חובבי הקיץ ודאי מאושרים נוכח המעבר לשעון הקיץ, או בכלל, מהתקופה האחרונה בה נראה כי הקיץ עוד שניה כבר כאן, והחורף הנעלם לא במעמקי הבויעדם.
עכשיו, ברור לי שחילופי עונות הכרחיים לכולנו, וכל אוהבי הקיץ ודאי מאושרים עד הגג, אבל שניה... איפה החורף?
כמה ימי גשם, קצת מטריה ומרק, לא מהווים "חורף". זה לא שביקשתי שלג, אבל ימי גשם? אפרוריות? קור? בקושי לבשתי את הסוודרים שלי! אני חושבת ששתי ידיי מספיקות בכדי לספור את הימים החורפיים שעברו עלינו השנה, וכבר בפברואר מצאתי את עצמי מתרוצצת עם חולצה קצרה ומשקפי שמש.
בואו נעשה עסקה- תנו לי עוד שבועיים של חורף ואני אפסיק להתלונן עד העדרו. דיל?
ועד אז, הבה נצבע את הימים הראשונים של שעון הקיץ במגוון צבעי שפתיים משגעים.
אם אתן חיות במחתרת, כנראה שאתן היחידות שלא נתקלו באטרף החדש שסוחף את קבוצת האיפור "מכורי איפור אנונימיים" ומקורו בליין שפתונים חדש המגיע אלינו מרשת איל מקיאג'. טרנד השפתונים העמידים הגיע סוף כל סוף לחברת איל מקיאג', שהשיקה לאחרונה את ליין שפתוני המאט העמידים שלהם (תקופה קצרה אחרי ההשקה של מאק), ואחרי שהתנסתי בהם במשך זמן מה, הגיע הזמן לכתוב את דעתי עליהם.
שניה לפני שנגע בשפתונים, אתייחס (שוב) לאיל מקיאג'. בשנה החולפת שינתה איל מקיאג' את פניה והחלה לשווק מוצרים נהדרים בהתאם לטרנדים בשוק האיפור. המיתוג החדש בהחלט הכניס עניין ברשת הותיקה, אך עדיין לא עשו את השינוי הכ"כ מתבקש בשיווקיות של הרשת. נשים רבות מדווחות על מוכרות שדוחפות מוצרים ללא הרף, על חוסר מקצועיות ובעיקר על שלל חוויות לא חיוביות לאחר ביקור בחנויות הרשת. ואני שואלת - למה? כבר השקעתם כ"כ הרבה במיתוג מחדש, יצרתם מוצרים מוצלחים שבקלות נותנים פייט לחברות מקצועיות אחרות בשוק, אז למה לא לבצע שינוי מלא ולרענן את שיטת המכירות של הרשת? כקונה, אני מעדיפה מוכרת קלילה וחייכנית שתדע לייעץ במידת הצורך, על מוכרת שרק מנסה לדחוף לי עוד ועוד מוצרים שאינני צריכה בכדי שהיא תעמוד במכסת מכירות לא הגיונית. כך גם יש סיכוי גבוה שאחזור לחנות בשנית (ובשלישית).
שתי פסקאות שהייתי חייבת להוציא מאחורינו, וסקירה לפנינו. מוכנות?