Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 23 בפברואר 2014

יומני המקלחת- חלק 2

יומני היקר שלום, מה שלומך היום?
אני סובלת מכאב ראש היסטרי הודות למזג האוויר המוזר שמסתובב באזור (אתמול שמעתי בתחזית את הביטוי "שרב חורפי". אני חושבת שבעיקר מדובר באובך מעיק, כזה שגורם לכאבי ראש ותחושת כבדות מעצבנת).
כמובן, שכדי להרגיש טוב עם עצמי, פירגנתי לעצמי מקלחת מפנקת, עם הרבה ניחוחות ומוצרים.
את סבוני הרחצה החביבים עליי, אתה כבר מכיר, ולכן היום התחשק לי להכיר לך את מוצרי הפנים שלי כרגע (אני מחליפה המון מוצרי פנים, כן, אני לא בחורה של מחויבות *קריצה*).


בואו ננקה:
אם הייתי צריכה לבחור את המוצר המנצח עבורי, כנראה הייתי בוחרת ב- Pure Active Intence Anti Spot Exfoliating Scrub.
Pure Active Intence Anti Spot Exfoliating Scrub של גרנייה מלווה אותי כבר כמה חודשים. לרוב, מוצרי גרנייה עושים טוב לעור הפנים שלי, ואחרי שקראתי כמה ביקורות מפרגנות לסקראב המנטה, החלטתי לנסות. ניצלתי מבצע באתר Echemist והוא הגיע אליי.

במהלך חודשיים השתמשתי בו ערב ערב, ובהחלט הרגשתי שהוא מנקה טוב את העור שלי. יש לו ניחוח מנטה עז, והתחושה כאשר מורחים אותו על הפנים היא של רעננות מטורפת (מכירות את התחושה בפה כאשר לועסים מסטיק אירוויס? אז כזה, רק על הפנים).
בשימוש קבוע, הוא הצליח למגר את הפצעונים הקיימים על הפנים, ולהפחית הופעת פצעונים חדשים.
הוא הספיק לי לחודשיים וחצי, וכאשר ראיתי שהוא בשלבי גסיסה הזמנתי אחד נוסף.
להזמנה זו צירפתי גם את  שגם עליו קראתי כמה ביקורות מפרגנות- Pure Active Intence Exfobrusher Spot Fighter.
בתאוריה זה נשמע מוצר מעולה- סבון פנים מחטא, יוצא דרך מברשת לקרצוף הפנים ועל הדרך זוכים לעיסוי פנים מפנק.
ביום שהוא הגיע שיתפתי את התמונה שלו בפייסבוק, והתגובות של "הבולשת" ושל שיר מהבלוג Point of Fashion הפצירו בי להשתמש בו בזהירות, שכן הוא מייבש מאוד את העור.
ובכן, הן צדקו.
המוצר הפך את העור שלי למדבר סהרה. יש לי תקופות של עור יבש, אבל אחרי השימוש במוצר זה כאב לי שחייכתי. ניסיתי למרוח אותו רק על פצעונים, אבל הוא לא ממש עזר בטיפולם, וייבש את כל האזור.
בנוסף, הניחוח שלו מזכיר לי אקונומיקה... אני בטוחה שאין אקונומיקה במוצר, אבל זה לא ממש נעים לשטוף את הפנים עם מוצר כזה.
נכון שכתבתי מעלה שעד כה הייתי מרוצה ממוצרי הפנים של גרנייה? אז מסתבר שזה לא תמיד ככה.
יכול להיות שהוא יתאים לבחורה עם עור סופר שומני, אבל לאלו מכן עם עור יבש-רגיל-שמנוני לייט, תחשבו פעמיים לפני רכישת המוצר.
את שני המוצרים רכשתי באתר Echemist (בעבור ה-Brusher שילמתי 4.47 ליש"ט ובעבור ה-Scrub שילמתי 2.98 ליש"ט).
שורה תחתונה- תקנו את הסקראב! מהמוצר השני, תתרחקו.

