Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 11 בינואר 2012

שפתונים של חברת WOW


כמו ששמתן לב,
על הרבה מוצרים יש לי סיפור קטן על הרכישה, או הרצון לרכישה.
כך גם לגבי חברת וואו בכלל, ולשפתונים שלה בפרט.

מעשה שהיה כך היה,
בחיילת צעירה אשר עברה טיפול בבית החולים אסף הרופא.
חלק מהטיפולים היו מצריכים המתנה של שעה בערך בין אחד למשנהו,
והחיילת מצאה עצמה יושבת במקום מדכא הנקרא בית חולים, ומחפשת איך להעביר את הזמן.

כמה שמחה לגלות,
כי במרחק הליכה ישנו קניון קטן ובו אפשר להעביר את הזמןץ
נכון שרוב החנויות שם הן למתנות או אוכל,
אבל היא מצאה שם את סניף של וואו.

בגלל שחיילים לא מרוויחים משכורת, המחירים בחנות קרצו לה
וכל פעם היא קנתה לה מוצר אחד הביתה.

וככה אני גיליתי את וואו:)
מאז כמובן שביקרתי בעוד סניפים (במיוחד שיש עכשיו סניף בראשון עצמה)
אבל החנות זכורה לי עוד משירותי הצבאי.

לכן, יש לי כמה מוצרים שלהם שנשארו איתי מאז,
וכמובן שנוספו עוד.

היום אציג לכן את השפתונים שיש לי מהחברה.

האריזות של השפתונים הן פלסטיק שחור עם פס מתכת באמצע, כאשר גם הכיתוב הוא בכסף.
לכל שפתון יש מדבקה עם ברקוד אשר נקרעת כאשר פותחים את השפתון (אינדיקציה אם פתחו אותו כבר או לא)
בנוסף- בתחתית השפתון ישנה מדבקה עם המספר שלו.

לפניכן ארבע שפתונים:
השמאלי- A30.
 למרות שלא נראה בסווטצ' הגוון המתקבל הוא אדום חזק , עמוק ואטום.
מי שרוצה ליצור את המראה של השפתיים האדומות- הוא בהחלט עונה על הדרישה.
מעבר לכך, יש הרבה שלא בטוחות אם הן אוהבות או לא את השפתיים האדומות, אז הנה לפניכן דרך זולה לבדוק אם אתן בקטע או לא.

השני משמאל הוא B12 (בלי שום קשר לויטמין)
שפתון בגוון כתום, אשר קניתי אותו מכיוון שלא הייתי בטוחה אם אני בקטע של שפתון כתום או לא (תזכרו בקיץ שהשפתיים הכתומות היו בכל מקום)
אז אני פחות אוהבת, אבל תראו איזה צבע יש לו בסווטצ'! והוא מתקבל ככה גם על השפתיים.
וכמו שאתן רואות הוא נפל, וכל השפתון עצמו נשבר- אני צריכה בהזדמנות להמיס ולדפט אותו.

הלאה- השני מימין נקרא C04
מדובר על גוון סגול ורדרד והוא הכי אהוב עליי מכולם.
הוא איננו בולט מדי (על השפתיים שלי לפחות) אבל כן רואים שהוא שם.
הגוון הוא מעין סגלגל ורדרד עדין ונשי.

והימני ביותר- למי מכן שראתה בשישי את התמונה של הרכישות, אז הוא השפתון האחרון שקניתי בוואו.
מספרו הוא A35.
ניסיתי לבדוק (שימו לב שאני הרבה קונה אצלהם כדי לבדוק אם גוון מתאים לי) איך אני הולכת עם הניודים.
אז התשובה היא - לא!
אני נראית כמו קספר.
אבל היה שווה את הניסיון:)
מימין לשמאל- ניוד, סגול-ורוד, כתום ואדום.
ועוד שלושה:

הימני- ורוד מאט ואטום העונה למספר B05.
הוא ממש דומה לצבע של השפה הטבעי שלי, ואני אוהבת להשתמש בו ביום יום, כאשר אני לא רוצה שפתון עם נוכחות
אבל גם רוצה שהשפתיים יהיו חיות.

האמצעי- M540.
אז אותו ואת השפתון השמאלי לא ידעתי בכלל שיש לי.
קניתי אותם כפי הנראה בזמן השירות הצבאי, והם נותרו באחד הכיסים במעיל שהיה מאוחסן בארון.
בתחילת החורף כששלחתי אותו לניקוי יבש, גיליתי אותם.
אז הוא דומה לזה שמשמאלו, אבל מעט מעט יותר בהיר. (על השפתיים לא נראה הבדל כמעט)

ואחרון חביב- השמאלי B09:
הוא מסוג הצבעים שכנראה אהבתי בעבר, אבל היום לא עושה לי את זה.
הוא ורוד עדין מאוד, אשר מתקבל מעט פנינתי על השפה.
בגלל הפנינתיות שבו (יש כזאת מילה?) אני פחות מתחברת אליו, אבל חושבת שהוא יכול להתאים לשלב שבו נערות מגלות את האיפור ולהשתמש בו לאיפור עדין.


