Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 8 באפריל 2014

Cream De La Cream part 4

עם בואם של הימים החמים, אני חוזרת למוצרים הקרמיים שלי. אני יודעת שחלקכן לא מתחברות למוצרי קרם בימי הקיץ, אבל אני מוצאת שרובם עמידים עליי יותר ממוצרים אבקתיים ויש להם אפקט מרענן בעת המגע בעור.
בכלליות, אני אוהבת סמקים... ואם תשלבו את אהבתי לסמקים יחד עם אהבתי למוצרי קרם- תקבלו התמכרות קשה לסמקי קרם...
לאחרונה נאספו אצלי כמה סמקי קרם חדשים, והגיע הזמן לתת להם במה בבלוג. רובם עממים וזולים, אך לצערי שניים מהם לא נמכרים בארץ ואחד מוגדר כמהדורה מוגבלת.

הסומק הראשון הוא תגלית השנה עבורי. מצאתי אותו בסלסילת Outlat של מוצרי Essence בביקורי האחרון באמסטרדם, ובגלל המחיר הסופר זול שלו (יורו) הייתי בטוחה שמדובר בסומק אנמי ונטול פיגמנט... אבל טעיתי בגדול!
Ice Bomb (מספר 01) הוא חלק מסדרת Me & My Ice Cream של חברת Essence- סדרה חמודה, צבעונית וקיצית שהוציאה החברה בקיץ אשתקד.
הסומק עצמו באמת עושה חשק לגלידה, או לאיזה שייק קיצי. יש לו גוון ורוד-אפרסקי, עם נגיעות שימר (השימר לא מורגש כ"כ בצל, אבל בשמש הוא נותן מראה בוהק לעור). על אף שמדובר בגוון בהיר, מספיקה שכבה אחת כדי לקבל גוון כתום פיצ'י בלחיים.
 אני מניחה אותו ישירות על המייקאפ, ולא מפדרת מעליו. הוא מחזיק עלי מעמד בערך כ-10 שעות, כולל אימון אירובי מיוזע (כאשר הוא מונח על מייקאפ, לא יצא לי לנסות אותו על עור נקי).
 לצערי, את מוצרי אססנס אי אפשר להשיג בארץ, אבל אפשר להזמינם ארצה מהאתר "Kosmetik 4 less" (שגיליתי הודות ל-Phonix Black). לא מצאתי את הסומק באתר, כך שאם אתן מסתובבות במקומות בהם מוכרים מוצרי Essence חפשו בסלסילת העודפים, אולי תצליחו למצוא אותו שם.
מכיל 6.8 גרם (כמות גדולה יחסית, במחיר מגוחך).

את סדרת הסמקים הקרמיים של בורז'ואה חמדתי מהרגע שהופיעו להן סקירות ח"וליות. כאשר ביקרתי באמסטרדם, הסווטצ'תי את ארבעת הסמקים מהסדרה, והחלטתי להזמין אחד שאגיע הביתה (המחיר באמסטרדם היה יקר יחסית). בעזרתו הנדיבה של אסוס הזמנתי לי את גוון Nude Velvet 01 והמתנתי עד לקבלת הפתק האדום מהדואר.
גוון אפרסקי עדין, שיתאים לבהירות העור שבינינו. יש לו פיגמנט סביר, ועל העור הבהיר שלי רואים את מלוא הגוון, אך הוא לא יתאים לבנות עם עור שזוף/כהה.
שכבה אחת של הסומק מספיקה כדי ליצור מראה סמוק (וטבעי).
גם את סומק זה הנחתי מעל מייקאפ, והוא החזיק מעמד בלי מאמץ יום שלם. עליי לציין כי השתמשתי בו בתקופת החורף, ויש סיכוי שבימי הקיץ הוא יהיה פחות עמיד.
אני רכשתי את הסומק באסוס, במחיר של 5.50 ליש"ט, אבל כרגע הוא לא במלאי באתר (ולא בטוח שיחזור), אך אפשר להשיג אותו באתר Life&Looks במחיר של 10 ליש"ט, כולל משלוח.
מכיל 2.5 גרם.

