגוונים מיוחדים והתחדשויות לקלקניות (יעיד על כך עמוד האינסטגרם שלי- חפשו Peachki).
כחלק מהחזרה לעולם הלקים, ניסיתי לאחרונה שני גימיקים חביבים מהתחום והגיע הזמן שהם יקבלו במה בבלוג.

טרנד "לק הג'ל" הולך וצובר תאוצה בכל הנוגע לצבעים שעל ציפורנינו. מה רע בלק שמחזיק זמן רב על הציפורניים, ללא צורך בבניה או הדבקה של אביזרים מלאכותיים? השמועות ברשת מספרות על לק שמחזיק מעמד שבועיים, אבל מזהירות אותנו מהנטייה שלו להחליש את הציפורן. יצא לי להתנסות בערכה הביתית למריחת לק ג'ל של חברת לייף, וחזרתי עם מסקנות.
 מה תמצאו בערכה של לייף? לק ג'ל (בגוון אדום), מנורת UV עם כבל שאפשר לחבר לחשמל או לכניסת USB במחשב (אל תזלזלו בזה, זה ממש נוח לחבר ללפ טופ ולשבת שהידיים מתחת למנורה), קוביית שיוף ודוחף עור (שכנראה מסתובב איפה שהוא שבארגזים של מעבר הדירה).
 איך עובד התהליך? טוב ששאלתן, זה ממש פשוט! מורחים את הלק על שתי אצבעות (למה? כי גודל מנורת ה-UV מתאים לשתי אצבעות בלבד...), מניחים את האצבעות מתחת למכונה ולוחצים על הכפתור הלבן. המנורה פועלת במשך 2 דקות, כאשר בזמן זה מרגישים את הלק מתייבש (יותר נכון מתמצק) על הציפורן.
 וכמובן, מה לגבי העמידות? ובכן, בפעם הראשונה שניסיתי את המוצר עשיתי "טעות של מתחילות" ומרחתי את הלק הג'ל על שכבת מחזק ציפורניים. הלק החזיק מעמד כשלושה ימים ופשוט התחיל להתקלף. אחרי שחקרתי קצת (טוב חיפוש מהיר בגוגל) גיליתי שצריך למרוח את לק הג'ל ישירות על הציפורן. חזרתי על פעולת המריחה, רק שהפעם מרחתי את הלק על ציפורן "עירומה" (אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה הסתובבתי ללא מחזק כלל), ובצורה הזו הלק החזיק עליי מעמד כ-10 ימים, והוחלף כי נמאס לי לראות אותו כל היום (גם ככה אני לא חובבת אדומים).
בהנחיות השימוש מצוין כי יש להניח שכבה אחת של לק לפני הייבוש במכונה. אני הרגשתי ששכבה אחת לא מספיקה לי, ופשוט מרחתי שכבה נוספת (נתתי לשכבה הראשונה בערך כדקה כדי להתייבש, ולאחר מכן הוספתי שכבה נוספת ועברתי למכונה).
בשימוש בלק ג'ל אין צורך להשתמש במייבש לק, והברק בתמונה הוא הברק של הלק עצמו.
 וכמובן ההסרה... החלק הפחות מהנה של התהליך. כדי להסיר את הלק החברה מציינת שיש לשייף מהציפורן את שכבת הלק... אני לא מאלה שמשייפות את פני הציפורן, ולכן עברתי ישירות לשלב הבא- הספגת חתיכת צמר גפן באציטון (כן, אציטון ולא מסיר לק), הנחת הצמר גפן על הציפורן ועטיפת כל העסק בנייר כסף. ישבתי ככה בערך רבע שעה, והלק הוסר. במקרה שלי, לא נראה כי הלק החליש את הציפורניים, מצד שני, מיד לאחר ההסרה מרחתי שוב מחזק ציפורניים...
מחיר הערכה עומד על 150 שקלים, ומחיר כל לק בנפרד עומד על 70 שקלים (נכון להיום יש עשרה גוונים).
קראתי בכמה מקומות שאפשר למצוא מנורת UV גדולה יותר באיביי (כלומר כזו שאפשר להניח את כל חמשת האצבעות תחתיה), אבל לא בדקתי את העניין. כמו כן, הנורה שמגיעה עם הערכה מתאימה לכל לק ג'ל שיש ברשותכן.
שורה תחתונה- התרשמתי מהעמידות! ארכוש גוונים נוספים בהמשך, אבל הקטע של שתי אצבעות כל פעם קצת מעצבן.