אחד המוצרים היותר מסקרנים שיצא לי לנסות לאחרונה הוא ה- Face Cleancer של חברת לייף.
ראשית, לא ניסיתי את קלריסוניק (שהוא הסלב הראשי בתחום מכשירי הניקוי החשמלי לפנים), או כל מכשיר דומה כך שאין לי למה להשוות.
מה בעצם תפקיד המכשיר? לפי החברה, המכשיר מעניק לנו ניקוי עמוק ויסודי של עור הפנים לצד המרצת זרימת הדם מתחת לעור הפנים.
יש לו שתי אופציות הפעלה- ניקוי עדין ויומיומי המסיע בהסרת הלכלוך ושרידי האיפור מעור הפנים וניקוי קצת יותר עמוק ואינטנסיבי, אני מעדיפה את האופציה השניה.
מניחים את הפד על האזור השטוח ומרטיבים מעט. במרכז הפד שמים את סבון הפנים, מפעילים את המכשיר ומתחילים לנוע איתו על הפנים (אני מסוגלת לשבת ככה כמה דקות, המסאז' לעור הפנים ממש נעים לי).
כאשר מסיימים, מוציאים את הפד וזורקים. כמובן שמסיימים את הפעולה בשטיפת שאריות הסבון מעור הפנים.
דבר נוסף, לצד ניקוי הפנים, המכשיר נותן לעור עיסוי קל, וזה ממש ממש נעים (עיסוי הפנים אמור לסייע לזרימת דם בפנים ועל כן הפנים נראות טוב יותר... אני לא רופאה/קוסמטיקאית או קשורה לתחום, אבל העור כן נראה טוב יותר).
באריזת המכשיר נמצא גם קרם לניקוי (מיועד לכל סוגי העור) ו-10 פדים.
המוצר הגיע אליי באמצע ינואר, וכעבור עשרה ימים סיימתי את הפדים, להפתעתי גיליתי שקיים מחסור בפדים בסניפי סופר פארם (מדובר על מוצר חדש, קצת מוזר שלא ציידו את הסניפים במלאי של הפדים). ניסיתי להשתמש בפדים רגילים להסרת איפור, אבל הם היו גדולים מדי ולא נתפסו על המכשיר.
קרם הניקוי חביב, יש לו ריח נעים (לי הוא הזכיר טאלק) וכמות קטנה ממנו מספיקה לניקוי הפנים. כמובן שאפשר להשתמש בכל קרם ניקוי שיש ברשותכן, ולא חייבים להשתמש בו.
מחירו המלא של המוצר עומד על 150 שקלים, אבל אפשר להשיגו במחיר השקה של 100 שקלים.
שורה תחתונה? מוצר חביב, תוספת נחמדה לשגרת הטיפוח היומיומית (במיוחד לנשים שאוהבות עיסויי פנים למינהם), אם אין לכן מוצר דומה, שווה לחשוב בכיוונו.

בקרם הניקוי של Elure אני משתמשת בחודש האחרון. הוא הגיע אליי בדיוק שסיימתי את הסקרב גרנייה (לפני שהגיעה האריזה מאיכמיסט), ורציתי לראות איך הוא ישפיע על הפנים שלי.
החברה מציינת כי המוצר מתאים לניקוי ושטיפת העור, מסיר ביעילות את הפסולת, את תאי העור המתים ועודפי השמנוניות מהעור.
ובכן, על אף שהתקופה בה השתמשתי בו היא תקופת המבחנים (תקופת לחץ שמאופיינת בהופעת פצעונים), העור נשאר במצב תקין, כמעט ולא הופיעו פצעונים ולאחר שימוש יומיומי- לא הובחנו סימני יובש בעור.
יחסית לקרם ניקוי הוא מאוד עשיר וסמיך, ומרגישים את זה כאשר מנקים איתו את הפנים (בדר"כ שכבת הקרם שמניחים על הפנים דקה, ומתחילים לקרצף עם מים. במקרה שלו, השכבה שמניחים על הפנים קצת יותר עבה ומקרצפים קצת יותר כדי להסיר אותו).
הוא לא מושלם, בגלל שהקרם סמיך ולבן, וגם מתדהר בניחוח שמזכיר מאוד דבק, בשימושים הראשונים בו הרגשתי שאני מורחת דבק על הפנים. אחרי שהתרגלתי לריח (ואהבתי את מראה העור לאחר השימוש בסבון) אני יכולה לומר שהסבון טוב עבור עור הפנים שלי (מעורב עם נטייה לפצעונים) ואני מאמינה שארכוש אותו שוב (כמו כן, הוא כן עמד בהבטחת החברה והצליח לאזן את השמנוניות של העור).
המוצר לא מתאים לבנות עם עור יבש.
הקרם משווק בארץ ע"י חברת Alphamedix, וכדי לאתר את נקודת המכירה הקרובה לביתכן תוכלו להיעזר באתר האינטרנט של החברה, או בטלפון מספר 03-7589090.
כמו רוב המוצרים הייחודים, גם המחיר שלו לא זול כלל וכלל, ובעבור כמות של 100 מ"ל תשלמו 120 שקלים (כן, מדובר על תרחיץ פנים...).

