Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 23 באפריל 2014

Glowing Skin

בכל הקשור למוצרי הארה, קיימים כמה שלבים אותם עוברת כל מכורת איפור מהרגע בו התחילה להתעניין באיפור, עד לרגע בו היא מדקלמת מתוך שינה את כל גווני השפתונים של מאק (פחות רלוונטי למאפרות).
בהתחלה, רובנו לא מתקרבות כלל למוצרי הארה למינהם. העיסוק בהם נראה לנו כבזבוז זמן, ואנחנו פשוט מוותרות עליהם. כעבור זמן מה, אנחנו משתכנעות ורוכשות היילייטר, ומתחילות לשחק איתו. התוצאה לא להיט, ואנחנו מניחות אותו בצד. 
לאט לאט, כאשר המומחיות שלנו באיפור גדלה, אנחנו מתחילות לחפש ביוטיוב סרטונים בנושא "איך עושים הארות והצללות", ומשם מתחילה הנפילה... 
בלי לשים לב, אנחנו מחפשות תתי גוונים (כסוף, זהוב, ורדרד), מרקמים (נוזלי, אבקתי...) וכל דבר שיכול לגרום לעור פנינו לקבל מראה "גלואי".


אז איך בעצם יוצרים מראה מואר?
הסוד הוא ליצור נק' הארה במקומות גבוהים יחסית בפנים (למשל עצם הלחי, המצח, עצם הגבה וכו'). כמו במוצרי איפור אחרים, גם השימוש בהיילייטר דורש אימון וסבלנות, ולא מגיעים למראה מושלם כבר בניסיון הראשון (שימוש לא נכון בהיילייטר עלול ליצור מראה של "רצתי עכשיו חצי מרתון ולא הספקתי להתקלח, להספיג את הזיעה ולהתאפר מחדש", כמו למשל כאן).
לא חסרים מדריכים באינטרנט על "איך ליצור את ההארה הנכונה", רק צריך לחפש.
התמונה הבאה מראה את האזורים אותם יש להאיר כדי ליצור משחקי אור נכונים, וכאן תוכלו למצוא תמונות עבור כל שלב ושלב.
התמונה לקוחה מכאן.
משהו קטן שכדאי להדגיש- למוצרי הארה (ובכלליות למוצרים על שימר/גליטר) יש נטייה להדגיש פגמים בעור, ולכן אם יש לכן עור בעייתי, יש סיכוי שמוצרי הארה לא יתאימו לכן.

העיסוק במוצרי הארה לא ממש עניין אותי זמן רב (כמו שקראתן מעלה). לא ממש התחברתי לגלואו הזה, ולא היה לי שום כוח להתחיל לשלב היילייטרים באיפור שלי. אבל כאשר ראיתי ב-Strawberrynet את Heavenly Light Pink, הילייטר של חברת Philosophy במחיר אטרקטיבי, החלטתי שהגיע הזמן לנסות.
המוצר יוצא דרך מברשת (מסובבים את ראש המברשת ולוחצים על האריזה כדי להוציא את החומר). הנוזל עצמו ורדרד, ובתוכו מעורבב שימר עדין מאוד. לפני שניסיתי מוצרי הארה אחרים, חיבבתי את התוצאה שהמוצר יצר, אבל אחרי שניסיתי מוצרים אחרים אני יכולה לומר שהאפקט שהוא נותן לא ניכר במיוחד ועדיף לבחור במוצרים אחרים.
המברשת קשיחה יחסית, ולכן לא מומלץ למרוח איתה את הנוזל על הפנים ועדיף לבחור למברשת רכה יותר (או להשתמש באצבעות).
המוצר אינו זמין כרגע ב"תותית", אבל אפשר להשיגו באיביי

נכון שמוצר מושלם לא חייב להיות יקר? אז הכירו נא את Kiko- Exotic Highlighter בגוון Peach- ההיילייטר המועדף עליי.
.
החומר עצמו מגיע במרקם של מוס, אבל כאשר הוא נוגע בעור הוא נמס מעט, ונטמע במהירות לעור. הוא אינו דביק כלל (כבר יצא לי לשמוע על היילייטרים שמשאירים תחושת דביקות בפנים), מתייבש מהר ותוך שניות אפשר להוסיף מעליו כל מוצר אבקתי.
כפי שתראו בסווטצ' מטה, ריכוז השימר במוצר גבוה ולכן מספיקה כמות קטנה מאוד (מאוד) כדי להגיע לתוצאה הזוהרת.
לצערי, המוצר יצא בקולקציה מוגבלת אי שם באמצע שנת 2012 ואינני חושבת שניתן להשיג אותו עוד (וחבל, כי אני בהחלט אצטרך אחד נוסף בקרוב).
מחיר-7.90 יורו בעבור 5.5 מ"ל.

