Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 6 באפריל 2013

חדשות בובי בראון, והפתעה קלה.

לכבוד האביב הבא עלינו לטובה (בערך, המזג אוויר המשוגע הזה רחוק מלהיות טוב) הגיע אלינו במשלוח ישיר הקומיקאי-מאפר היחיד בעולם- אדוארדו פריירה בכבודו ובעצמו, ויחד עם האישיות ההורסת שלו הוא הביא שלל מוצרים חדשים מבית בובי בראון, כדי שיהיה לנו על מה להזיל ריר.
אז קבלו במחיאות כפיים סוערות את האחד והיחיד- אדוארדו!

במהלך האירוע הוצגו לנו מגוון ממתקים איפוריים שעתידים להופיע בסניפי בובי בראון (סניף אחד בקניון רמת אביב, וסניף נוסף באילת)  בחודשים הקרובים עד האביב (המפגש התקיים בסוף ינואר). בין שלל המוצרים שיגיעו (או שהגיעו) תוכלו למצוא שלל מברשות חדשות, קולקציית צללית-עיפרון (Shadow stick), פודרות מרטשות ועוד (על תאריכי ההפצה ופירוט הקולקציות תוכלו לקרוא בבלוג Mor(e) Beauty).
סימנתי עבורי כמה מוצרים שעניינו אותי במיוחד, הראשון מביניהם היה ה- Long Wear Cream Shadow Stick .
יש לי חולשה לשיידסטיקים (צללית בצורת עיפרון)- לרוב הם קלים להנחה על העפעף, ולא תופסים הרבה מקום במגירת האיפור או בתיק. אדוארדו סיפר כי הצלליות-סטיק אמורות להיות עמידות מאוד (בערך שמונה שעות ללא פריימר מתחת), שזה חידוש מרענן עבורי (עד כה כל המוצרים בסגנון שניסיתי היו רחוקים מלהיות עמידים). 
הגוון שעליי הוא Sand Dune- מעין חום קרמלי המושלם כבסיס לאיפור יומיומי טבעי (מתוך שמונת הצבעים שמציעה הרשת). ה-Shadow Sticks אמורים לנחות בארץ החודש.

מהצד השני של החדר הבחנתי בניצנוץ מושך... האם זה יהלום? לא! זו צללית ה-Sparkle Eye Shadow בגוון New Lilac.
המרקם של הצללית מושלם, נעים מאוד למגע, נע בין קרמי לאבקתי. הצללית נמרחת בקלות ומניבה פיגמנט טוב בשכבה אחת. מה שהכי הרשים אותי בה היה תת הפיגמנט הכחול (שהמצלמה לא הצליחה לתפוס).
אני חושבת שטאצ' אפ סופי עם הצללית הנ"ל יכול לקחת את מראה האיפור צעד אחד קדימה.
מחיר הצלליות מסדרת Sparkle Eye Shadow עומד על 155 שקלים (אאוצ') וגוון ה-New Lilac אמור להיות כבר בארץ.
המוצר הכי מסקרן שהונח מולי באותו ערב היה "הפודרה המרשטת" (אין כל קשר לג'ק...). כמובן שבאנגלית זה נשמע טוב יותר-Retouching Powder והיא אמורה להקנות לעור פנינו מראה של "הרגע יצאתי מהפוטו-שופ".
על הדוגמנית קארין הונחה הפודרה הנ"ל ונראה כי עור הפנים שלה עבר ריטוש קל. מכיוון שעור הפנים של קארין היה מלכתחילה מושלם למדי, השינוי ניכר בעיקר בהקטנת הנקבוביות.
אני סקרנית מאוד לדעת איך המוצר יראה על עור פנים רחוק ממושלם (שלי למשל) ומחכה להגעת הפודרה לארץ (החודש... החודש!). לפי השמועות ישנם שישה גוונים בסדרה, כאשר כל גוון מותאם לצבע עור מסויים. המראה הסופי של הפודרה על העור שקוף למדי, אך התוצאה העיקרית היא טשטוש הפגמים שכולנו כ"כ רוצות להסתיר.

