Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

Kleancolor-Blue eyed girl

חתיכת שם יש ללק הזה, לא?
גם אותו קניתי כדי לראות אם אוכל למצוא תחליף זול ללקים של דבורה ליפמן.
בתמורה קיבלתי לק  עם חתיכות כחולות מגניבות,
בגוון כחול עמוק (עיינים, לא?)




הוא הגיע מ"ביוטי ג'וינט" (קישור בצד שמאל בבלוג)
ויש בו יחסית כמות סבירה של גליטרים.
יש לו את הריח האופייני של קלין קולור- שאני אישית לא מחבבת (הבנתי שיש בנות שכן?...)
עמידות- סבירה. לרוב לקים כאלה לא שורדים עליי הרבה כי בשיעור משעמם אני מתחילה להוריד אותם.
החזיק יומיים במצב טוב מאוד.
הסרה- יחסית לא נוראית!!
אפשר ואף מומלץ למרוח אותו מעל לק קרמי כהה.




ולא לפספס!!
הגרלה אצל הבולשת עם הלקים החורפיים של צ'יינה!

7 תגובות:

  1. איזה חמוד :) תתחדשי
    גם אני לא הייתי מתאפקת והייתי מתחילה לתלוש ממנו את הגליטרים לאט לאט...

    השבמחק
  2. המממ נראה כמו חיקוי ל-ACROSS THE UNIVERSE. הוא מעניין בפני עצמו אבל לדעתי לא משתווה למקור. הלקים של דבורה ליפמן יקרים להחריד! מרגיז נורא :-(

    השבמחק
  3. אלטר- זה כ"כ דורש! במיוחד בשיעור משעמם...

    ישראלה- בגלל זה קניתי אותו... אבל כן הוא לא דומה כ"כ. המחירים שלה בעייני הרבה יותר מדי ללק... אם כל אהבתי (ויש הרבה) ללקים

    השבמחק
  4. תתחדשי, הלק נראה מדליק לגמרי!
    אני הייתי מורחת מעל לק קרמי שחור.

    השבמחק
  5. לק מגניב!
    כמו דנרה, הגעתי למסקנה שכל הגליטרים למיניהם הכי יפים על בסיס שחור, למרות שהלק הזה נראה טוב ואטום בפני עצמו.

    השבמחק
  6. רוצה רוצה רוצה- איך אני משיגה כזה??? מהמם בטירוף!

    השבמחק
  7. דנרה-אני גם חושבת שהוא יהיה יפה יותר על בסיס שחור כמו שרשמתי, בהזדמנות אני יעשה פוטס על כל הלקים שיפים יותר על בסיס אחר :)

    עדן- הוא יחסית יותר אטום בהחלט, אבל אני בהחלט חושבת ששכבת שחור או כחול לא הייתה מזיקה לו

    KC- קניתי אותו בביוטי ג'וינט- יש קישור פה משמאל, יש לחברה הזאת לקים ממש מגניבים!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...