 לאחרונה השיקה חברת קרליין צמד ברונזרים בגווני ה-Rose ו-Honey.
אתן כבר יודעות שאני אוהבת לפרגן לחברות מקומיות שמזהות טרנדים ומגמות ומציעות לנו מוצרים בהתאם למגמה הרווחת בשוק, והכל כחול לבן, אז חיזוק חיובי לקרליין על כך שהוציאו ברונזרים לקראת הקיץ הקרוב.
רגע, מה ברונזר עושה בפוסט על מוצרי הארה? שאלה מעולה, התשובה תגיע מיד.
גוון Golden Rose הוא מעין חום עדין ומנצץ שמשמש אותי המון בתור מוצר הארה ובתור צללית. מכיוון שהוא מאוד שימרי, אני לא ממש מתפתה להשתמש בו כברונזר (אני אוהבת את ההצללות שלי מאטיות) ולכן בחרתי לשלב אותו בפוסט זה.
 המרקם שלו נהדר- רך ונעים. צריך להיות עדינים עם המברשת כאשר מניחים אותו בתור היילייטר (מה שנכון לכל מוצרי הארה) ומספיקה טפיחה קלה של המברשת על המוצר כדי לקחת את הכמות הדרושה.
אני אוהבת להניח אותו מעל סומק קרם כתמתם, ובכך ליצור מראה סמוק וזוהר.
הוא מחזיק עליי מעמד יום שלם, אבל קחו בחשבון שאנחנו עוד לא בליבו של הקיץ (שבו שום איפור לא נשאר במקום כאשר יוצאים מהמזגן).
בעבור מחיר של 150 שקלים (על קרליין תמיד יש מבצעים, כך שתוכלו לרכוש אותו בהרבה פחות) תקבלו 12 גרם של ברונזר שימרי חביב (וסחתיין לקרליין גם על הכמות!).

 לפני שנה וחצי בערך, הוציאה חברת Loreal את ה-Lumi Magique, מעין גרסה עממית לטוש אקלה המפורסם של YSL.
אחרי שקראתי סקירות מפרגנות, אצתי רצתי לפארם הקרוב, ורכשתי את גוון מס' 2(Medium) בהתרגשות קלה.
אני חושבת שאת דעתי על המוצר אפשר להסיק מכך שבמשך שנה וחצי הוא היה תקוע בסוף מגירת האיפור ורק בסדר האחרון שעשיתי לקראת פסח, הוצאתי אותו מהמגירה כדי להעיף אותו.
לפי החברה, המוצר אמור להאיר את אזורי הכהות בפנים וליצור מראה רענן וזוהר ע"י שימוש בטכנולוגיה המחזירה אור.
בפועל, כאשר הנחתי אותו על הכהויות שלי (קרי, מתחת לעיניים) צץ לו גוון אפור ולא מחמיא. הוא לא קונסילר, ולכן אין טעם להשתמש בו לכיסוי פגמים בפנים.
אני מודה שהיו לי כמה רכישות איפוריות מיותרת, אבל המוצר הזה בהחלט נכנס לחמישייה הפותחת ברשימה זו...
המחיר: באזור ה-90 שקלים (אם הוא עדיין נמכר בפארמים).