השלמות לניקוי מירבי:
מסיכת קוואקר ודבש, Oatmeal'n Honey של Queen helene היא חידוש ריחני ומרענן למדף האמבט.
אחרי שניסיתי את מסיכת המנטה ומסיכת החמר של החברה הסתקרנתי לנסות עוד מוצרים. חיפשתי מוצר שמתאים לשימוש קצת יותר תקוף ממסיכה, וכזה שלא צריך להסתובב איתו רבע שעה על הפנים. בנוסף, יש לי חיבה עזה לפילינגים למינהם, וכך נבחר לו הפילינג הנ"ל ונכנס להזמנה האחרונה מאיירהב.
כמו כל מוצרי החברה, גם הוא מבוסס על רכיבים טבעיים וכאשר מורחים אותו על הפנים נדמה כי מורחים את ארוחת הבוקר (דייסת קוואקר עם דבש) על הפנים.
לאחר שימוש קבוע של שלושה שבועות (אני משתמשת בו בממוצע שלוש פעמים בשבוע) העור נראה בריא וזוהר יותר.
בעבור 3.74$ תקבלו אריזה המכילה 170 גרם, וזה מספיק להרבה זמן. משתלם? בהחלט.
מאיפה? אייהרב (אם זו הזמנה ראשונה שלכן באתר השתמשו בקוד BOV219 לקבלת 5$ הנחה בהזמנה הראשונה).

בדר"כ אני משתמשת במי פנים און אנד אוף, בעיקר בגלל שאני עצלנית. לאחרונה הגיעו אליי מי הפנים של נוקס, Gentle Toning Lotion וקצת שינו את התמונה.
על האריזה מצויין שמי הפנים אינם מכילים אלכוהול ואפשר להשתמש בהם גם להסרת איפור העיניים. מודה, לרוב אני לא נוטה לקרב את מי הפנים לעיניים, אבל באחד מהימים היותר עייפים שעברו עליי בזמן האחרון התעצלתי ובנוסף לניקוי הפנים עם מי הפנים, השתמשתי בהם גם להסרת שאריות האיפור מהעיניים (כמובן שעשיתי זאת אחרי שהסרתי את האיפור עם מסיר איפור יעודי) והם התמודדו טוב עם שאריות המסקרה, ולא צרבו לי בעיניים.
אז איפה נכנסים מי הפנים לשגרת האיפור שלי? ניקוי הפנים לפני השינה. הרבה פעמים אני מגיעה הביתה, מתקלחת ואחרי כמה זמן הולכת לישון. תוך כדי טקס צחצוח השיניים לפני השינה, אני לוקחת פד צמר גפן, מספיגה אותו במי הפנים ומנקה טוב טוב.
אני מניחה ששילוב של כמה מוצרים הביא לתוצאות שאני רואה יום יום (עור הפנים נראה טוב מאוד, בעיקר לאור העובדה שאחרי תקופות מבחנים הפנים שלי במצב לא להיט) ובהחלט יודעת שברגע שאסיים את הבקבוק הזה, ארכוש אחד נוסף.
מחיר: באזור 100 שקלים, לפני מבצעים, בעבור 200 מ"ל (אפשר להשיגו בסטרוברי בעלות של 76 שקלים, או בפיל יוניק בעבור 23.6$).

וכמובן שאי אפשר לסגור את סאגת טיפוח הפנים מבלי להתעסק קצת בלחויות.
את בוסט הלחות שהעור מבקש בתקופה הזו, אני מספקת לו עם סרום Supreme מסדרת Biplasma של חברת GIGI.
לפני שנעבור למוצר עצמו, סוב אעלה סוגיה שעלתה בעבר (אז עסקתי בחברת אהבה, אבל זה תקף גם עבור ג'יג'י).
חברת ג'יג'י היא חברה ישראלית, המשווקת בישראל. על אף היותה כזו, על הסרום לא מצאתי מילה בעברית...
לא ברור לי למה חברות מקומיות משמיטות את העברית מאריזתם, הרי על אף שהשוק בארץ קטן, הוא עדיין קיים (מה גם שקוסמטיקאיות רבות בארץ משווקות את מוצרי ג'יג'י).
אני יודעת שהסיכוי שזה ישתנה אפסי, אבל אני (ואני מניחה שבנות רבות) הייתי שמחות לראות כיתוב בעברי על אריזות מוצרים Made in israel....

