Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 8 במרץ 2014

על חוט השערה

לשיער שעל ראשנו יש השפעה גדולה מאוד על מצב רוחנו. יום שמתחיל עם שיער עקשן ומרדן, עתיד להיות יום מלא עצבים, חוסר מנוחה ובעיקר רצון להגיע לסופו.
זה לא סוד שהעיסוק בשיער הוא אובססיה קלה אצל רוב הנשים, וכמות המספרות סביבנו רק הולכת וגדלה.
אני מודה שאין לי ממש סבלנות למספרות (אה כן, אני מסתובבת עם החלקה יפנית כבר כמה שנים, מה שאומר שביקור במספרה גוזל ממני כמה שעות טובות... אני לא נהנית לשבת במספרה, ולכן פרט להחלקות שאורכות נצח אני לא ממש נכנסת למספרות בשגרה).
כמובן שבעקבות ההתעללות הגורפת בשיער, אני חייבת לפנק ולטפח אותו באופו תמידי. נכון להיום אינני צובעת את השיער, אני נמנעת מהכנסת הראש לבריכה (גם כובע הים לא ממש מגן על השיער. הוויתור הזה קצת כואב עבורי כי אני מאוד אוהבת לשחות), אינני משתמשת במרכך שיער (רק במסיכה) ומשתדלת לעשות קצוות אחת לחצי שנה.
בתקופה האחרונה נכנסו לשגרת החפיפה שלי כמה מוצרים, והיום הגיע הזמן שגם אתן תכירו אותם.

על המוצרים של Organix Brazilian Keratin Therapy קראתי המון בבלוגים אמריקאים. המוצרים נמכרים ברשת ULTA במחירים נוחים לכל כיס, ורוב הבלוגריות פרגנו להם. כמובן שאני הסתקרנתי, הזמנתי והסקתי את מסקנותיי.
באתר החברה תמצאו פירוט על שימוש בסדרת הקרטין של החברה (המיועדת להחלקה), כולל הנחיות מדויקות כיצד להשתמש במוצרים כדי לעשות טיפול החלקה ביתי... אני לא בקטע של לעשות ניסויים על השיער שלי (אני עם החלקה, אותה עשיתי אצל הספר הקבוע שלי...) ועל כן החלטתי לנסות את השמפו והסרום בלבד.
בגלל שלא ביצעתי את הטיפול הדרוש כדי "להחליק", לא אוכל לדווח על תוצאות החלקת השיער.
ועל אף שפשוט הלכתי על שמפו וסרום, גיליתי שני מוצרים שנכנסו לשגרת המקלחת שלי.
נתחיל מהשמפו- יש לו ניחוח מטורף וממכר של קוקוס, ואם אתן אוהבות את הריח, סביר להניח שלא תפסיקו להסניף את השיער.
מספיקה כמות קטנה של חומר לחפיפה של כל השיער (לשיער באורך בינוני) והוא מצליח לנקות את השיער ביסודיות משמנוניות ולכלוך. לאחר השימוש בו השיער מריח נפלא והוא נראה קצת יותר מבריק מהרגיל (לא הרגשתי שינוי ברכות השיער לאחר השימוש בשמפו).
אז למי הוא יתאים? ובכן, אם אתן לא מצפות ממנו להחליק לכן את השיער וכן מעוניינות בשמפו חביב עם ניחוח משכר, כנראה שתאהבו את המוצר.
תוסיפו לו פלוס בגלל המחיר- 4.67 ליש"ט בעבור כמות גדולה יחסית של 385ml (הוזמן מהאתר Lifeandlooks).
יחד עם השמפו הזמנתי גם את הסרום מהסדרה, לאחר שגם עליו קראתי ביקורות טובות ברשת (כולל המלצה מבלוגרית אשר טענה שהוא לא משאיר תחושת שמנוניות על השיער ועל כן היא משתמשת בו כמעט בכל יום, ולפעמים יותר מפעם אחת ביום).
אז ככה, גם הסרום מגיע עם ניחוח קוקוס עז (יאמי). מספיקה כמות קטנה של חומר לכל השיער (שוב, לשיער באורך בינוני). הוא נותן לשיער ברק ולחות, אבל צריך להיזהר עם הכמות.
בשונה ממה שכתבתי מעלה, הפרזה בכמות הסרום תגרור מראה שיער שומני ודביק, ואני פחות אוהבת להסתובב ככה.
הוא נותן לשיער מראה בריא וזוהר, ומעניק לו תחושת רכות נעימה.
איך אני משתמשת בסרום? אני מניחה אותו על שיער נקי לאחר המקלחת, כאשר השיער כמעט יבש.
למי הוא יתאים? לבנות המחפשות טאצ' אפ סופי וריחני לאחר עיצוב השיער.
גם אותו תמצאו באתר Lifeandlooks במחיר של 4.67 ליש"ט).