משמאל לימין- Loreal, Kiko, Philosophy, Careline
משמאל לימין- Loreal, Kiko, Philosophy, Careline
 כשהגיע לתיבת המייל שלי דואר מ-Strawberrynet בו הוצעה לי קופסאת הפתעות של "פיוז'ן ביוטי" לסקירה בבלוג, חשבתי שנפלתי למעין פישינג (הונאה אינטרנטית) מתוחכם ולא באמת האמנתי שיגיע משהו לביתי.
החששות שלי הופרכו במהרה כאשר בתיבת הדואר שלי נחתה קופסא שחורה ומסקרנת, Ultraflesh Shinebox של חברת Fusion Beauty.
האריזה נפתחת בצורה מניפה ובתוכה תמצאו שלוש קומות של מוצרים: שלושה שימרים (אחד אבקתי ושניים במרקם אבקתי- קרמי) ושני עפרונות הארה.
בקומה העליונה תמצאו שימר זהוב ואבקתי (בגוון חום עדין). הוא מושלם להארות של אזורים גדולים יחסית (מחשופים וכו') ונותן גלואו חינני ובריא. הוא קליל למדי, ומספיקה טבילה אחת של המברשת כדי ליצור את ההארה הרצויה.
בקומה השניה תמצאו שני מוצרי הארה במרקם שנראה אבקתי, אבל מרגיש די קרמי כאשר נוגעים בו. תמצאו כאן שני היילייטרים, האחד ורדרד עם שימר ורוד-זהבהב, והשני בגוון ענבר עם שימר זהוב- זהוב. שניהם ביחד משמשים אותי המון להארת של שטחים בגודל "בינוני" (כלומר מעל הלחיים, הרקות ועצם הגבה). הם נמרחים בקלות על העור, ולא משאירים תחושת שמנוניות. בנוסף, בימים שאני בוחרת באיפור מינימלי וזוהר, אני משתמשת בהם גם בתור צלליות.
 בקומה התחתונה תמצאו שני עפרונות הארה- האחד בגוון פנינתי וכסוף, והשני בגוון זהוב. שניהם מעולים להארת אזורים קטנים יותר (צידי האף, פנים העין וכו') ונוחים לעבודה כאשר רוצים ליצור הארה מדויקת ובולטת. הם נמרחים בקלילות על העור, וקל לטשטש אותם.

מימין לשמאל- עפרונות (זהוב ולבנבן), ההייליטרים במרקם אבקתי/קרמי (ורדרד ומשמאלו הזהוב) וההיילייטר האבקתי.
מימין לשמאל- עפרונות (זהוב ולבנבן), ההייליטרים במרקם אבקתי/קרמי (ורדרד ומשמאלו הזהוב) וההיילייטר האבקתי.
זו הפעם הראשונה שאני מנסה מוצר של חברת "פיוז'ן ביוטי" ובהחלט הופתעתי מאיכות המוצר.
אם אתן מחפשות סוגים שונים של היילייטרים, במחיר סביר, כדאי לכן לשקול את מארז זה.
כמה? 39 דולרים ב-StrawberryNet.

ועכשיו תורכן לספר לי על מוצרי ההארה החביבים עליכן, או בכלל לכתוב לי אם אתן משמשות במוצרי הארה או מוותרות?

*גילוי נאות- מוצרי קרליין ופיוז'ן ביוטי התקבלו לסקירה.


18 תגובות:

  1. פיצ'ה, פוסט נהדר! אהבתי את כל המוצרים אבל האמת היא שאני לא בקטע של מורים שימריים והרב שימריים :( אני מחפשת אחר ההייליטר העדין והלא שימרי ועוד לא נמצא האחד. לגבי ה'ברונזר' של קרליין, גם אני משתמשת בו רק להארות. לא ברור לי איזו בחורה שפויה תעשה הצללות במטרה להראות כדור דיסקו :P

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה!
      לקח לי הרבה זמן עד שהתחברתי למוצרים שימריים. יש לי מוצר הארה של Too Faced שאני חושבת שיתאים לך, הציצי כאן:
      http://peacha-allmyhobbies.blogspot.co.il/2012/03/too-faced.html

      מחק
    2. יואו, תודה. תיכף מציצה! :D

      מחק
  2. מצדיעה לך כל הכנות. פוסט ננהר!!! אצלי ההיליטרים תמיד ישמשו כסומק זוהר ואם יציאה בערב אז קצת כמו נשיקת שמש. זה לא יפריע לי לקנות אותם, מתה על הנצנוצים והאריזות היפות.
    הלומי מג'יק הוא עט הארה במחיר עממי שלא נופל מאחיו היוקרתיים. אין לי כהויות אבל יש שקיות והוא מאיר אותן ומוריד ממני שנים רבות.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט כנות, זו מטרת הבלוג.
      אני לרוב מוסיפה אותם מעל (או מתחת לסומק), או באיפור מינימלי.
      הלומי מג'יק רחוק מלהיות מועיל אצלי, אבל כל אחת מגיבה אחרת למוצר.