מחיר שפתון בוואו עומד על 7.90.
בכל שפתון: 3.8 מ"ג חומר.
השפתונים כולם מאותה מתהדרים במרקם נימוח מאוד, הנמרח בקלות על השפתיים.
יש להם מעט ריח שקשה לי להגדיר אותו (קראתי פעם שזה תות או משהו כזה).
מבחינת עמידות
עבור הצבעים הכהים (אדום+כתום) אני משתמשת תמיד בעיפרון שפתיים.
הם יחסית עמידים עליי - וכל עוד אני לא אוכלת או שותה אין תזוזה והצבע נשאר חי ויפה.
כאשר מכניסים אוכל/שתיה למשוואה- עדיין נשאר גוון על השפתיים, אך הוא הרבה יותר בהיר.

בצבעים הבהירים אני בדר"כ משתמשת באופן יותר יומיומי,
ולכן אני יכולה לדווח לכן שכאשר אני שמה שפתון ב7 בבוקר, עד שאני אוכלת משהו (באיזור 12) אין ירידה של צבע והם עושים את עבודתם נאמנה.

כמובן שהם לא הכי עמידים שיש, אבל בהתחשב במחיר והמגוון- אין שום תלונה על כך.

אז אפשר למצוא שפתונים בזול,
וגם שיהיו טובים.
שאפו!

וקריאה אחרונה להגרלת לקים שווה במיוחד אצל מרינה שלנו!
אני יותר ממליצה (מניסיון) על הלקים האלה (ספוילר- יש לי את כולם, ובגלל שתמיד דחיתי את הסיקור שלהם, הוא יהיה בהמשך!)



14 תגובות:

  1. תתחדשי על דיסקס. מערכת מעולה לתגובות.
    מודה כי אף פעם לא ניסיתי את השפתונים של ואו אלא רק סמקים וצלליות מהם. לא מרגישה צורך בזה עדיין אבל יש פה כמה צבעים יפים. 

    השבמחק
  2. איזה יופי של שפתונים! בהחלט שווים בדיקה...

    השבמחק
  3. WOW אף פעם לא משכו אותי, כמו גם ביוטי קר וכו' (אני מתכוונת לאיפור כמובן), כנראה בגלל שאני מחפשת ריגושים במוצרים שאני קונה. אני חושבת שהם אופציה נהדרת לבנות שרק מתחילות להתאפר או למי שלא רוצה להשקיע הרבה באיפור. 
    הגוונים של השפתונים ממש יפים! 

    השבמחק
  4. אני עדיין קצת מתלבטת אם לנסות את השפתונים שלהם או לא. בפעם הבאה שאני אהיה שם אני אבדוק אם יש איזה גוון שקורץ לי במיוחד.

    השבמחק
  5. אני חושבת שכדאי לנסות- הרי המחירים נמוכים, ואם לא תאהבי אז לא יכאב בכיס.

    השבמחק
  6. חחח מבינה אותך לגבי הריגושים, וכמובן מה שידגדג לקנות אותו.אבל אני משאירה מקום לכולם, ואוהבת לנסות דברים חדשים.
    זה בהחלט אופציה טובה למתחילות או למי שלא רוצה איפור במחיר זול.

    השבמחק
  7. בהחלט! אני בטוחה שלא תצאי בידיים ריקות:)

    השבמחק
  8. ראיתי אצלכן- זה כיף שאפשר להגיב לכל אחת, רק שיסתדר הקטע עם התגובות הישנות.
    אני אוהבת לנסות, במיוחד במחירים שאם את נופלת- לא נורא (אותו רעיון כמו עם הביוטיקייר)

    השבמחק
  9. עלייך נאמר לקוחה חכמה - מנסה, מרוצה ובאה לקנות עוד. את השפתונים של WOW לא דגמתי אבל יש להם לא מעט מוצרים מוצלחים במחירים שוים לכל נפש. האריזה שלהם - האם הסגירה נוחה? הרמטית? לא מייבשים ךך את השפתיים?
    אשר לדיפוט, במחיר כזה לא חושבת שהייתי מדפטת. חבל על הטירחה לא? זה הכיף בדברים האלה. טוב נשאר, לא טוב (או נשבר) עובר הלאה.
    אחלה פוסט

    השבמחק
  10. אני בהחלט אוהבת לנסות מוצר לפני שאני מחליטה אם אני רוצה אותו (עיין ערך דוגמיות) ובמחיר כזה, זה בהחלט משתלם לי.
    כתבתי בפוסט שהם מגיעים עם מדבקה של ברקוד לכל אורך השפתון, כך שאם פותחים אותו, היא נקרעת- כלומר הרמטי לחלוטין. 
    האריזה בהחלט נוחה, לא נפתחת ונוחה מאוד לנשיאה.
    הם לא ייבשו לי בכלל את השפתיים, הם מאוד חמאתיים במרקמם.
    בגלל שמעולם לא דיפטטתי שפתון- אני אשמח דווקא לנסות על אחד זול ולא יקר:) לצורך אימון.
    תודה רבה:)

    השבמחק
  11. לצורך אימון אני מבינה :)

    השבמחק
  12. אהבתי את הסקירה! נשמע שווה נסיון בהחלט

    השבמחק
  13. לפני כמה דקות הייתי במרכז ביג באילת בוואו והגוונים של האודמים מהממים וגם ניסיתי אודם אחד על השפתיים ואכלתי ושתיתי והוא לא יורד!

    השבמחק
  14. היי, איפה אני יכול למצוא את השפתון ורוד בהיר עם ניצוצות מספר A47
    Thanks

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...