כאשר הגיע אליי Blush Exclusif של בורז'ואה הסתקרנתי לבדוק האם גם לו יש את הפורמולה הנהדרת של אחיו הכתמתם.
כאשר פתחתי את הסומק לא ממש הבנתי איך הגוון הבהיר הזה יצליח להשתלב עם הגוון שלי מבלי ליצור מראה של גוויה, אבל אז קראתי עליו קצת והבנתי שהוא אמור להתאים את עצמו לגוון העור (כך החברה טוענת).
ובכן, מתברר שעל העור הוא לא שקוף כלל וכאשר הנחתי אותו על הפנים התקבל לו גוון ורדרד ילדותי וטבעי. על אף שמדובר בגוון עדין מאוד, צריך להיזהר ולא להעמיס את המוצר על העור (כי אז תקבלו מראה בובתי של עיגולים ורודים על הלחיים).
גם הוא החזיק עליי בלי מאמץ בימי החורף יום שלם (איך הוא יתנהג בקיץ? ימים יגיעו).
כמה? 116 שקלים (לפני הנחה) ברשתות הפארם למינהן (2.5 גרם).

ועם כל אהבתי לסמקי קרם, בבוקר שאני מתאפרת עם עין אחת פקוחה, העצלנות מנצחת והיד הולכת לסומק הסטיק של קיקו שהתקבל מחברה אהובה, המכירה טוב טוב את הטעם שלי.
Vlevet Stick Blush בגוון מס' 03 הוא סומק ורוד חמים, שמצליח ליצור מראה סמוק וטבעי כבר בשכבה הראשונה.  
אני אוהבת להניח אותו ישירות על הפנים ולטשטש מעט עם האצבעות... זה הכל, לא צריך ללכלך מברשת כדי לקבל מראה סמוק כמו אחרי ריצה (או כל פעילות ספורטיבית אחרת...).
גם אותו אני מניחה לרוב מעל מייקאפ, והוא נשאר במקום במלוא הגוון במשך יום שלם (אבל לא בטוחה שהוא יעמוד בקיץ שלנו).
אינני יודעת אם אפשר עדיין למצוא את הסומק הזה בחנויות קיקו, אבל לפי האתר קיימת קולקציית סמקי סטיק דומה, במחיר של 7.90 יורו בעבור כמות של 5.5 גרם.
החסרון- אין משלוחים של קיקו ארצה, ותוכלו להשיג את מוצריהם בשתי אופציות- או שתטוסו לחו"ל, או שתאלצו לבקש ממישהו שטס למקום בו יש קיקו שירכוש עבורכן.

ואחרי שעברנו על גווני הכתום/אפרסק/ורוד נצא מהקומפורט זון ונעבור לסומק אדום ובולט, Movie Star Red מבית MAC.
אל תתנו לגוון האדום לבלבל אתכן, מדובר על אחד הסמקים היפים שיש ברשותי. צריך להיות מאוד עדינים איתו בגלל שהוא מפוצץ פיגמנט, ולהשתמש בכמות קטנה מאוד (להוסיף במידת הצורך).  אם מניחים אותו נכון ההסמקה שהוא נותן מקסימה ומחמיאה. כמו כן, הוא משמש אותי לא מעט בתור שפתון, ונותן לשפתיים גוון דובדבן חינני.
והוא גם הסומק המצטיין שמבחינת עמידות בפוסט זה. הוא אצלי כבר זמן רב, ועל כן בחנתי אותו גם בימי הקיץ, והוא פשוט לא זז. כרגיל, הנחתי אותו מעל מייקאפ, ובמהלך יום טיפוסי של חודש אוגוסט הוא החזיק מעמד במשך יום שלם, וגם אימון אירובי לא ממש הזיז לא.
הסומק יצא אי שם ב-2010 והוא Limited Edition, אבל אפשר למצוא עדיין עודפים שלו באיביי.
ניסיתי למצוא לו דיופ באוסף שלי, ולכן ערכתי השוואה בינו לבין סומק הקרם Pot Rouge For Lips And Cheeks-Raspberry 20 של Bobbi Brown.
משמאל- הסומק של בובי בראון, מימין- מאק.
כמו שאתן רואות, הסומק של בובי נוטה לאזור הבורדו, בעוד שהסומק של מאק נוטה לכיוון האדום הנקי (עם תת גוון ורוד). מי יפה יותר? קשה לי לקבוע, אני מאוד אוהבת את שניהם ומשתמשת בהם לא מעט.