אחרי שנפתח לנו התיאבון, הרשו לי להציג את פלטת Rich Caviar (איזה שם!). בובי בראון השיקה סדרת מארזי מתנה שתגרום לכל מכורת איפור לחייך מאוזן לאוזן. המארזים משלבים בין גוונים שימושיים של צלליות, שפתונים, מוצרי הארה ואפילו מברשות... והכל בעיצוב קלאסי המבוסס על מארזים שחורים וכיתוב לבן.
פלטת ה"קוויאר העשיר" משלבת בין פרקטיות (שלוש צלליות בגוונים ניודים) לבין צבעים כהים שתמיד כיף להוסיף כדי ליצור עומק למראה.
בהסתכלות ראשונית הצבעים לא מחדשים במיוחד, אבל איכשהו הפלטה הנ"ל הפכה לפלטה הכי שימושית שלי בתקופה האחרונה (כן, יותר מהנייקד).
ששת הצלליות טובות, אך ביניהן יש כאלו שאהבתי יותר וכאלו שאהבתי פחות. בשורה העליונה (הצלליות הבהירות) תמצאו את Bone, Candlelight, Whaet (משמאל לימין בתמונה).
Bone- צללית מאטית בגוון ניודי, זהה לגוון העור של ומשתמשת אותי לטשטושים.
Candlelight- צללית שימרית זהובה, משמשת אותי גם כצללית וגם כהיילייטר.
Wheat- צללית מאטית בגוון בז'. על העור הלבנבן שלי רואים טוב את הגוון, ולכן היא משמשת אותי בעיקר להצללות עדינות (גם בעיניים וגם בפנים).
 קצת קשה להעביר בצילומים צלליות הדומות לגוון העור (במיוחד את Bone) אך היא שם, בחיי.
 בשורה השניה תמצאו את צלליות כהות יותר- Olive, Black Tropez, Rich Caviar (משמאל לימין בתמונה).
Olive- צללית זהובה/ירוקה, גליטרית. הצללית שהכי פחות הסתדרתי איתה, קצת קשה להניח אותה ישירות על העין ולרוב אני משלבת אותה מעל צללית קרם או ע"י שימוש במברשת לחה ("מדביקה" אותה על העפעף).
Black Tropez- צללית שחורה/אפורה שימרית, והצללית המועדפת עליי בפלטה. נתפסת בקלות על העפעף, קלה לטשטוש ומשמשת אותי המון ביצירת מראה מעושן.
Rich Caviar- צללית חומה/שחורה מאטית. כפי שאתן רואות לא מדובר על "שחור פחם" קלאסי, אך היא כהה מספיק בכדי לתת את אותו האפקט שנותן השחור. אני אוהבת להניח אותה בצורת איליינר (ע"י מברשת זוויתית לחה).

ובכן, בגלל שהשתמשתי בפלטה הזו כמעט כל יום במהלך חופשת הפסח, ניסיתי לצלם את מראות האיפור שלי (צילמתי אותן בעיקר למען עצמי ולמען חברות) ופתאום התעורר אצלי רצון קל להעלות את התמונות לכאן (וזו ההפתעה).
אני מודה שאני לא מרגישה בנוח עדיין להעלות מראות איפור שלי ומעט חוששת מהתגובות, כך שתהיו עדינות איתי, בסדר?:)
המראה הראשון הוא הטבעי יותר. הנחתי את Bone על כל העפעף כבסיס (מעל הפריימר של OFRA). בזווית החיצונית של העין בצמוד לקו הריסים הנחתי את Rich Caviar וטשטשתי אותה מעלה. במעבר בין הצלליות השתמשתי ב-Wheat.  קו האיליינר נוצר ע"י מברשת זוויתית לחה יחד עם Rich Caviar.
בנוסף סיגלתי לעצמי מראה מעושן יומיומי קליל, שהפך לחלק מרוטינת האיפור שלי בבקרים. הפעם הנחתי את Candlelight על כל העפעף (שוב, מעל הפריימר של OFRA). בשליש החיצוני ובקפל הנחתי שוב את Rich Caviar והפעם טשטשתי אותה עם Black Tropez. בזווית הפנימית של העין ולאורך קו הריסים התחתון הנחתי מעט Candlelight להארה. לבסוף הנחתי את Rich Caviar כאיליינר על העפעף העליון, והשתמשתי בה לתיחום תחתון גם כן.
*בשני המקרים השתמשתי במסקרה- DiorShow.
כפי שאתן רואות, הפלטה שימושית מאוד עבורי... היא תופסת מעט מאוד מקום, אך מאפשרת לי ליצור מראה יומיומי בקלילות ובמהירות.
כל צללית מכילה 9.3 גרם, ועלותה הכוללת של הפלטה היא 330 שקלים. המחיר יקר למדי, ויש מבחר רחב של אלטרנטיבות זולות בהרבה בשוק (אפילו הנייקד המהוללת). אני חושבת שהפלטה תתאים בעיקר לחובבות הקולקציות המוגבלות, או לנשים המחפשות פלטה שימושית ללא הגבלת תקציב.