סדרה נוספת בה אני משתמשת בזמן האחרון היא סדרת Fibreforce של חברת שוורצקופף.
מה מבטיחה החברה? לפיהם הסדרה החדשה משקמת את השיער הפגום ביותר, מחזקת אותו ומשיבה אותו לרמה מיטבית של חוזק ויכולת התאוששות מהירה. הם מפצירים בנו להשתמש בסדרה במשך 4-10 שבועות כדי לקבל את התוצאה הרצויה.
על הנייר אני מועמדת מדויקת לסדרה- השיער שלי עבר לא מעט התעללויות ועל אף שאני מטפלת בו, מוצרי שיקום תמיד יכולים רק לעזור.
השתמשתי בסדרה בערך כ-6 שבועות (נכון לרגעי כתיבת פוסט זה) וחזרתי עם מסקנות. שנתחיל?
השמפו- בלחיצה על השפופרת יוצא לו נוזל בגוון פנינה, כאשר לחיצה וחצי בערך מספיקות כדי לחפוף את כל השיער (כמות קצת יותר גדולה משמפו רגיל). השמפו מנקה את השיער, משאיר ניחוח נעים וסה"כ עושה את עבודתו כשמפו נאמנה. לא ממש הבחנתי בשיפור הנובע מהשמפו בלבד, והוא לא ממש "ריגש" אותי.
מחירו עומד על 106 שקלים, בעבור כמות של 200 מ"ל (לדעתי אפשר לוותר).
מסיכת השיער- לאחר החפיפה, אני מייבשת מעט את השיער ומספיגה את המסיכה לתוכו. אני משתדלת להישאר איתה לפחות עשר דקות (לרוב היא נשארת הרבה יותר. איך אתן שואלות? אני פשוט יוצאת מהאמבטיה אחרי החפיפה, מייבשת את השיער, מניחה עליו את המסיכה ואוספת את השיער בקליפס. לאחר כמה זמן אני חוזרת להמשך המקלחת...).
בשונה מהשמפו, האפקט של המסיכה הורגש. היא גרמה לשיער להראות בריא יותר ושיפרה את הרכות שלו. לא הבחנתי בשינוי מבחינת הברק של השיער.
מחיר- 106 שקלים בעבור 150 מ"ל (הכמות יותר קטנה מרוב המסיכות בשוק, ועל כן היא יקרה יותר, אבל אני בהחלט חושבת שארכוש אותה שוב).
אמפולות טיפוליות- החברה מפצירה בנו להשתמש באמפולות אחת לשבוע (נמכר במספרות וסלוני עיצוב שיער). אופן השימוש- יש לפזר את תכולת האמפולה על השיער ולהתמקד באזורים החלשים והשבריריים, לסרק ולא לשטוף.
.הפורמולה שלהם נוזלית ושקפקפה, וקצת קשה לשלוט בכמות היוצאת מהאמפולה.
כאמור, אני השתמשתי באמפולות במשך כשישה שבועות (אני מתכוונת להמשיך איתן עד לסוף הטיפול, כלומר ביום שאסיים את כל ארבעת האמפולות) ובינתיים הבחנתי בשיפור קל מאוד במצב הקצוות (ציפיתי לשיפור משמעותי יותר, אני אמשיך להשתמש בהן ואעדכן בהמשך).
ספריי קונדישנר ללא שטיפה- את הספריי מתיזים על השיער לאחר החפיפה והוא מסייע בהתרת הקשרים. ובכן, הוא עושה את מה שהוט מבטיח, ומסייע בפעולת התרת הקשרים (שזה יתרון בבקרים) ולאחר השימוש בו השיער מרגיש רך יותר. הוא לא ממש משפיע על הברק של השיער, כך שאם אתן מחפשות תוספת ברק, הקונדישנר פחות יתאים לכן.
כמה? 76 שקלים בעבור 150 מ"ל.