וכמובן שלא אשאיר אתכן נטולות סווטצ'ים:
משמאל לימין: Blush Exclusif, Ice Bomb, Nude Velvet, Kiko, Movie Star Red 
משמאל לימין: Blush Exclusif, Ice Bomb, Nude Velvet, Kiko, Movie Star Red 
כפי שכתבתי בעבר, לרוב אני נוהגת להשתמש במברשת Stippling brush by Real thechniques כדי להניח סמקי קרם.

השלב הראשון הוא להודות, לא? אז היי, אני פיצ'ה ויש לי התמכרות לסמקים ולמוצרי קרם. מקווה שתקבלו אותי כמו שאני ;).


*גילוי נאות: הסומק  Blush Exclusif התקבל לסקירה.

11 תגובות:

  1. הסומק האדום טו מאץ' בשבילי. היתר פשוט מהממים

    השבמחק
  2. חייבת להודות שאני לא משתמשת הרבה בסמקי קרם וזה מגיע בתקופות של שימוש אינטנסיבי קצר לבין הזנחה מוחלטת. זה כמובן לא מפריע לי לאהוב את המוצר הזה ומידי פעם להתחדש בעוד אחד :)
    הסומק של אסנס יבדק בהזדמנות הקרובה! מסכימה לגבי הבורז'ואה, סדרה נהדרת של סמקים למראה טבעי.
    האהוב עלי כרגע באוסף שלי הוא של YSL, גם בגלל האריזה והריח וגם בגלל המרקם שהופך לפודרתי כשמטשטשים אותו.

    השבמחק
  3. לסומק של אסנס גוון מקסים! וגם לNude... את הורוד הקריר פחות אהבתי ואני צריכה לראות אותו על העור כדי לגבש דעה. זה של מאק נראה מושלם לשפתיים...

    השבמחק
  4. Ice Bomb נראה מושלם! ושל בורז'ואה אני יודעת שמושלם... נתראה בפגישה של מסמיקות אנונימיות אני מניחה

    השבמחק
  5. יש לי את הניוד של בורז׳ואה והוא באמת נותן לעור גוון עדין ומקסים, החיסרון שלו בעיני היא בהנחה- הוא לא ממש נתפס במברשת ולפעמים צריך להתאמץ עד שמוציאים מספיק חומר.
    הפייבוריט המוחלט שלי באוסף הקרמי הוא YSL. יש לי אותו מעל שנתיים ואני משתמשת בו קבוע כל הזמן הזה (רק זה אומר המון :)
    שלי בגוון ורוד מהסוג שמשתלב בכל מראה, הפורמולה מצוינת- קלה להנחה וטשטוש, האריזה כיפית. גם העמידות סבבה. ממליצה בחום.

    השבמחק
  6. איזה כיף לי להיות החברה האהובה שמכירה את טעם שלך... :*

    השבמחק
  7. מממממ טעים! עושה חשק לקרם... ברולה!

    השבמחק
  8. גם אני חובבת סמקי קרם :-)
    הגוון של ה- Essence מטריף אותי.
    עשית לי חשק להתחדש. כרגיל!
    נשיקות אהובה <3

    השבמחק
  9. אין על סמקי קרם :)
    הסמקים של בורז'ואה ממש מסקרנים אותי... ועכשיו נזכרתי שראיתי אצל בובי בראון סומק מטריף...

    השבמחק
  10. חייבת להודות שיצא לי להשתמש במעט סמקי קרם.זה קצת מלחיץ אותי הפיגמנטיות הזאת. האדום ניראה פאקינג טו מאץ
    אבל הבורזאה לדעתי מעולה ואני הולכת לרכוש לי בהזדמנות הראשונה:)

    השבמחק
  11. הסווטשים נראים כ"כ טוב!
    אני כ"כ אוהבת סמקים קרמיים, למרות שבתקופה האחרונה שלא השתמשתי בהם בכלל. אהבתי את האפרסקי של בורז'ואה מכולם. היה לי את המאק אבל מכרתי אותו בזמנו בבלוג סייל. לא השתלב על העור שלי כ"כ טוב

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...