בימים אלו, כאשר היובש באוויר משחק איתנו תופסת (כן יבש, לא יבש, כן יבש, לא יבש... וכו') אני משלבת בין כמה מוצרי טיפוח והזנה. בימים נעימים יותר, כאשר מזג האוויר רגוע אני מורחת את הסרום המשקם של בובי בראון (Repair Serum) כבסיס למייקאפ.
Bobbi Brown- Repair Serum
כולנו יודעות שאיפור מוצלח וטיפוח המזין את העור הולכים יד ביד, ולכן החליטה בובי בראון להוציא סדרת טיפוח שאמורה לעזור לנו להוציא מהעור שלנו את המיטב, ולגרום לו להיראות זוהר ובריא (סדרת Extra Bright).
מכסה הסרום והמשאבה זהים לאלו של המייקאפ Long Wear foundation, כאשר 2 לחיצות מספיקות למריחת כל שטח הפנים.

הדבר הראשון שהבחנתי בו הוא המראה הבוהק שפתאום עיטר את פני. אם אתן סולדות מברק בפנים, המוצר לא מיועד בשבילכן. יש לו ניחוח מרענן וכך גם התחושה בעת המריחה על הפנים. הוא משמש כבסיס מעולה למייקאפ, אבל אם אתן מחפשות להעשיר את העור בכמות נכבדת של לחות, תפנו את החיפושים למקום אחר.
אני מוכרחה לציין שעליי הסרום נראה טוב והמראה הזוהר המתקבל בעת השימוש איתו התחבב עליי מאוד. אבל, המחיר שלו גבוה למדי (450 שקלים בעבור 30 מ"ל) וגם במקרה הזה יש מגוון רחב של תחליפים זולים בהרבה.

אחרי ההשקה נשארתי עם טעם של עוד... יש כ"כ הרבה מוצרים שמסקרנים אותי ואין לי מושג מאיפה להתחיל!
בנתיים, כדי לסיים את הפוסט עם חיוך אני משאירה לכן תמונה שגיליתי במהלך עריכת התמונות לפוסט זה:
ועכשיו תורכן לומר לי את דעתכן, ואם אתן בעד איפורי עיניים או שזה מיותר?


*גילוי נאות- פלטת הצלליות והסרום התקבלו לסקירה.

20 תגובות:

  1. איפור העיניים מהמם! :)
    ועכשית לי חשק לפלטה הזו, למרות שאני די משוכנעת שיש לי את הגוונים האלה :)
    את הפודרה אני מתכננת לבדוק כשתגיע. אפקט הפוטושופ נשמע לי מעניין :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אני גם בטוחה שיש לך, כעיקרון הצבעים לא מיוחדים, אבל האיכות באמת מעולה.
      פתאום כולנו נהיה מושלמות:P

      מחק
  2. העיניים מאופרות משגע בעיניי, עדין ומתוחכם.
    שאפו!
    הפאלטה באמת יפה.