מבחינתי, הכוכב של התקופה האחרונה הוא הספריי Uniq One- All In One Hair Treatment.
הכירו את ספריי המולטיטסקינג שלי, הספריי בו אני משתמשת שאני ממהרת ורוצה לתת בוסט ברק וניחוח לשיער, הספריי בו אני משתמשת כשכבת הגנה מפני מכשיר הייבוש/מחליק השיער והחבר הכי טוב שלי ב"Bad hair day".
אז איך אני משתמשת בו?
בדר"כ אני מתיזה אותו על שיער נקי לאחר חפיפה (כאשר השיער לח, לא רטוב), מסרקת ונותנת לשיער להתייבש.
כאשר אני מתכננת לייבש את השיער במייבש או להשתמש במחליק, אני מתיזה קצת יותר חומר, מברישה את השיער (כדי שהחומר יתפזר בצורה אחידה) ואז מייבשת רגיל.
יש לו ניחוח מעולה (שקצת קשה לי להגדיר), הוא מוסיף ברק ורכות לשיער ומצליח להגן עליו מנזקי מזג האוויר ומנזקי המייבשים למיניהם. בנוסף, הוא מסייע בפעולת התרת הקשרים ומקל על הסירוק.
בשבילי הוא מעולה, ואני כבר לקראת סיום הבקבוק השני (השלישי בדרכו אליי ברגעים אלו ממש).
אני יודעת שאפשר להשיג אותו בארץ, אבל כנראה שהמחיר פה גבוה בהרבה מהמחיר שלו ברשת. אני מזמינה אותו לסירוגין - לפעמים מהאתר ביוטיביי (בהזמנה האחרונה שילמתי עליו 6.02 ליש"ט, זה בערך 35 שקלים) ולפעמים מאיביי.

ועכשיו הגיע תורכן לספר לי על שגרת טיפוח השיער שלכן, ועל הדרך אשמח לשמוע על מוצרי השיער ההכרחיים עבורכן.


*גילוי נאות- מוצרי שוורצקופף התקבלו לסקירה.

12 תגובות:

  1. שמפו קוקוס, בא לי כל כך!!!

    השבמחק
  2. אני מתה על פוסטים בענייני שיער.
    האמת שעל אורגניקס לא קראתי כל כך הרבה, עכשיו אשים יותר לב בטח.
    הספריי של Uniq One באמת כוכב, אני חושבת שהוא יתאים למגוון סוגי שיער.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני די מוגבלת כי רוב המוצרים לא מתאימים לשיער שלי=\
      אני חושבת שאני שותה את הספריי של יוניק וואן

      מחק
  3. אין כמו לקרוא על מוצרי שיער, תמיד בשקיקה. המוצר שאני משתמשת איתו לאחרונה ורק איתו הוא סרום של chi, סופר!! פשוט מעולה, המלצתי עליו וממליצה לך לנסות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אשמח לשמוע עוד פרטים! לא מכירה את המוצר או היכן נמכר וכו'

      מחק
  4. ראיתי המלצות על הספריי של היוניק וואן בכמה הזדמנויות. מעניין. רשמתי לי אותו וינוסה בהזדמנות!

    השבמחק
  5. שמפו קוקוס? יאמי!
    גם אני שונאת מספרות ושונאת להסתפר. בדיוק הגעתי לשלב הזה ואני מתלבטת...
    ספריי המולטיטסקינג שלך נראה לי רעיון מעולה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ניחוחות אכילים במקלחת!
      יאללה תפטרי מזה לתקופה הקרובה (ככה אני משכנעת את עצמי)

      מחק
  6. אני משוגעת על מוצרי שיער וגרמת לי להכניס לוויש ליסט שלי עוד כמה שלא הכרתי!
    השמפו קוקוס הזה נשמע לי מאסט. אני מתה על ריח קוקוס. והספריי מולטיטסקינג - אני חייבת אותו!!!
    תודה על המידע אהובה!
    נשיקות <3

    השבמחק
    תשובות
    1. עם שיער מושלם כשלך כנראה שגם אני הייתי מתעסקת איתו כל היום.
      שמחה לעזור במילוי הווישליטס:)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...