כאשר ראיתי בדף הפייסבוק של חברת Pupa את ערכת ה-Juicy Fruits בהיתי במסך במשך כמה דקות. נכון, השילוב של אביזרים במניקור איננו דבר חדש כלל וכלל, אבל הפירות המתוקים הללו עשו לי חשק לרוץ למקרר ולהתחיל לאכול את כל הפירות שבו.
אליי הגיעה הערכה הכתומה, ובה לק בגוון כתום קורלי קיצי ומשגע, אפליקטור (מקל פלסטיק ובקצהו גומי שחור) להדבקת הפירות, ותפוז, אשכולית ותות מפלסטיק להדבקה על הציפורן.
 המחשבה הראשונה שעברה בראשי היא "איפה הדבק?", אבל אחרי מעבר על "הוראות הפעלת המוצר" בצרפתית, הבנתי שפשוט מניחים את הפירות על הלק בעודו רטוב, ואין כל שימוש בדבק (שימו לב שההנחיות בעברית מעט מטעות, שכן בהן אנחנו מתבקשות להדביק את הפירות עם הדבק שלא קיים בערכה).
בגלל שהתלהבתי מהרעיון הדבקתי יחסית הרבה פירות, אך אני חושבת שאם הייתי מדלדלת קצת בפירות, התוצאה הייתה יפה יותר.
איך זה עובד? בהתחלה מורחים שכבת לק על כל הציפורניים, כמו בכל מניקור. לאחר מכן, מורחים שכבה שניה על הציפורן עליה רוצים לבצע את ההדבקה, מרטיבים מעט את הקצה השחור של האפליקטור ואוספים את הפרי הרצוי. מניחים את הפרי על הציפורן, ולוחצים קלות. ממשיכים ככה בשאר הציפורניים, וממתינים כעשר דקות לייבש מלא (אני לא הנחתי טופ, אבל השתמשתי בטיפות ייבוש של חברת Essence שיסוקרו בבלוג בעתיד).
 אני מאמינה שרובכן כבר חושבות "אוקיי, ומתי זה עף לך מהציפורניים?". ובכן, חלק מהפירות עפו מהר מאוד (שעתיים- שלוש בערך), והשאר החזיקו יומיים!
 במקום הפירות שנפלו, הדבקתי חדשים (הנחתי מעט לק על המקום בו היה הפרי, ועליו הדבקתי את הפרי החדש) והסתובבתי עם המניקור כיומיים עד שנמאס לי מהבליטות שעל ציפורניי.
 גוון הלק שמגיעה בערכה הכתומה הוא לק מס' 528 (פופה, תנו שמות ללקים! זה הרבה יותר נוח), אך לא מצאתי את הגוון באתר החברה.
 שורה תחתונה- ערכה חמודה, אבל רק לחובבות הדבר, אחרת תתעצבנו על כל פרי שנופל לכן מהציפורן.
מחיר הערכה עומד על 50 שקלים, ברשת סופר פארם (תלוי מלאי).

וכעת ספרו לי- האם הטרנדים הללו עושים לכן את זה, או שאתן מדלגות עליהן מבלי להניד עפעף?...

*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה מהחברות.

2 תגובות:

  1. הרעיון של ערכת לק ג׳ל בייתית ממש מגניב לדעתי :) מצד אחד אני רוצה להחליף לק כל יומיים בערך, מצד שני יש תקופות שפשוט אין לי זמן לזה, והייתי שמחה ללק שיחזיק הרבה יותר.
    ולגבי הערכה של פופה... הלק הכתום ממש יפה והפירות חמודים, אבל אני פשוט יודעת שהבליטות יעצבנו אותי וברגע שהפירות יתחילו לנשור בכלל אני אתחרפן :/

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בהחלט נחמד, אבל ההסרה... אוי לי ההסרה...
      הן בהחלט מעצבנות מעט, אבל גימיק חמדמד

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...