    השבמחק
  3. איזה כיף לראות איפור עיניים בהופעת בכורה בבלוג!! זה בהחלט סיפתח שעושה חשק לעוד :)
    ותגידי - הפלטה של בובי בראון מגיעה ביחד עם אף של כלבלב? כי אם כן, קניתי! ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי עכשיו אני אצטרך כל פעם לצלם, זה ממש מאתגר! מתוך מיליון תמונות רק שלוש עברו מסך:(
      אצלי זו פלטת הבכורה, דיברתי עם בובי והיא תתחיל לשווק כאלו:)

      מחק
  4. אני מצטערת, אני לא יכולה לראות מעבר לריסים המושלמים שלך. וואוו. בנוגע לשאר הפוסט, ביומיום אני כבר לא משתמשת בצלליות אבקה אלא רק בסטיקים, סוג בהיר לבסיס, סוג כהה לקפל, קצת טשטוש- בום סיימתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. זו לא אני, זו המסקרה! בחיי שהם לא כאלו ארוכים
      נשמעת כמו שגרה זריזה למדי... אני צריכה לאמץ אותה ואז לישון עוד קצת בבקרים

      מחק
  5. טוב אני אתחיל מהחשוב ביותר - העיניים שלך מדהימות, בהיתי בהן שוב ושוב והתמוגגתי. ומה זה הריסים האילו ככה בטבעיות? שלמות!
    שני הלוקים שיצרת מקסימים ובהחלט פתחת לי את התיאבון (הפעם לא לאוכל...) אני מתה לראות עוד לוקים שלך וכמובן שאשמח מאוד לראות את כל זיו פנייך ולא רק את העיניים המהממות!!
    לעניין המוצרים, כולם נראים מעולים ומאוד מפתים, בעיקר הפודרה. מבקשת לקבל דיווח ישיר ברגע שהיא מגיעה ארצה (את בטוח תדעי לפני).
    נשיקות מהממת <3

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לך? הכל בזכות המסקרה:) הריסים שלי בהירים בקצוות והיא צובעת אותם וכמובן מאריכה.
      מתבשל לו עוד פוסט עם קצת תמונות עיניים, אבל בסוף תתרגלו לזה:)

      מחק
  6. תסלחי לי על חוסר הענייניות של התשובה אבל
    ואי ואי איזה עיניים! מצפה בקוצר רוח לשאר הפרצוף.
    האיפור נראה מעולה. לקח לי קצת זמן לשים לב אליו כי הייתי אכולת קנאה על הריסים (גם ריסים וגם ציפורניים בבחורה אחת?! ממש לא פייר...)
    בובי בראון רחוק מהעין ורחוק מהלב אצלי, וטוב שכך כי המחירים שם רחוקים מלהיות ידידותיים

    השבמחק
    תשובות
    1. השאר לא להיט (הייתי חייבת:))
      כמובן שאני מתה על העיניים שלך והייתי משלמת עבורן...
      כמה מחמאות בתגובה אחת! תזהרי, אני אתרגל.

      מחק
  7. אכן הייתה השקה מרתקת, אדוארדו הוא יחיד במינו, ו"טעם של עוד" בהחלט מהווה ביטוי מתאים כאן!
    אהבתי מאוד את המראות המקסימים שיצרת עם הפלטה,
    ותודה רבה על הקישור יקירה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הם כ"כ פשוטים, בחיי!
      ברור שיהיה קישור, שפכת שם כ"כ הרבה מידע שחייבים לקרוא אותו.

      מחק
  8. איפור עיניים משגע!! ואיזה ריסימממאמאמיה!! הצבעים האלה מחמיאים לך ביותר.
    הכלבה המתוקה באמת גונבת קצת את ההצגה.
    פיצ'ה את מהממת!!! ♥
    יעל (7.4 קניון הזהב)
    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מקסימה אחת, תודה רבה על כל המחמאות! אני מסמיקה לי כאן ומשמינה מנחת...

      מחק
  9. אהבתי מאוד את מראה איפור העיניים שיצרת. הצללית, על אף מחירה הגבוה והעובדה שאני בכלל לא עפה על לילך, נראת מעניינת והצבע כמעט אולטרה. מדליק.

    השבמחק
    תשובות
    1. המראה כ"כ פשוט, ממש ארבע דקות וביי!
      זהו, ברחה לי המילה- אולטרה! הגדרה מדוייקת

      מחק
  10. יש לך ריסים מדהימים ובכלל עיניים יפות וגם האיפור מוצלח....

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...