החברה מציינת כי שימוש בסרום מעלה את רמת הלחות הטבעית של העור. הרכיבים הפעילים בסרום מאפשרים להראות להראות רגוע ונקי (אמממ בקרוב, תרופות הרגעה לעור... נו הייתי חייבת!).
כולנו מרגישות את היובש המטורף שמלווה את ה"חורף הישראלי" בו הטמפרטורות נעות בין 20-30 מעלות באזור המרכז, ולצד האובך ועליית הטמפ, עור הפנים מתחיל להתייבש ואנחנו מתחילות להתגעגע לאחוזי הלחות המטורפים של הקיץ (עור פני אינו יבש, אבל גם הוא סובל מקילופים ויובש בעונה הזו).
אני מוכרחה לציין שהסרום הגיע בדיוק בזמן. סיימתי את הסרום הסופר מוצלח של פבוניה, והתלבטתי אם לנסות אחד חדש או להמשיך עם המוצר שאהבתי כ"כ.
קודם כל אציין שהריח של הסרום נהדר. הוא מעט פירותי ובעיקר מרענן.
בדר"כ אני מניחה את הסרום על עור הפנים בלילה. הוא לא כבד במיוחד, אבל אני מעדיפה להשתמש בקרם לחות כבסיס למייקאפ. הוא נספג במהירות לתוך העור, וכבר לאחר כמה ימים של שימוש ניתן להבחין בשיפור במראה העור (בעיקר בהעלמות קילופי היובש).
לצד השימוש בסרום, באחד מביקוריי אצל הקוסמטיקאית, היא הניחה על פניי את ה- CC Cream של ג'יג'י, והופתעתי מרמת הכיסוי והעמידות שלו.
מה שכן, המחיר לא נמוך כלל וכלל ועבור כמות של 30 מ"ל תיפרדו מ-259 שקלים (מצד שני, רוב מחירי הסרומים בארץ אינם יורדים מהמחיר הזה, וכמות של 30 מ"ל מספיקה לזמן רב).
לסיכום- מוצר טוב, הצליח לתת פייט ליובש המטורף של החורף. לא לבעלות עור שמנוני!

אז כמו שציינתי מעלה, אני לא משתמשת רק בסרום ומשלבת בשגרת הטיפוח שלי גם קרם לחות, אותו אני מורחת לרוב בבוקר, כבסיס למייקאפ (אני לא משתמשות בפריימר בחורף).
הכרגע קרם הלחות שלי הוא Clinique- Superdefnse SPF25.
ובכן, אני משתמשת במוצר מחודש נובמבר (הוא הדיח את שאר קרמי הלחות שלי), שלעור הפנים המוזר שלי, הוא בהחלט טוב.
קיימות כמה אופציות לקרם זה, בהתאם לעור הפנים. המוצר שהותאם עבורי הוא Combaine Oily to Oily והוא הצליח לשמור על העור נקי מפצעונים, ולשמור על הלחות הטבעית של העור.
 הקרם סמיך, אבל במידה הנכונה. הוא נמרח בקלילות ונספג לעור במהרה, מה שהופך אותו לחבר מוצלח לשעות הבוקר (שאין ממש זמן לקרם שלוקח לו הרבה זמן להיספג).
מה שכן, יש לו ריח קצת מוזר ולא ממש נעים (התרגלתי אליו ואני לא מריחה אותו כיום, אבל בהתחלה זה בהחלט הפריע לי).
השילוב שלו יחד עם הסרום של ג'יג'י, הצליחו לגרום לעור הפנים שלי לשרוד את תקופת היובש, ועל כך אני מודה להם.
שימו לב כי המוצר מגיע עם SPF25, שזה מספיק לימי החורף (פחות לימי השמש ששוטפים אותנו כרגע), אבל בקיץ זה לא ממש מספיק.
כמובן שהמחיר לא נמוך, ובעבור כמות של 50 מ"ל תשלמו 315 שקלים (לפני מבצעים).

נכון שיצאתן קצת מבולבלות בנוגע לסוג העור שלי? זה בסדר, גם הוא לא ממש סגור על עצמו. יש לי אזורים שמנוניים עם נטייה לפצעונים, ויש לי אזורים יבשים יותר (ושאני לא מטפלת בהם הם יבשים), כלומר מעורב, מאוד מעורב.