      מחק
  3. אהבתי את הקופסית החמודה באדיבות תותית... פרקטית משהו...
    פוסט נהדר!

    השבמחק
  4. מוצרי הארה ואני זה רומן מתמשך, ואני חייבת לציין שבשלב זה, אחרי שחוויתי את קיקו מכל כיוון אפשרי (בקרוב גם פוסט על הנושא :)), אני ממש לא מופתעת שה- Exotic Highlighter שלהם מוצלח ורק חבל שזו הייתה מהדורה מוגבלת- אחרת מחר אחד כזה כבר היה שלי;)
    והקיט של Fusion Beauty פשוט מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אני מקנאה בך על הגישה החופשית לקיקו! אני כל פעם נכנסת לאתר שלהם ומנסה לחשוב איך אני משיגה לי אותם!

      מחק
  5. איזה פוסט מקסים! :) הכי אהבתי את של קיקו. אני אישית מעריצה מושבעת של מרי לו-מנייזר של דה באלם. פשוט מאוהבת במוצר הזה! מוצרי הארה זה אקסטרא מעניין לאיפור ♡

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מותק!
      את מרי לו עוד לא ניסיתי (יש לי מוצר די דומה של טו פייסד, אז אני מוותרת לבנתיים) אבל אני בטוחה שזה יקרה מתישהו.

      מחק
  6. מוצרי הארה תמיד נראים כל כך יפים בקופסא... ואילו אני עדיין בשלב שאין לי שום רצון לנסות אותם ;)
    פוסט מצוין ומעניין :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתה לי הרגשה שאת עוד לא שם:P אבל כן, הם בהחלט יפים וקורצים לעין.
      תודה רבה:)

      מחק
  7. תיאורטית, היילייטרים זה מגניב ויפה. בפועל, עליי לפחות, זה יפה במעמד האיפור אבל ברגע שהעור מתחיל קצת להבריק זה סתם נראה ג׳יפה. ניסיתי תקופה אבל ירדתי מזה.
    כך שלצערי המוצרים האלו (רבים וטובים- מרי לומינייזר, היילייטר נוזלי של נארס, שיידסטיק, שימר של אסתי לאודר...) די מיותמים אצלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אמממ זה תלוי מתי. בקיץ, שמסתובבים הרבה בחוץ- בהחלט. אבל הרבה פעמים יוצאים לפאב/מסעדה ואז הם שורדים יופי.
      השימוש בהם בהחלט פחות תדיר ממוצרים אחרים, אבל אם התכנון הוא בילוי במזגן (או בחודשי החורף) אני משתדלת להשתמש בהם ללא הפסקה.

      מחק
  8. איזה פוסט נהדר אהובה!
    אני כנראה דילגתי על כמה שלבים... עדיין לא מכירה את שמות השפתונים של מאק בעל פה (מרכינה ראש במבוכה) אבל מתה על מוצרי הארה ותמיד שמחה לצרף אחד נוסף לאוסף.
    קופסאת ההפתעות של פיוז'ן ביוטי נראית מפתה במיוחד. בא לי :-)
    נשיקות בובה ושבוע נפלא <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      בכל הקשור לאיפור, את עשית קורס מה זה מזורז! למדת המון בתקופה קצרה מאוד, ועל כן אני לא מופתעת כלל.
      בכלליות עם הגוון שלך מוצרי הארה מסתדרים יופי יופי!

      מחק
  9. פוסט מאיר עיניים! :) ♥ אני מתה על היילייטרים! וגם אני הסתקרנתי לגבי המוצר של קיקו..מתאפקת לרוב לא לקנות הייליטרים חדשים כי זה מוצר שבאמת נשאר נצח ולא מסתיים..אבל תמיד בא לי עוד ועוד.. ;)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...