וזהו, הצלחתי להכניס את מוצרי הטיפוח שלי בחודשים האחרונים לפוסט אחד! זה היה ארוך:)

אז אשחרר אתכן לעיסוקיכן ואאחל לכן שבוע מעולה!

*גילוי נאות- מוצרי Nuxe, Elure, Clinique, Life וג'יג'י התקבלו לסקירה.

15 תגובות:

  1. אני העברתי את הסרום של GIGI לנסיינית שעד היום מודה לי על המוצר ואומרת לי שהוא אחד המוצרים הכי טובים שהיא ניסתה בחייה (והיא אחת כזאת שרגילה לקנות מוצרים, וחלקם בלא מעט כסף...).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד מסכימה איתה, הוא מאוד מאוד מוצלח.
      לצד זה שהוא לא כבד בכלל הוא שומר על הלחות של העור בצורה מדהימה.

      מחק
  2. גם אני סיימתי את הסרום של פבוניה :-( חבל!
    הסרום של ג'יג'י נשמע לי כמו משהו שיכול להחליף אותו, לפחות לתוקפת ניסיון.
    נשיקות יפתי <3

    השבמחק
    תשובות
    1. הסרום של פבוניה הוא בהחלט הסרום של החורף האחרון! מוצר נפלא!
      הג'יג'י יהיה לך ממש טוב, אני מאוד מאוד מרוצה ממנו.

      מחק
  3. בחרת מוצרים מעולים, אני דווקא כן נשארת נאמנה למוצרים ספציפיים (מנסה) כי העור שלי קריזיונר ואם לא מוצא חן בעיניו משהו הוא מיד תוקף.
    מאוד אוהבת את הסרום של סבוקלם ואת קרם הפנים של דרמלוג'יקה. סבון פנים - מחפשת משהו חדש אבל אתרחק מזה שכתבת עליו כי נשמע שהוא ממש לא בשבילי... ממליצה לך גם על הגרנייה פילינג ומסיכה 3 ב-1. בטוחה שתאהבי. מצויין ומלווה אותי תמיד ולאורך זמן...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כ"כ לא נאמנה שזה מביך:P
      כעיקרון העור שלי מתרגל נורא מהר למוצרים, אז ההחלפה הזו כן עושה לו טוב.
      כבר סיקרנת אותי בעבר לגבי הפילינג ואני מחכה לרגע שיגמרו לי כמה סבונים כדי לרכוש אותו:)

      מחק
  4. מסכת הפנים מאוד מסקרנת! אחת מהמסכות של החברה הזו בהחלט יכנסו להזמנה הבאה מאייהרב!
    תודה על ההמלצה, פוסט נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, שמחה שנהנית:)
      המסכות מאייהרב זולות וטובות, אני ממש מרוצה מהן

      מחק
  5. אני סקרנית לנסות את מכשיר הניקוי של לייף... עדיין לא החלטתי אם אני רוצה להשקיע בו או לא.
    ולגבי המוצרים של קווין הלן אני גם כן סקרנית ממש, לא יודעת למה לא צירפתי אותם להזמנה האחרונה מאיביי....
    אחלה פוסט, וכרגיל אני נהנית מהכותרות המטורפות שלך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הלוואי והיית קרובה והייתי נותנת לך כמה סיבובים על שלי:P
      בת'כלס הוא כן עזר לי, אבל אפשר להסתדר גם בלעדיו (ממש עזרתי לך להחליט...).
      אני מתה על זה שאת אוהבת את הכותרות שלי:)

      מחק
  6. יש לנו עור קצת שונה ולמעט הפילינג של קווין הלן לא ניסיתי אף מוצר. גם את המכשיר של לייף שקיבלתי טרם ניסיתי :)
    מי הפנים של נוקס מסקרנים אותי כאן, פשוט בגלל שאני אוהבת את המוצרים של המותג

    השבמחק
    תשובות
    1. אממ כן, העור שלך נראה הרבה יותר טוב משלי:P וזה רק על פני השטח.
      המוצרים של נוקס מעולים, ואני כ"כ שמחה שכעת הם זמינים בארץ.

      מחק
  7. בדיוק התחלתי להתנסות עם הקוין הלנה - זה שבריח מנטה...... :-)

    חייבת להגיד שאחלה מוצרים בחרת... ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. את המנטה אני אוטוטו מסיימת, היא מוצלחת מאוד ואחזור אליה שוב בעתיד.
      תודה רבה:)

      מחק
  8. יופי של מכשיר שעושה שימוש עם פדים לנשים

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...